Працював в 6 компаніях   3 роки 8 місяців

Послуги для бізнесу - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Банки, Торгівля роздрібна / Retail

Супервайзер кол-центру

Бінотел, ТОВ

Послуги для бізнесу - інше

7 місяців

05.2024 - до теперішнього часу

Контроль роботи інженерів та вирішення не типових завдань, усування багів. Повний цикл роботи з підлеглими та створення нових комунікацій і ідей для покращення роботи відділу. Контроль роботи та показників команди, ведення аналітики та статистики команди, проробка індивідуальних планів розвитку для кожного окремого члена команди. Робота з агресивними клієнтами.

Інженер технічної підтримки ПРРО

Бінотел, ТОВ

Послуги для бізнесу - інше

6 місяців

11.2023 - 05.2024

Технічна допомога клієнтам компанії з підключенням та ознайомленням з ПО компанії. Подальша технічна підтримка клієнтів на всіх рівнях комунікації.

Адміністратор сайту та відділу продаж

Украфлора, ООО, СП

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 місяці

09.2023 - 11.2023

Обробка вхідних та вихідних викликів від теплих лідів, продаж квітів та супутнього флористичного обладнання та інвентарю. Повний супровід замовлення на всіх стадіях його існування.

Оператор call центру

Fozzy Group / Фоззи

Банки

1 рік 7 місяців

07.2020 - 02.2022

Обробка вхідних та вихідних викликів від клієнтів банку. Повний супровід під час вирішення складності чи питання клієнта. Робота з агресивними клієнтами. Робота з банківським ПО.

Team Leader

Mindy Teams

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

02.2020 - 07.2020

Контроль роботи та показників команди, ведення аналітики та статистики команди, проробка індивідуальних планів розвитку для кожного окремого члена команди. Ведення відповідної звітності по команді та відділу в цілому.

Оператор чату

Mindy Teams

Торгівля роздрібна / Retail

3 місяці

11.2019 - 02.2020

Обробка чатів та (іноді) вихідних дзвінків від замовників, повний супровід проблемних замовлень, контроль над відповідною роботою кур'єрів компаній та створення логістичної карти для них.

Ключова інформація

Стикався з:
  • Виконання операційних завдань Контроль виходів операторів на зміни
  • Відстеження/коригування основних націлених показників
  • Забезпечення виконання KPI
  • Взаємодія з відділом: контролю якості, навчання, рекрутингу
  • Надання зворотного зв'язку за діалогами та прослуховування дзвінків
  • Участь у навчальних заходах (коучингах)
  • Оперативне реагування на запити операторів та інших підрозділів Компанії

Технічні навики:
  • Повне володіння "Google servise"
  • Досвід співпраці з "Jira"
  • Досвід у використанні "1C", "Customer", "Looker", "MasVoz", "TalkDesk", "UPC", "IS-Card", "VICIdial", "Bitrix24", "RedMine"


Навчався в 2 закладах

КНТЕУ

ФФО

Киев, 2020

ТЕККНТЕУ

Финансы и Кредит

Киев, 2019

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Німецька

базовий

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

LOH onboarding

Киев, 2019

Перевод текста с помощью камеры Навички обробки чатів та дзвінків в онлайн режимі з проявом емпатії, ввічливості та культури мови. Максимальне зосередження на проявах емпатії та її використання у роботі з проблемними клієнтами.

Додаткова інформація

О себе

Станом на зараз, постійно знаходжуся на робочому місці через що, прохання, телефонувати після 20:00, або писати у Телеграм чи Вайбер. Дякую за розуміння!

Roman

Supervisor

Київ

25 000 грн.

24 роки

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому