Работал в 4 компаниях   7 лет 1 месяц

Страхование, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Торговля розничная / Retail

Керівник інформаційного відділу

СПЕЙР, Страхова Компанія

Страхование

3 года 8 месяцев

07.2020 - 03.2024

  • Підбір персоналу: керівний склад, менеджери
  • Управління підрозділом чисельністю до 25 осіб
  • Постановка завдань та контроль виконання особистих планів персоналу
  • Розробка та інтеграція інструкцій, сценаріїв, стандартів, стратегії роботи
  • Створення логіки, стратегії, систем аналітики та звітності від пошуку клієнта та додовгострокового співробітництва
  • Створення систем мотивації персоналу
  • Аналіз ефективності роботи компанії, оптимізація та модернізація бізнес процесів
  • Досвід проведення тренінгів
  • Досвід заміщення кількох посад одночасно
  • Успішне впровадження інноваційних ідей
  • Адміністративне управління підрозділом (прогноз навантаження, розрахунок ресурсів під прогноз, графік роботи співробітників, розрахунок з\п)

Керівник сектору інформаційної підтримки клієнтів

VIDI

Автомобильная промышленность и Автобизнес

7 месяцев

08.2019 - 03.2020

  • Ефективний розподіл ресурсів підрозділу для отримання більшого профілю
  • Підтримка та розвиток бізнесу компанії за допомогою використання ресурсів КЦ
  • Грамотне адміністрування для забезпечення ефективного балансу між завантаженням КЦ та операторськими ресурсами
  • Забезпечення менеджерів інформацією
  • Аналіз використання трафіку та робочого навантаження підготовка всіх видів KPI(ключових показників ефективності)
  • Підвищення швидкості реакції КЦ на зміну зовнішніх умов навантаження та/або введеннянових проектіввзаємодія з іншими відділами компаніїконтроль звітностіуправління колективом КЦ
  • Контроль забезпечення конфіденційності даних

Заступник начальника управління асистансу

ПРОВІДНА, СК, Приватне акціонерне товариство

Страхование

6 месяцев

02.2019 - 08.2019

  • Керівництво близько 150 операторів
  • Безпосередня участь у запусках та супроводженні проектів (на всіх етапах)
  • Аналіз роботи проектів та доопрацювання процесів для більш ефективної роботи
  • Координація взаємодії членів проектних груп, контроль термінів та якості виконання поставлених задач
  • Розробка KPI, чек-листів, алгоритмів роботи, баз знань, звітів та ін. проектної документації
  • Ведення документообігу проектів
  • Ведення фінансової звітності по проектам всього підрозділу (прогноз та контроль виконання)
  • Адміністративне управління підрозділом (прогноз навантаження, розрахунок ресурсів під прогноз, графік роботи співробітників, розрахунок з\п)
  • Координація роботи проектних менеджерів підрозділу.
  • Real-time мониторинг уровня доступности контакт-центра
  • Работа с ЛПУ, аптеками

Керівник групи контакт-центру

Florium

Торговля розничная / Retail

2 года

01.2017 - 01.2019

  • Контроль довіреного відділу: виконання планів вихідних дзвінків, прийняття всіх вхіднихдзвінків, своєчасне заповнення звітності/CRM
  • Формування графіка робочих змін залежно від навантаження
  • Підбір та навчання персоналу, та індивідуальна робота зі співробітниками
  • Розробка нормативної документації (процедури, інструкції, положення, посадові інструкції,скрипти розмов тощо)
  • Контроль виконання KPI підрозділу та співробітників; виконання планів продажу
  • Розробка та впровадження ефективної мотиваційної схеми оплати праці операторів
  • Підготовка звітів за результатами роботи
  • Організація та контроль проведення вихідних кампаній

Ключевая информация

  • Керівництво персоналом (150+ осіб)
  • CRM
  • Coaching
  • Ведення проектів
  • Вміння працювати в режимі багатозадачності з великим обсягом інформації
  • Quality
  • Sales

Учился в 1 заведении

European University

Менеджмент безпеки підприємств

Киев, 2018

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Google Таблиці

Киев, 2021

Блок 1. Основні функції для роботи з текстом та датами

Работа с текстом

Работа с датами

Блок 2. Діаграми та зведені таблиці

Створення діаграм

Зведені таблиці в таблицях Google

Блок 3. Імпорт даних з інших гугл таблиць та фільтрація даних за допомогою функцій

Імпорт даних із інших джерел

Функції FILTER

Всемогущая функция Query

Блок 4. Регулярні вирази

Регулярні вирази. Основи.

Регулярні вирази в гугл таблицях

Блок 5. Введення в макроси та скрипти

Макроси

Cкрипти

Digital Marketing

Киев, 2019

  • Основи інтернет-маркетингу
  • Стратегії контент-маркетингу
  • Retention-маркетинг
  • Telegram
  • Аналітика та відстеження результатів

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

Компьютерные навыки

ПК, MS Office (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook), професійні навички роботи з Internet (MS Explorer, Chrome, Mozilla Firefox, Opera) и E-mail (Outlook Express).

Cisco; Google Apps for Work; Avaya; 1С; Oktell; BPM'online; Bitrix24; Trello; Magento CMS; SAP; АТС; Help Desk; Binotel; Microsoft Dynamics CRM; PhotoShop, Zoiper, Power BI.

Водительское удостоверение

категорія «В»

(є авто)

Личные качества

клієнтоорієнтованість, активність, комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, уміння працювати з великим обсягом інформації, хороша дикція, стресостійкість.

Увлечения и интересы

автомобілі, музика, фільми, технічні напрями.

Програмні навички

  • Відкриття контакт-центру з "0"
  • Продажі
  • Керування персоналом
  • KPI, Service level (SL), Lost Call Rate
  • Прогнозування ресурсів контакт-центру (WFM)
  • Cross-sell, Up-sell, SL
  • Missed call, FCR
  • Power BI
  • NPS + CSI

Михаил

Керівник контакт-центру

Киев

45 000 грн.

29 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость, проектная работа

Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 6 часов назад