Работала в 7 компаниях   23 года 9 месяцев

Промышленность и Производство, Консалтинг / Аудит, Образование, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Фінансовий директор

Група компаній

Промышленность и Производство

1 год 10 месяцев

02.2023 - по настоящее время

Штат групи компаній- 90 працівників

У підпорядкуванні: 4 співробітника

Ціль посади: залучення інвестування, відбудова фінансових департаментів, підготовка фінансової структури компанії для масштабування, податкова оптимізація

Функціональні обов’язки:

Побудова фінансових департаментів підприємств компанії,

формування команди

розподіл зон відповідальності

Управління фінансовими потоками компанії виходячи з принципу оптимального податкового навантаження,

зниження ризиків та ефективності спрямування

Контроль податкової звітності, аналіз, оптимізація податкового навантаження

Формування управлінської звітності, аналіз

Створення системи щотижневого фінансового планування, як інструменту збільшення дохідності на основі показників компанії

Проведення внутрішніх аудитів, співпраця з зовнішніми аудиторами

Співпраця з кредиторами

Досягнення:

Створила команди фінансових департаментів, що ефективно працюють на основну мету фінансового підрозділу- збереження активів підприємства

У результаті співпраці з банками отримано погодження та договори на підписання від банку на суму кредиту, що в 4 рази перевищує звичайні пропозиції банку по програмі 5-7-9

Створила нові схеми залучення безготівкових потоків

Створила нове фінансове планування для хорошого контролю витрат та потоків

Взяла під контроль нарахування заробітної плати згідно внутрішньої політики

Створила політику, що встановлює засади оперативного фінансового планування в компанії.

Засновниця у Консалтинг у сфері фінансового менеджмента, оптимізації оподаткування, управління фінан

Acoola consulting

Консалтинг / Аудит

4 года

12.2020 - по настоящее время

Проєктна робота у сфері:

Кризовий менеджмент у фінансовому управлінні, аудит фінансового стану, системи оподаткування, знаходження оптимальних рішень для виходу з фінансових ям, нестачі коштів, оцінка собівартості, рентабельності, побудова фінансових моделей бізнеса, підбір фінансового персоналу, побудова нових фінансових команд.

Фінансовий директор

FLASH ( мультипродуктова освітня компанія)

Образование

3 года 4 месяца

06.2019 - 10.2022

Функціональні обов'язки:

O Впровадження річного бюджетування:планування, коригування та контроль(16 філій).

O Автоматизація звітності. Впровадження 1С 8.

O Побудова Фінансової структури в компанії. Формування команди.

O Складання папки для посад фінансового департаменту.

O Підбір та адаптація працівників фінансового відділу

O Аналіз рентабельності філій. Оптимізація видаткової частини.

O Скорочення собівартості продукту.

O Оптимізація грошових потоків.

O Розробка положень, регламентів, процедур, інструкцій з бухгалтерського обліку.

O Систематизація документообігу в компанії.

O Проведення внутрішніх аудитів та знаходження рішень для вузьких місць

Досягнення:

O Запровадила податкове планування, бюджетування в компанії, побудувала фінансовий департамент.

O Зменшила витрати на оренду, що дозволило скоротити загальні постійні витрати, що запобігли зупинці школи у карантин

Розроблена і впроваджена схема оптимізації оподаткування скоротила податки на дохід з 5% до 2%.

Головний бухгалтер/Заступник директора з економіки та фінансів

Glas Troesch (Swiss Holding)

Промышленность и Производство

5 лет

08.2013 - 08.2018

Функціональні обов'язки:

  • Організація роботи відділу бухгалтерії виробничого підприємства (5 підлеглих), формування внутрішньої облікової політики. Розробка посадових папок.
  • Підбір та введення в посаду бухгалтерів-аналітиків.
  • Бюджетування, планування, прогноз грошових потоків, моніторинг бюджетів, аналіз відхилень.
  • Оптимізація оподаткування в законодавчому полі.
  • Підготовка аналітики для звітів по трансфертному ціноутворенню.
  • Формування, контроль внутрішньої управлінської звітності відповідно до міжнародних стандартів (GAAP SWISS).
  • Оптимізація витрат та собівартості продукції.
  • Формування, контроль податкової, фінансової звітності.

Досягнення:

  • Створила ефективну бухгалтерсько-аналітичну службу на підприємстві.
  • Успішно пройшла планові та позапланові перевірки внутрішнього аудиту холдингової компанії, ДФС, інспекції з праці.

Заступник директора з питань фінансів та економіки

Glas Trosch

Промышленность и Производство

7 лет

08.2006 - 08.2013

Ціль посади: Контроль активів власника. Виявлення та усунення нестач на виробництві. Побудова системи контролю грошових потоків на підприємстві.

Функціональні обов'язки:

  • Аудит економічних процесів. Побудова системи документообігу.
  • Побудова з «0» фінансового - економічного відділу.
  • Підбір, введення в посаду співробітників.
  • Впровадження єдиної облікової політики відповідно до стандартів групи.
  • Розробка та впровадження внутрішніх економічних процесів (облік норм виробництва, облік внутрішнього браку, рекламацій, введення норм по допоміжних матеріалах і т.д.).
  • Розробка і впровадження калькуляції собівартості продукції (директ-кост, стандарт-кост).
  • Внутрішня аналітика щодо оптимізації процесів для підвищення рентабельності.
  • Підготовка фінансових звітів для ТОП-менеджменту компанії.
  • Удосконалення процесу бюджетування в компанії.
  • Контроль та оптимізація видаткової частини.

