Працювала в 5 компаніях   5 років 5 місяців

Банки, HR, Торгівля роздрібна / Retail, Краса / Фітнес / Спорт, Освіта

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

Банки

7 місяців

07.2024 - 02.2025

Обслуговування клієнтів фізичних осіб
Продаж банківських продуктів та послуг
Робота в банківському комплексі
Здійснення вхідних дзвінків
Ведення щоденної та щомісячної звітності по результатам роботи
Робота з документами

HR-менеджер

Infotell

HR

6 місяців

01.2024 - 07.2024

Пошук та підбір персоналу
Робота з Google sheets та пакетом MicrosoftOffice
Ведення звітності
Проведення співбесід та вібдір кандидатів
Робота з платформами з пошуку роботи та запровадження альтернативних джерел пошуку персоналу
Ведення соц мереж
• Підбір та адаптація персоналу
• Розробка описів вакансій
• Організація співбесід
• Моніторинг та аналіз ринку праці

Продавець непродовольчих товарів

ЕлектроСвіт

Торгівля роздрібна / Retail

2 місяці

04.2022 - 06.2022

Консультація клієнтів, формування замовлень та комунікація з постачальниками, робота у програмі «Підприємець», робота з 1С

старший администратор

ФК «Атлетико»

Краса / Фітнес / Спорт

1 рік 5 місяців

07.2020 - 12.2021

консультація клієнтів з послуг спортивного клубу, робота в 1С, забезпечення життєдіяльності клубу (замовлення необхідних витратних матеріалів, спорт інвентарю, спортивного харчування тощо), продаж абонементів та супутніх товарів, робота з постачальниками, контроль роботи адміністраторів.

Администратор

RoboKids

Освіта

2 роки 4 місяці

10.2017 - 02.2020

консультація клієнтів з послуг академії, зустріч клієнтів на ресепшені, прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків, ведення бази клієнтів у СRM-системі, допомога викладачам у проведенні занять, забезпечення життєдіяльності офісу, контроль за діяльністю клінінг-менеджерів.
• Прийом телефонних дзвінків
• Обслуговування відвідувачів
• Контроль за графіком зустрічей
• Організація робочих процесів
• Підготовка звітів
• Допомога у плануванні корпоративних заходів
• Продаж абонементів та інших послуг академії

Ключова інформація


Вміння працювати з людьми, клієнтоорієнтованість, робота з документами, підтримка життєздатності офісу, вміння працювати в СRM-системі, досвід у продажах, досвід роботи в 1С, робота в програмах Microsoft Office
• Комунікативні навички
• Організаційні здібності
• Вміння працювати в мультизадачному режимі

Навчалась в 1 закладі

НПУ имени М.П.Драгоманова

факультет украинской филологии и литературного творчества имени А.Малышка, филолог украинского языка и литературы/литературный редактор

Киев, 2021

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Валерия

Администратор

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Кривий Ріг

18 000 грн.

25 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому