Працював в 4 компаніях   7 років 1 місяць

Страхування, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Торгівля роздрібна / Retail

Керівник інформаційного відділу

СПЕЙР, Страхова Компанія

Страхування

3 роки 8 місяців

07.2020 - 03.2024

  • Підбір персоналу: керівний склад, менеджери
  • Управління підрозділом чисельністю до 25 осіб
  • Постановка завдань та контроль виконання особистих планів персоналу
  • Розробка та інтеграція інструкцій, сценаріїв, стандартів, стратегії роботи
  • Створення логіки, стратегії, систем аналітики та звітності від пошуку клієнта та додовгострокового співробітництва
  • Створення систем мотивації персоналу
  • Аналіз ефективності роботи компанії, оптимізація та модернізація бізнес процесів
  • Досвід проведення тренінгів
  • Досвід заміщення кількох посад одночасно
  • Успішне впровадження інноваційних ідей
  • Адміністративне управління підрозділом (прогноз навантаження, розрахунок ресурсів під прогноз, графік роботи співробітників, розрахунок з\п)

Керівник сектору інформаційної підтримки клієнтів

VIDI

Автомобільна промисловість та Автобізнес

7 місяців

08.2019 - 03.2020

  • Ефективний розподіл ресурсів підрозділу для отримання більшого профілю
  • Підтримка та розвиток бізнесу компанії за допомогою використання ресурсів КЦ
  • Грамотне адміністрування для забезпечення ефективного балансу між завантаженням КЦ та операторськими ресурсами
  • Забезпечення менеджерів інформацією
  • Аналіз використання трафіку та робочого навантаження підготовка всіх видів KPI(ключових показників ефективності)
  • Підвищення швидкості реакції КЦ на зміну зовнішніх умов навантаження та/або введеннянових проектіввзаємодія з іншими відділами компаніїконтроль звітностіуправління колективом КЦ
  • Контроль забезпечення конфіденційності даних

Заступник начальника управління асистансу

ПРОВІДНА, СК, Приватне акціонерне товариство

Страхування

6 місяців

02.2019 - 08.2019

  • Керівництво близько 150 операторів
  • Безпосередня участь у запусках та супроводженні проектів (на всіх етапах)
  • Аналіз роботи проектів та доопрацювання процесів для більш ефективної роботи
  • Координація взаємодії членів проектних груп, контроль термінів та якості виконання поставлених задач
  • Розробка KPI, чек-листів, алгоритмів роботи, баз знань, звітів та ін. проектної документації
  • Ведення документообігу проектів
  • Ведення фінансової звітності по проектам всього підрозділу (прогноз та контроль виконання)
  • Адміністративне управління підрозділом (прогноз навантаження, розрахунок ресурсів під прогноз, графік роботи співробітників, розрахунок з\п)
  • Координація роботи проектних менеджерів підрозділу.
  • Real-time мониторинг уровня доступности контакт-центра
  • Работа с ЛПУ, аптеками

Керівник групи контакт-центру

Florium

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки

01.2017 - 01.2019

  • Контроль довіреного відділу: виконання планів вихідних дзвінків, прийняття всіх вхіднихдзвінків, своєчасне заповнення звітності/CRM
  • Формування графіка робочих змін залежно від навантаження
  • Підбір та навчання персоналу, та індивідуальна робота зі співробітниками
  • Розробка нормативної документації (процедури, інструкції, положення, посадові інструкції,скрипти розмов тощо)
  • Контроль виконання KPI підрозділу та співробітників; виконання планів продажу
  • Розробка та впровадження ефективної мотиваційної схеми оплати праці операторів
  • Підготовка звітів за результатами роботи
  • Організація та контроль проведення вихідних кампаній

Ключова інформація

  • Керівництво персоналом (150+ осіб)
  • CRM
  • Coaching
  • Ведення проектів
  • Вміння працювати в режимі багатозадачності з великим обсягом інформації
  • Quality
  • Sales

Навчався в 1 закладі

European University

Менеджмент безпеки підприємств

Киев, 2018

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Google Таблиці

Киев, 2021

Блок 1. Основні функції для роботи з текстом та датами

Работа с текстом

Работа с датами

Блок 2. Діаграми та зведені таблиці

Створення діаграм

Зведені таблиці в таблицях Google

Блок 3. Імпорт даних з інших гугл таблиць та фільтрація даних за допомогою функцій

Імпорт даних із інших джерел

Функції FILTER

Всемогущая функция Query

Блок 4. Регулярні вирази

Регулярні вирази. Основи.

Регулярні вирази в гугл таблицях

Блок 5. Введення в макроси та скрипти

Макроси

Cкрипти

Digital Marketing

Киев, 2019

  • Основи інтернет-маркетингу
  • Стратегії контент-маркетингу
  • Retention-маркетинг
  • Telegram
  • Аналітика та відстеження результатів

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

ПК, MS Office (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook), професійні навички роботи з Internet (MS Explorer, Chrome, Mozilla Firefox, Opera) и E-mail (Outlook Express).

Cisco; Google Apps for Work; Avaya; 1С; Oktell; BPM'online; Bitrix24; Trello; Magento CMS; SAP; АТС; Help Desk; Binotel; Microsoft Dynamics CRM; PhotoShop, Zoiper, Power BI.

Водительское удостоверение

категорія «В»

(є авто)

Личные качества

клієнтоорієнтованість, активність, комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, уміння працювати з великим обсягом інформації, хороша дикція, стресостійкість.

Увлечения и интересы

автомобілі, музика, фільми, технічні напрями.

Програмні навички

  • Відкриття контакт-центру з "0"
  • Продажі
  • Керування персоналом
  • KPI, Service level (SL), Lost Call Rate
  • Прогнозування ресурсів контакт-центру (WFM)
  • Cross-sell, Up-sell, SL
  • Missed call, FCR
  • Power BI
  • NPS + CSI

Михаил

Керівник контакт-центру

Київ

45 000 грн.

29 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 16 годин тому