Работал в 3 компаниях   11 лет 7 месяцев

IT, Интернет, Телекоммуникации / Связь

Head of technical support

Webitel

IT

5 лет 3 месяца

10.2020 - по настоящее время

Post Sale Support Team Lead

Tickets.ua

Интернет

5 лет 3 месяца

03.2015 - 05.2020

Customer support Team lead

ПАТ "Укртелеком"

Телекоммуникации / Связь

1 год 1 месяц

09.2013 - 09.2014

Ключевая информация

Обов’язки та досвід:

ПАТ “Укртелеком” - формування щомісячної статистики, контроль показників групи операторів (32 людини), визначення та пропрацювання проблемних зон відділу, навчання та менторство нових працівників, проведення навчань для переходу оперторів з інформаційної лінії на технічну, вирішення конфліктних ситуацій та комунікація зі “складними” клієнтами, контроль навантаження на лініях та розподілення операторів в залежності від навантаження, презентація статистичних показників команді та керівництву, формування інструкцій, прорахунок та презентація KPI, взаємодія із л3 відділом.

Tickets.ua - формування щомісячної статистики, навчання та менторство нових працівників, вирішення конфліктних ситуацій та комунікація зі “складними” клієнтами щодо певернення коштів/змін у даті та ін., ведення переговорів з авіакомпаніями та партнерами, як письмово так і усно (англ мова) щодо умов та правил взаємодії, контроль показників відділу та пропрацювання проблемних зон, розподілення фін відповідальності, прорахунок та презентація KPI, проведення щоквартальної атестації працівників, формування графіку роботи, контроль вчасного початку/закінчення зміни, контроль виконання SLA, прорахунок заробнітньої платні, масштабування відділу та оптимізація робочих змін, формування та опис тех вимог для оптимізації роботи внутрішніх процесів у зверненнях для розробнкиків (JIRA), взаємодія із суміжними відділами щодо ADM/ACM/транзакцій і т. і., формування інструкцій, проведення зборів відділу для обговорення проблемних зон та для збору побажань щодо покращення функіонування відділу та процесів, проведення one-to-one бесід.

Webitel - формування щомісячної статистики, навчання та менторство нових та існуючих працівників, вирішення конфліктних ситуацій та комунікація зі “складними” клієнтами, формування та контроль зовнішнього та внутрішнього SLA, формування та контроль KPI, написання інструкцій, контроль якості виконная ТЗ від клієнтів, контроль дотримання інструкцій, проведення співбесід, мотивація працівників, формування та опис тех вимог для оптимізації роботи внутрішніх процесів у зверненнях для розробнкиків (JIRA), масштабування відділу та оптимізація робочих змін, організація взаємодії із клієнтами за допомогою мессенджерів, прописання відповідальності змін, контроль якості комунікації із клієнтами, прорахунок зп, контроль використання бюджету та перерозподілення грошових потоків для підвищення якості функціонування відділу, налаштування дашбордів та контроль навантаження (JIRA), налаштування та автоматизація алертів, створення та налаштування проектів у баг-трекінговій системі JIRA.

Досягнення: зменшення фін втрат по відділу за період січень 2018 - грудень 2019 на 73%, зменшення ФЗП за рахунок оптимізації процессів на ~20% за 2019 рік.

Additional experience: SIP telephony (setting and debugging), knowledge of OSI model, worked with CRM systems, NAT, ITIL, ITSM

Учился в 1 заведении

НУ "Львівська політехніка"

ЕЗІКТ, Будівництво радіоелектронніх засобів

Львів, 2010

Владеет языками

Английский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Specialist in ISO/IEC 27001:2022 – Information Security Management

2025

Overview of the basic requirement, concepts and terms of the international standard;The main aspects and recommendations for the development, implementation and improvement of theinformation security management system.

IT Project Management: Delivering successful IT projects

Львів, 2023

IT Project Budget & Cost Management

2023

How to Manage a Large IT Project

2023

Course "Manual QA", school "Skill Up".

Lviv, 2019

SQL

Львів, 2019

Basic course

Mentoring

Львів, 2018

Sabre Advanced course

Львів, 2018

Tarification and work with airlines documentation

Львів, 2016

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

Категорія B.

Комп'ютерні навички

CRM systems: Bitrix 24, Creatio (BPM Online). Bug tracking system: JIRA (also Confluence). GDS systems: Sabre, Amadeus, Sirena, Gabriel, Galileo.

Oleksii

Head of Aftersales department, Head of Support department

Львов

2 000 $

36 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 неделю назад