Працював в 5 компаніях 14 років
Автомобільна промисловість та Автобізнес
Директор ППО
ТОО "ASTER AUTO" Казахстан
Автомобільна промисловість та Автобізнес
1 рік 1 місяць
01.2022 - 02.2023
- Організація робочих процесів, встановлення завдань та цілей для підлеглих, розробка стратегічних планів розвитку відділу післяпродажного обслуговування.
- Контроль проведення гарантійних ремонтів та дотримання процедур їх оформлення.
- Підготовка звітності керівництву підприємства та імпортеру.
- Здійснення планування та оснащення виробничих приміщень, оцінка потреби у необхідному обладнанні та інструменті.
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності відділу післяпродажного обслуговування.
- Дотримання робочих процесів та необхідних вимог до роботи відділу ППО (правових, організаційних тощо).
- Розробка та проведення маркетингових досліджень для підвищення попиту на сервісні послуги.
- Активна участь у розробці нових послуг та процесів, запуск пілотних проектів у сфері сервісного обслуговування.
- Контроль за процесом роботи відділу ППО.
- Розробка планів, спрямованих на підвищення прибутку сервісних центрів, шляхом залучення нових клієнтів та підвищення лояльності існуючих.
- Контроль витрат відділу ППО.
- Аналіз товарних залишків та дебіторської заборгованості, робота з дебіторською заборгованістю.
- Підготовка технічної документації та участь у тендерних закупівлях.
- Підготовка нормативної документації на підприємстві, що регламентує процес сервісного обслуговування.
- Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтом.
- Навчання персоналу відділу ППО.
Директор
ТОВ "Лабораторія детейлінгу"
Автомобільна промисловість та Автобізнес
1 рік 1 місяць
10.2020 - 11.2021
- Організація робочих процесів, встановлення завдань та цілей для підлеглих, розробка стратегічних планів розвитку підприємства.
- Підготовка звітності власникам підприємства.
- Здійснення планування та оснащення виробничих приміщень, оцінка потреби у необхідному обладнанні та інструменті.
- Розробка бюджету підприємства на наступний бюджетний рік.
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства.
- Дотримання робочих процесів та необхідних вимог до роботи підприємства (правових, організаційних тощо).
- Розробка та проведення маркетингових досліджень для підвищення попиту на послуги підприємства .
- Розробка нових послуг та процесів, запуск пілотних проектів у сфері детейлінгу.
- Контроль за процесом обслуговування клієнтів.
- Розробка планів, спрямованих на підвищення прибутку підприємства шляхом залучення нових клієнтів та підвищення лояльності існуючих.
- Контроль витрат підприємства.
- Аналіз товарних залишків та дебіторської заборгованості, робота з дебіторською заборгованістю.
- Підготовка технічної документації та участь у тендерних закупівлях.
- Підготовка нормативної документації, що регламентує роботу підприємства.
- Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтом.
Керівник відділу післяпродажного обслуговування
ТОВ "ВіДі Елеганс", ТОВ "ВіДі Авеню", група компаній VIDI
Автомобільна промисловість та Автобізнес
9 років 7 місяців
01.2011 - 08.2020
- Організація робочих процесів, встановлення завдань та цілей для підлеглих, розробка стратегічних планів розвитку відділу післяпродажного обслуговування.
- Контроль проведення гарантійних ремонтів та дотримання процедур їх оформлення.
- Підготовка звітності керівництву підприємства та імпортеру.
- Здійснення планування та оснащення виробничих приміщень, оцінка потреби у необхідному обладнанні та інструменті.
- Розробка бюджету сервісного центру на наступний бюджетний рік.
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності відділу післяпродажного обслуговування.
- Дотримання робочих процесів та необхідних вимог до роботи сервісного центру (правових, організаційних тощо).
- Розробка та проведення маркетингових досліджень для підвищення попиту на сервісні послуги.
- Активна участь у розробці нових послуг та процесів, запуск пілотних проектів у сфері сервісного обслуговування.
- Контроль за процесом сервісного обслуговування.
- Розробка планів, спрямованих на підвищення прибутку сервісного центру шляхом залучення нових клієнтів та підвищення лояльності існуючих.
- Контроль витрат відділу загального сервісу.
- Аналіз товарних залишків та дебіторської заборгованості, робота з дебіторською заборгованістю.
- Підготовка технічної документації та участь у тендерних закупівлях.
- Підготовка нормативної документації на підприємстві, що регламентує процес сервісного обслуговування.
- Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтом.
- Навчання персоналу відділу післяпродажного обслуговування.
Керівник відділу з ремонту та обслуговування автомобілів
АФ "Експрес-АВТО", АТ "УкрАВТО"
Автомобільна промисловість та Автобізнес
1 рік 1 місяць
01.2007 - 02.2008
Керівник департаменту відділу сервісу та гарантії
АФ "Бліц-АВТО", АТ "УкрАВТО"
Автомобільна промисловість та Автобізнес
9 місяців
04.2006 - 01.2007
Ключова інформація
15-річний досвід управління відділами післяпродажного обслуговування автомобілів офіційних дилерських центрів.
Досвід відкриття підрозділів та побудови процесів післяпродажного обслуговування "з нуля".
Навчався в 2 закладах
Сумський національний аграрний університет
Механізація сільського господарства, Інженер-механік
Суми, 2008
Горлівський автотранспортний технікум
Організація перевезень та управління рухом на автотранспорті, Технік-організатор перевезень
Горлівка, 1993
Додаткова інформація
Курсы и тренинги
с 2012 по 2019:
- тренінг "Ефективні продажі",
- тренінг "Підвищення ефективності сервісу",
- тренінг "Робота з запереченнями",
- сертифікат технолога,
- курси англійської мови.
Професійні досягнення
Найкращий керівник відділу післяпродажного обслуговування Peugeot/Citroen в Україні в 2019 р.
4-е місце у світовому кубку керівників сервісу, який проводив PSA Groupe у грудні 2019 р., м. Париж, Франція.
Вадим
Вадим
Директор сервісу, Менеджер ППО, Керівник СТО, Директор ППО
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому