Работал в 2 компаниях 1 год
IT
Level Artist
Fractured Byte
IT
6 месяцев
11.2023 - 05.2024
- Created interior and exterior level art
- Modeled buildings and architecture static meshes
- Created collisions
- Working with materials
Technical Artist (Unreal Engine)
Fractured Byte
IT
5 месяцев
06.2023 - 11.2023
- Optimized Polycount
- Created LOD’s
- Created procedural Foliage
- Optimized materials
- Instancing and merging static meshes
Ключевая информация
Professional Skil:
3D Modeling
Sculpting
Hard Surface
UV Mapping
Texturing
LOD’s
Collisions
Render
Modular system
Key Programs:
Unreal Engine
Blender
Substanse Painter
ZBrush
SpeedTree
Marmoset Toolbag
RizomUV
Photoshop
Учился в 1 заведении
Державний Університет Телекомунікацій
Комп'ютерний інженер
Київ, 2022
Владеет языками
Английский
средний
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Art Craft - 3D Game Environment Bootcamp
Дополнительная информация
Додаткова інформація
I'm a 3D Artist with a background in Technical Art and Level Art. My general skills are modeling, I like to work with topology. Have experience with 3D Modular system, models optimization, tile textures and LODs. Work in High and low poly baked PBR Pipeline. Seeking opportunities to contribute to projects and enhancing my technical skills. Feel free to contact me for more info.
Павло Петрович
Павло Петрович
3d artist
Киев
полная занятость, проектная работа
Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, в офисе/на месте
Обновлено 1 месяц назад