Работала в 6 компаниях   3 года 5 месяцев

Финансовые услуги, Услуги для бизнеса - другое, Транспорт и Логистика, Банки

Економіст

Банк Акорд

Финансовые услуги

4 месяца

01.2024 - 05.2024

Консультування вхідного потоку клієнтів у відділені банку. Основна задача економіста збір та обробка інформації від клієнтів банку, для оформлення кредиту та подальшого обслуговування. Якісне надання інформації по діючим продуктам для фізичних осіб та ФОП.
Залучення конрагентів ( співпраця з МСБ).
  • Фінансовий аналіз

Hr-керівник

Hr without Borders

Услуги для бизнеса - другое

3 месяца

10.2023 - 01.2024

HR- without Borders- це Шведський проєкт доступний в таких містах Стокгольм, Мальме, Кальмар.
Основні посадові обов'язки, підбір персоналу для топових компаній, які мають свої філіали в Швеції.

Помічник керівника

DHL Information Services (Europe) s.r.o.

Транспорт и Логистика

9 месяцев

12.2022 - 09.2023

Досвід роботи в Европейській компанії DHL у відділу кваліта. Прямі обов'язки: перевірка роботи операторів на складі. Контроль якості обслуговування на всих етапах продажу товарів компанії. Обробка вхідної кориспонденції, відпрацювання заперечень від клієнтів та вирішеня конфліктних питань.
Безцінний досвід праці в европейській компанії: підбір та навчання персоналу, контроль та операційність.

Головний управлінець розвитку бізнесу.

Форвард Банк.

Банки

3 месяца

08.2022 - 11.2022

Розвиток торгових площадок малого та середнього бізнесу. Підготовка та ведення документації з ФОП. Прямі презентації готових пропозицій для підприємців та введення нових продуктів банку.
За 3 місяці підключено та авторизованно більш ніж 40 торгових точок. Виконання плану по підбору та навчанню нових агентів для роботи з продуктами банку.
Комунікація з підприємцями та агентами була виключно позитивна.
Презентування звітності та прогнозування плану розвитку регіонну для керівництва центрального відділення.

Бізнес тренер

Ізі Кредит, ТОВ

Финансовые услуги

8 месяцев

07.2021 - 03.2022

Допомога у наборі персоналу, навчання співробітників в офісі.Надання зворотнього зв'язоку за підсумками відвідування відділень компанії. Введення нового співробітника в роботу та підтримка в період адаптації, а також у процесі роботи. Навчання та відпрацювання всіх процесів на особистому прикладі. Проведення майстер-класів, підтримуючих ефірів у методі Коучингу.

Складання пост тренінгових завдань, надання зворотного зв'язку за виконаними завданнями. Створення навчальних матеріалів.Підготовка/проведення атестації персоналу, аналіз та робота зі слабкими зонами.

Керівник відділення, регіональний менеджер

Мікрокредит

Финансовые услуги

10 месяцев

10.2020 - 08.2021

Введення та супроводження повної роботи відділення!

Забезпечувала розвиток та ефективну роботу відділення, його прибуткову діяльність та виконання доведених щомісячних, щоквартальних, щорічних планових показників.Аналізувала результати діяльності відділення , контроль та проведення інкасаційних операцій.

Підбір та навчання персоналу, введення в роботу, контроль виконання планових показників.

Єфективна навчальна робота з персоналом з інших відділень компанії. Проведення навчальних тренінгів по розвитку продаж і комунікації з клієнтом.

Ключевая информация

Моя спеціалізація фінанси і успішний досвід роботи керівником різних проєктів в online та offline зможе допомогти Вашому бізнесу збудувати, або підтримувати високоефективний відділ в будь-якій ніші. Маю досвід роботи в декількох европейських компанія та впевненно веду перемовини з співробітниками різних ланок. Навики підбору персоналу та контролю якості роботи відділу , можуть допомогти Вашій компанії інтегрувати доцільність фінансової мотивації співробітників. Вмію працювати на результат, та заохочувати колег).

Працюю виключно за регламентом компанії, маю навики роботи в різних CRM , не бачу проблем вивчити Вашу. Завжди готова вчитися чомусь новому.

В резюме зазначила тільки частину роботодавців с ким працювала за останні 5 років.

Маю досвід створення відділу продажу і працю з багатьма аутсорсинговими організаціями.

Більш детально готова поділитися своїм досвідом при співбесіді.

Училась в 4 заведениях

Prague Business School

international relationships

Чехія, 2023

Полтавський кооперативний коледж Полтавської облспоживспілки

Банки та страхування

Полтава, 2022

ППЛТ-3

Полтава, 2008

Державний професійно-технічний навчальний заклад "Полтавський професійний ліцей транспорту"

Оператор ПК

Полтава, 2008

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

English as is

Швеція, 2023

Новітні технології-як ніша

Одеса, 2021

Тренінг про просування новітніх технологій в Україні.

Спікерство та великі аудиторії

Одеса, 2020

Тренінг про пропрацювання внутрішні страхів та підвищення власної експертності. Під час проходження тренінгу було розсіяно сумніви страху перед великою аудиторією. Для мене було важливо підкреслити свою експертність та результативність роботи в команді.

Єкспертне керівництво командою.

Київ, 2019

Курс про правильно створену команду та роботу з нею. Для себе винесла важливе: Я і моя команда = результат.

Прямі продажі

Полтава, 2018

Розбір самих "популярних"помилок при продажі.

HR менеджмент

Київ, 2018

Закінчила курс з підбору персоналу та адміністративної діяльності.

Дополнительная информация

Додаткова інформація про мене.

Я завжди виконую поставлене завдання. Адекватно аналізую та вмію працювати в команді. Шукаю роботу і розраховую на довгострокову співпрацю в серйозній компанії. Готова до плідної співпраці та росту в середині компанії!

Ірина Анатоліївна

Керівник відділу

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Полтава

30 000 грн.

35 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 7 часов назад