Досягнення:

  • Впроваджені інструменти аналізу дозволили правильно прийняти управлінські рішення в результаті чого компанія вийшла з мінуса та отримала прибуток, посівши перше місце серед групи компаній в Україні.
  • Успішно пройдені внутрішні і зовнішні аудити.
  • Систематизувала процес формування стратегічного бюджету, розподілила зони відповідальності між керівниками, що в результаті зняло навантаження з директора філії і підвищила фінансову грамотність та залученістьуправлінців.
  • Скоротила видаткову частину по паливно-мастильних матеріалах на 50%.
  • Скоротила собівартість продукції на 6%.
  • У 2014 році завдяки моїм розрахункам і моделюванню - завод виграв тендер на обладнання для загартування і обробки скла: це розширило виробництво в 2 рази і вивело на новий ринок фасадних конструкцій.
  • Створила систему внутрішніх документів, звітів для контролю транспорту, матеріалів для виробництва, відпускних цін, застосування допоміжних матеріалів, розрахунку собівартості.

Керівник відділу обслуговування клієнтів

Група компаній Фокстрот

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 7 месяцев

01.2005 - 08.2006

штат компанії: 30 співробітників

Посада: Керівник відділу обслуговування клієнтів

У підпорядкуванні: 4 менеджера з супроводу торгової команди

Ціль посади: Забезпечення підтримки торгової команди. Збільшення продажів поточним клієнтам.

Функціональні обов'язки:

  • Підбір, навчання менеджерів з супроводу і торгових агентів.
  • Організація роботи відділу обслуговування клієнтів.
  • Розробка технології продажів бек-офісу.
  • Складська, транспортна логістика, формування логістичних маршрутів, розподіл замовлень за маршрутами.
  • Документальний супровід клієнтів.
  • Контроль повернення дебіторської заборгованості.
  • Виконання фокусних завдань.
  • Проведення інвентаризацій.
  • Оптимізація роботи складу по групах товарів.
  • Ведення управлінського обліку.
  • Підготовка звітності для засновника.
  • Ведення каси торгової команди.
  • Облік основних засобів.
  • Проведення взаєморозрахунків з іншими компаніями.

Досягнення:

  • Розробила програму для переходу компанії з гуртової торгівлі у дистрибуторську компанію. В результаті центральна компанія перейняла і масштабувала успішний досвід на інші компанії групи.
  • Знизила середньоденний залишок товарів на складі в 6 разів за певними групами товарів.
  • Маржінальність відділу з 4 співробітників підтримки становила 1/5 від маржинальності підприємства.
  • Завдяки якісному навчанню, співробітники швидко просувалися по кар'єрних сходах в рамках компанії.

Менеджер дистрибуції, старший спеціаліст з обліку

Група компаній Фокстрот

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 года 3 месяца

09.2000 - 12.2004

Функціональні обов'язки:

  • Аналіз витрат; оперативний облік, підготовка управлінської звітності
  • формування замовлень на постачання товарів
  • прямі продажі в офісі

Досягнення: запровадила систему обліку у відділі, логістику.

Ключевая информация

  • Фінансове планування, контроль потоків.
  • Створення системи моніторингу витрат, аналізу собівартості.
  • Бюджетування P & L, CashFlow за міжнародними стандартами
  • Контроль, формування фінансової та податкової звітності.
  • Впевнений користувач ПК, 1С 8.
  • МСБО (сертифікат CAP).
  • Підбір, навчання, контроль, адаптація, мотивація персоналу.
  • Досвід та знання в системі міжнародного обліку, національних стандартів, податкового законодавства, маржинального, фінансового аналізу.
  • Антикризовий менеджмент

Училась в 2 заведениях

ЛНУ Франка

Экономический/специалист по финансам

Львов, 2009

ЛНУ Франка

Экономический/социология

Львов, 2000

Владеет языками

Английский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Тренінги та курси

Київ, 2019

"Інструменти для ефективного лідерства"

"Спеціальний курс з оцінювання людини"

"Технологія навчання"

Управління

Львів, 2010

"Податок на прибуток», «ПДВ"

"1с" - Управління виробничим підприємством"

"Мистецтво продажів" (Бітков С.)

CAP

Львов, 2010

Дополнительная информация

Особисті якості

Відповідальність - вмію впливати на ситуацію, за допомогою правильних управлінських рішень і змінювати її з максимальною вигодою для компанії.

Гнучке мислення - вмію дивитися на завдання з різних сторін і знаходити різні варіанти розв'язання.

Ініціативність - бажання удосконалювати, здатність бачити нові рішення і впроваджувати інструменти для оптимізації та підвищення ефективності процесу роботи.

Цілеспрямованість - здатність в стислі терміни надавати результат відповідної якості.

Педантичність - уважність до деталей деталі, любов до порядку і системи.

Проектна робота

  • Формування політик, інструкцій, архітектури для управлінського обліку
  • Створення систем фінансового планування та бюджетування для прозорої аналітики та максимізації прибутків
  • аудит управлінського обліку
  • оцінка собівартості
  • оцінка облікових прогалин та їх вирішення

Захоплення та інтереси

Лайф -коуч, використовую коучинговий підхід в управлінні

Oльга

Фінансовий директор

Львов

Готов переехать: Киев

46 лет

полная занятость

Обновлено 5 дней назад