Працював в 3 компаніях 10 років 6 місяців
IT, Інтернет, Телекомунікації / Зв'язок
Head of technical support
Webitel
IT
4 роки 1 місяць
10.2020 - до теперішнього часу
Post Sale Support Team Lead
Tickets.ua
Інтернет
5 років 2 місяці
03.2015 - 05.2020
Customer support Team lead
ПАТ "Укртелеком"
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік
09.2013 - 09.2014
Ключова інформація
Досвід підбору персоналу та проведення співбесід, досвід організації та проведення навчання для персоналу, проведення презентацій. Навички ведення ефективних переговорів з партнерами. Досвід ведення звітності, статистики, розрахунок та прогнозування бюджетування відділу. Досвід виявлення складнощів в роботі систем та складання тех завдань для розробників у JIRA.Налаштування дашбордів, статистики, автоматизованої системи сповіщення клієнтів, створення та налаштування проектів у баг-трекінговій системі JIRA. Створення, ведення, коригування та аналіз KPI персоналу, проведення щоквартальної атестації персоналу. Досягнення: зменшення фін втрат по відділу за період січень 2018 - грудень 2019 на 73%, зменшення ФЗП за рахунок оптимізації процессів на ~20% за 2019 рік.
Additional experience: SIP telephony (setting and debugging), knowledge of OSI model, worked with CRM systems, TCP/IP, NAT, ITIL, ITSM
Навчався в 1 закладі
НУ "Львівська політехніка"
ЕЗІКТ, Будівництво радіоелектронніх засобів
Львів, 2010
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
IT Project Management: Delivering successful IT projects
IT Project Budget & Cost Management
How to Manage a Large IT Project
Course "Manual QA", school "Skill Up".
SQL
Basic course
Mentoring
Sabre Advanced course
Tarification and work with airlines documentation
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Категорія B.
Комп'ютерні навички
CRM systems: Bitrix 24, Creatio (BPM Online). Bug tracking system: JIRA (also Confluence). GDS systems: Sabre, Amadeus, Sirena, Gabriel, Galileo.
Oleksii
Oleksii
Head of department
Львів
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 4 тижні тому