Працювала в 5 компаніях   16 років 1 місяць

Послуги для бізнесу - інше, IT, Шоу-бізнес, Інше

3d artist

Freelance

Послуги для бізнесу - інше

9 років 10 місяців

01.2015 - до теперішнього часу

Створення 3D моделей об'єктів оточення та органіки. Моделінг, скульптинг та текстуринг.

3d artist

Lensman.digital

IT

4 роки 8 місяців

06.2019 - 02.2024

3D моделер, 3D аніматор (Motion Capture)

студія 95 квартал

Шоу-бізнес

4 місяці

08.2014 - 12.2014

Моделінг, текстуринг об'єктів/персонажів. Анимація (Motion Capture).

3D artist

3d garden

IT

2 роки 2 місяці

05.2012 - 07.2014

Моделінг, текстуринг різних об'єктiв (пропсів) та органіки для ігрової індустрії.

Асистент художника-аніматора, Flash-Аніматор

ООО "Борисфен Лютес"

Інше

3 роки 4 місяці

11.2003 - 03.2007

Попередньо асистент художника-аніматора (прорисовщика), тобто прорисовка вручну для мультиплікаційних фільмів, пізніше перекваліфікація у програмі Macromedia Flash.

Ключова інформація

Знання 3Ds Max, UV layout, Zbrush, Photoshop, Substance Painter, Unreal Engine, Marmoset Toolbag, Maya, Unity.

  • Створення тривимірних моделей та частково анімацій
  • Розробка текстур.
  • Оптимізація 3D моделей для різних платформ
  • Співпраця з дизайнерами та іншими художниками
  • Робота з 3D-моделюванням у спеціалізованому програмному забезпеченні
  • Дотримання арт-директив і технічних вимог проєкту
  • Навчалась в 1 закладі

    Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

    Іноземної Філології

    Миколаїв, 2009

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Російська

    рідна

    Українська

    рідна

    Курси, тренінги, сертифікати

    Human Anatomy for artists 3d

    Київ, 2023

    Вивчення анатомічної будови тіла людини для художнього зображення у zBrush. Школа ArtCraft, м. Київ.

    3D Game Environment Bootcamp

    Київ, 2023

    Розробка та оптимізація елементів оточення за студійними пайплайнами ААА-класу. Свторення своєї локації в Unreal Engine з ассетами під обраний концепт.

    Zbrush інтенсив

    Київ, 2020

    Інтенсивне вивчення пакету Zbrush для створення high-poly об'єктів скульптинга та пропрацювання деталізації для ігрової індустрії, концептів та персонажів. Школа ArtCraft, м. Київ.

    3D base

    Миколаїв, 2012

    Вивчення базового пакету 3D для створення та обробки об'єктів для ігрової індустрії (3Ds max, UV layout, Photoshop)

    Людмила Володимирівна

    3d artist

    Київ

    Готовий переїхати: Миколаїв

    1 000 $

    38 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

    Оновлено 3 тижні тому