Працював в 3 компаніях   5 років 4 місяці

Консалтинг / Аудит, Освіта, IT

Менеджер відділу супроводу клієнтів

hi-ecom

Консалтинг / Аудит

1 рік 1 місяць

06.2023 - 07.2024

Обов'язки:
- Надання доступів клієнтам до їх особистих кабінетів.
- Консультація клієнтів по першим крокам на навчальній платформі.
- Перевірка домашніх завдань та надання зворотнього зв'язку.
- Підтримка клієнтів по телефону та за допомогою Телеграм чатів протягом всього навчального процесу.
- Модерація онлайн конференція по Zoom.
- Продовження пакетів навчання, для утримання клієнтів.

Адміністратор навчального процесу

Комп'ютерна Академія Шаг

Освіта

11 місяців

01.2022 - 12.2022

Обов'язки:

- Onboarding і навчання студентів по внутрішнім сервісам академії.
- Організація стартів і запуск груп навчання.
- Проведення організаційних зустрічей, для студентів за допомогою відеконференцій.
- Консультація студентів по програмам навчання, технічна підтримка, дати стартів, терміни оплат, супроводження студентів протягом всього процесу навчання.
- Обробка вхідних запитів, дзвінки та чати, котроль наявності студентів на уроках.
Досягнення:
Адміністрування одночасно 70ти навчальних груп, а також робота з більш як 1000 студентів в академії.
Написання алгоритму супроводження студентів від покупки курсу, до старту навчання в групі.

Менеджер відділу запуску та розвитку бізнесу клієнтів в інтернеті.

Evo company ( Prom.ua )

IT

3 роки

10.2016 - 10.2019

Обов'язки:
- Налаштування та аналіз СРС і СРА реклами, для інтернет - магазинів.
- Розрахунок окупності інвестицій, аналіз бізнес ніші клієнтів, а також написанння стратегії, для розвитку сайту.
- Координація роботи відділів контекстної реклами, а також відділу SEO оптимізації сайтів, а саме контроль за виконанням переданих задач.
- Консультація клієнтів в сфері "e - commerce", навчання основам просування сайтів в інтернеті.
- Виконання вихідних та вхідних дзвінків по базі клієнтів і контроль розвитку бізнесу клієнта на платформі Prom.ua.
- Активний продаж додаткових послуг, виконання плану продаж та втримання клієнтів.
- Досвід роботи з більше 1000 інтернет магазинами по Україні.
Досягнення у відділі:
Переможець в номінації " Кращий продавець 2018го року"
Особисті досягнення:В Червні 2018го року, провів онлайн вебінар для клієнтів,на тему " Шість кроків, для перших продажів на Prom.ua"
В Грудні 2018го року, провів живий тренінг,на тему " Секрети запуску реклами в інтернеті та її аналіз"

Ключова інформація

  • Координація роботи з іншими відділами для забезпечення якісного сервісу
  • Написання скриптів та стратегій. для оптимізації роботи відділу
  • Технічна консультація, навчання та підтримка клієнтів

Навчався в 1 закладі

Національний університет харчових технологій

Энергоменеджмент, теплотехнік

Київ, Украина , 2013

Володіє мовами

Англійська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

Академия SotnikovGroup "Тренер по навчанню персоналу"

Київ, 2021

Центр навчання "Planeta"

"E - Сommerce"

Київ, 2017

Курси по базовим навичкам "E-Commerce"

Центр навчання в АН "Альма"

Київ, 2014

Курси менеджера з продажів.

Владислав Олександрович

Менеджер відділу супроводу клієнтів

Київ

20 000 грн.

34 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 місяць тому