Работал в 6 компаниях   3 года 5 месяцев

Услуги для бизнеса - другое, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Банки, Торговля розничная / Retail

Супервайзер кол-центру

Бінотел, ТОВ

Услуги для бизнеса - другое

4 месяца

05.2024 - по настоящее время

Контроль роботи інженерів та вирішення не типових завдань, усування багів. Повний цикл роботи з підлеглими та створення нових комунікацій і ідей для покращення роботи відділу. Контроль роботи та показників команди, ведення аналітики та статистики команди, проробка індивідуальних планів розвитку для кожного окремого члена команди. Робота з агресивними клієнтами.

Інженер технічної підтримки ПРРО

Бінотел, ТОВ

Услуги для бизнеса - другое

6 месяцев

11.2023 - 05.2024

Технічна допомога клієнтам компанії з підключенням та ознайомленням з ПО компанії. Подальша технічна підтримка клієнтів на всіх рівнях комунікації.

Адміністратор сайту та відділу продаж

Украфлора, ООО, СП

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 месяца

09.2023 - 11.2023

Обробка вхідних та вихідних викликів від теплих лідів, продаж квітів та супутнього флористичного обладнання та інвентарю. Повний супровід замовлення на всіх стадіях його існування.

Оператор call центру

Fozzy Group / Фоззи

Банки

1 год 7 месяцев

07.2020 - 02.2022

Обробка вхідних та вихідних викликів від клієнтів банку. Повний супровід під час вирішення складності чи питання клієнта. Робота з агресивними клієнтами. Робота з банківським ПО.

Team Leader

Mindy Teams

Торговля розничная / Retail

5 месяцев

02.2020 - 07.2020

Контроль роботи та показників команди, ведення аналітики та статистики команди, проробка індивідуальних планів розвитку для кожного окремого члена команди. Ведення відповідної звітності по команді та відділу в цілому.

Оператор чату

Mindy Teams

Торговля розничная / Retail

3 месяца

11.2019 - 02.2020

Обробка чатів та (іноді) вихідних дзвінків від замовників, повний супровід проблемних замовлень, контроль над відповідною роботою кур'єрів компаній та створення логістичної карти для них.

Ключевая информация

Стикався з:
  • Виконання операційних завдань Контроль виходів операторів на зміни
  • Відстеження/коригування основних націлених показників
  • Забезпечення виконання KPI
  • Взаємодія з відділом: контролю якості, навчання, рекрутингу
  • Надання зворотного зв'язку за діалогами та прослуховування дзвінків
  • Участь у навчальних заходах (коучингах)
  • Оперативне реагування на запити операторів та інших підрозділів Компанії

Технічні навики:
  • Повне володіння "Google servise"
  • Досвід співпраці з "Jira"
  • Досвід у використанні "1C", "Customer", "Looker", "MasVoz", "TalkDesk", "UPC", "IS-Card", "VICIdial", "Bitrix24", "RedMine"


Учился в 2 заведениях

КНТЕУ

ФФО

Киев, 2020

ТЕККНТЕУ

Финансы и Кредит

Киев, 2019

Владеет языками

Английский

средний

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Немецкий

базовый

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

LOH onboarding

Киев, 2019

Перевод текста с помощью камеры Навички обробки чатів та дзвінків в онлайн режимі з проявом емпатії, ввічливості та культури мови. Максимальне зосередження на проявах емпатії та її використання у роботі з проблемними клієнтами.

Дополнительная информация

О себе

Станом на зараз, постійно знаходжуся на робочому місці через що, прохання, телефонувати після 20:00, або писати у Телеграм чи Вайбер. Дякую за розуміння!

Roman

Supervisor

Киев

25 000 грн.

24 года

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад