Работала в 5 компаниях   5 лет 5 месяцев

Банки, HR, Торговля розничная / Retail, Красота / Фитнес / Спорт, Образование

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

Банки

7 месяцев

07.2024 - 02.2025

Обслуговування клієнтів фізичних осіб
Продаж банківських продуктів та послуг
Робота в банківському комплексі
Здійснення вхідних дзвінків
Ведення щоденної та щомісячної звітності по результатам роботи
Робота з документами

HR-менеджер

Infotell

HR

6 месяцев

01.2024 - 07.2024

Пошук та підбір персоналу
Робота з Google sheets та пакетом MicrosoftOffice
Ведення звітності
Проведення співбесід та вібдір кандидатів
Робота з платформами з пошуку роботи та запровадження альтернативних джерел пошуку персоналу
Ведення соц мереж
• Підбір та адаптація персоналу
• Розробка описів вакансій
• Організація співбесід
• Моніторинг та аналіз ринку праці

Продавець непродовольчих товарів

ЕлектроСвіт

Торговля розничная / Retail

2 месяца

04.2022 - 06.2022

Консультація клієнтів, формування замовлень та комунікація з постачальниками, робота у програмі «Підприємець», робота з 1С

старший администратор

ФК «Атлетико»

Красота / Фитнес / Спорт

1 год 5 месяцев

07.2020 - 12.2021

консультація клієнтів з послуг спортивного клубу, робота в 1С, забезпечення життєдіяльності клубу (замовлення необхідних витратних матеріалів, спорт інвентарю, спортивного харчування тощо), продаж абонементів та супутніх товарів, робота з постачальниками, контроль роботи адміністраторів.

Администратор

RoboKids

Образование

2 года 4 месяца

10.2017 - 02.2020

консультація клієнтів з послуг академії, зустріч клієнтів на ресепшені, прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків, ведення бази клієнтів у СRM-системі, допомога викладачам у проведенні занять, забезпечення життєдіяльності офісу, контроль за діяльністю клінінг-менеджерів.
• Прийом телефонних дзвінків
• Обслуговування відвідувачів
• Контроль за графіком зустрічей
• Організація робочих процесів
• Підготовка звітів
• Допомога у плануванні корпоративних заходів
• Продаж абонементів та інших послуг академії

Ключевая информация


Вміння працювати з людьми, клієнтоорієнтованість, робота з документами, підтримка життєздатності офісу, вміння працювати в СRM-системі, досвід у продажах, досвід роботи в 1С, робота в програмах Microsoft Office
• Комунікативні навички
• Організаційні здібності
• Вміння працювати в мультизадачному режимі

Училась в 1 заведении

НПУ имени М.П.Драгоманова

факультет украинской филологии и литературного творчества имени А.Малышка, филолог украинского языка и литературы/литературный редактор

Киев, 2021

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

родной

Валерия

Администратор

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Кривой Рог

18 000 грн.

25 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 неделю назад