Работала в 5 компаниях   16 лет 2 месяца

Услуги для бизнеса - другое, IT, Шоу-бизнес, Другое

3d artist

Freelance

Услуги для бизнеса - другое

9 лет 11 месяцев

01.2015 - по настоящее время

Створення 3D моделей об'єктів оточення та органіки. Моделінг, скульптинг та текстуринг.

3d artist

Lensman.digital

IT

4 года 8 месяцев

06.2019 - 02.2024

3D моделер, 3D аніматор (Motion Capture)

студія 95 квартал

Шоу-бизнес

4 месяца

08.2014 - 12.2014

Моделінг, текстуринг об'єктів/персонажів. Анимація (Motion Capture).

3D artist

3d garden

IT

2 года 2 месяца

05.2012 - 07.2014

Моделінг, текстуринг різних об'єктiв (пропсів) та органіки для ігрової індустрії.

Асистент художника-аніматора, Flash-Аніматор

ООО "Борисфен Лютес"

Другое

3 года 4 месяца

11.2003 - 03.2007

Попередньо асистент художника-аніматора (прорисовщика), тобто прорисовка вручну для мультиплікаційних фільмів, пізніше перекваліфікація у програмі Macromedia Flash.

Ключевая информация

Знання 3Ds Max, UV layout, Zbrush, Photoshop, Substance Painter, Unreal Engine, Marmoset Toolbag, Maya, Unity.

  • Створення тривимірних моделей та частково анімацій
  • Розробка текстур.
  • Оптимізація 3D моделей для різних платформ
  • Співпраця з дизайнерами та іншими художниками
  • Робота з 3D-моделюванням у спеціалізованому програмному забезпеченні
  • Дотримання арт-директив і технічних вимог проєкту
  • Училась в 1 заведении

    Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

    Іноземної Філології

    Миколаїв, 2009

    Владеет языками

    Английский

    средний

    Русский

    родной

    Украинский

    родной

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Human Anatomy for artists 3d

    Київ, 2023

    Вивчення анатомічної будови тіла людини для художнього зображення у zBrush. Школа ArtCraft, м. Київ.

    3D Game Environment Bootcamp

    Київ, 2023

    Розробка та оптимізація елементів оточення за студійними пайплайнами ААА-класу. Свторення своєї локації в Unreal Engine з ассетами під обраний концепт.

    Zbrush інтенсив

    Київ, 2020

    Інтенсивне вивчення пакету Zbrush для створення high-poly об'єктів скульптинга та пропрацювання деталізації для ігрової індустрії, концептів та персонажів. Школа ArtCraft, м. Київ.

    3D base

    Миколаїв, 2012

    Вивчення базового пакету 3D для створення та обробки об'єктів для ігрової індустрії (3Ds max, UV layout, Photoshop)

    Людмила Володимирівна

    3d artist

    Киев

    Готов переехать: Николаев

    1 000 $

    38 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

    Обновлено 1 неделю назад