Работал в 3 компаниях 10 лет 6 месяцев
IT, Интернет, Телекоммуникации / Связь
Head of technical support
Webitel
IT
4 года 1 месяц
10.2020 - по настоящее время
Post Sale Support Team Lead
Tickets.ua
Интернет
5 лет 2 месяца
03.2015 - 05.2020
Customer support Team lead
ПАТ "Укртелеком"
Телекоммуникации / Связь
1 год
09.2013 - 09.2014
Ключевая информация
Досвід підбору персоналу та проведення співбесід, досвід організації та проведення навчання для персоналу, проведення презентацій. Навички ведення ефективних переговорів з партнерами. Досвід ведення звітності, статистики, розрахунок та прогнозування бюджетування відділу. Досвід виявлення складнощів в роботі систем та складання тех завдань для розробників у JIRA.Налаштування дашбордів, статистики, автоматизованої системи сповіщення клієнтів, створення та налаштування проектів у баг-трекінговій системі JIRA. Створення, ведення, коригування та аналіз KPI персоналу, проведення щоквартальної атестації персоналу. Досягнення: зменшення фін втрат по відділу за період січень 2018 - грудень 2019 на 73%, зменшення ФЗП за рахунок оптимізації процессів на ~20% за 2019 рік.
Additional experience: SIP telephony (setting and debugging), knowledge of OSI model, worked with CRM systems, TCP/IP, NAT, ITIL, ITSM
Учился в 1 заведении
НУ "Львівська політехніка"
ЕЗІКТ, Будівництво радіоелектронніх засобів
Львів, 2010
Владеет языками
Английский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
IT Project Management: Delivering successful IT projects
IT Project Budget & Cost Management
How to Manage a Large IT Project
Course "Manual QA", school "Skill Up".
SQL
Basic course
Mentoring
Sabre Advanced course
Tarification and work with airlines documentation
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Категорія B.
Комп'ютерні навички
CRM systems: Bitrix 24, Creatio (BPM Online). Bug tracking system: JIRA (also Confluence). GDS systems: Sabre, Amadeus, Sirena, Gabriel, Galileo.
Oleksii
Oleksii
Head of department
Львов
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 месяц назад