Работала в 7 компаниях 7 лет
Торговля розничная / Retail, Другое, IT, Банки, Юридические услуги, Образование
Керівник відділу продажу (інтернет, соц. мережі)
Мережа магазинів «Жадор»
Торговля розничная / Retail
3 месяца
09.2022 - 12.2022
- формування бюджету відділу продаж,
- планування та аналіз виконання плану,
- ріст продаж в соціальних мережах (facebook, instagram, telegram),
- організація та контроль роботи менеджерів з продажу,
- контроль роботи менеджерів в CRM системі Bitrix24,
- співпраця з іншими підрозділами мережі.
Менеджер з розвитку
ТзОВ "Мірничий"
Другое
6 месяцев
02.2021 - 08.2021
- Збільшувати клієнтську базу, а саме продзвін «холодних» і «гарячих» замовників із бази у CRM системі, цим самим розвивати нашу компанію. Опрацьовувати вхідні дзвінки з сайту чи заявки із сайту.
- По діючих замовниках особисто контролювати всі домовленості, в тому числі і фінансові домовленості, вести всю необхідну супровідну документацію зі своїми замовниками (створення угоди та її наповнення, створення рахунків, виставлення актів, закриття угод).
- Організовувати та здійснювати особисті зустрічі із замовниками і вести переговори.
- Щоденно працюючи в CRM системі, вести CRM-звітність (аналізувати, проставляти коректно задачі і дзвінки для продуктивного результату в майбутньому. Кожного дня заповнювати «Щоденний звіт менеджера» та «Платіжний календар».
- Щоденно звіряти поступлення із бухгалтерською відомостею. В кінці місяця звіряти «Дебіт/ Кредит» ,та вносити корективи у «Платіжний календар».
- Щоденно працювати над собою, вивчаючи продукт для покращення і розвитку компанії.
Керівник відділу продажу
IT компанія Xcorp
IT
10 месяцев
02.2020 - 12.2020
просуванням бізнесу в інтернеті: веб-дизайн, створення та розкрутка сайтів/мобільних додатків в пошукових системах, просування в соціальних мережах;
встановлення та розвиток довгострокових стосунків з клієнтом малого та середнього бізнесу;
управлінська робота з менеджерами відділу продажу;
- адміністративно-кадрова робота - підбір персоналу, проведення корпоративно-навчальних тренінгів, підвищення мотивації менеджерів;
ведення ділової документації та вирішення питань безперебійної «життєдіяльності» відділу;
- безпосердньо здіснювати прямі продажі, робота з (холодною/ гарячою базою).
Спеціаліст по роботі з бізнес-клієнтами
АТ ПроКредит Банк
Банки
2 года 3 месяца
04.2012 - 07.2014
- встановлення довгострокових та взаємовигідних партнерських відносин з бізнес-клієнтами сегменту середнього і малого бізнесу;
- введення переговорів та залучення нових клієнтів;
- координація всіх видів банківських послуг для клієнтів цільового сегменту, забезпечення якості їх обслуговування;
- фінансово-економічний аналіз звітності бізнес-клієнтів.
Старший клієнт-менеджер
ПриватБанк
Банки
1 год 9 месяцев
09.2004 - 06.2006
- введення переговорів та залучення нових клієнтів;
- координація всіх видів банківських послуг для клієнтів цільового сегменту.
- окрім безпосередніх функціональних обов'язків менеджера, також в порядкуванні було 30 клієнт-менеджерів по Західному регіону.
Територіальний менеджер відділу продажу
НВЦ "Мережа" ІАЦ "Ліга"
Юридические услуги
7 месяцев
12.2003 - 07.2004
Науково-виробничий центр „Мережа"- офіційний сертифікований представник ІАЦ „ЛІГА".
Розповсюдження патентованих інформаційно-правових систем „ЛІГА: Закон", Львів, Україна.
Помічник у деканаті механіко-математичниого факультету
Львівський національний університет імені Івана Франка
Образование
9 месяцев
08.2003 - 05.2004
- працюючи помічником секретаря в деканаті механіко-математичного факультету,
- я призвичаїлась виконувати відповідні завдання в стислі терміни.
Ключевая информация
Відповідальність
Ще працюючи на першій своїй роботі помічником секретаря в деканаті, я призвичаїлась виконувати відповідні завдання в стислі терміни.
Після цього у банках я координувала роботу 20 клієнт-менеджерів, будучи відповідальною за ефективність їхньої роботи.
Комунікативні навички
Завдяки роботі з клієнтами середнього та малого бізнесу, координуванні клієнт-менеджерів у банку, та управлінні менеджерами з продажу я розвинула комунікативні навички.
Приймала участь у семінарах і спеціалізованих тренінгах, де вдосконалила комунікативні навички.
Переконування людей
Так як, щоб бути успішним менеджером з продажу, вимагають відмінної здатності переконувати людей правильно підібравши продукт.
Саме цю рису я зробила однією з сильніших сторін під час роботи в банках АТ ПроКредит і ПриватБанк, НВЦ „Мережа" - офіційному сертифікованому представнику ІАЦ „ЛІГА".
Вирішення конфліктів
Чисельні конфліктні ситуації з клієнтами в банках збудували основу (підгрунття) для вдосконалення навичок, щоб вміти успішно і в короткотривалий термін розв"язувати конфліктні задачі.
Училась в 3 заведениях
Львівська комерційна академія
Спеціаліст з фінансів
Львів, 2007
Львівський національний університет імені Івана Франка
Механіко-математичний факультет, Кафедра диференціальних рівнянь, Магістр математики
Львів, 2004
ЗСШ №21, Львів, нагороджена золотою медаллю
Львів, 1999
Владеет языками
Английский
выше среднего
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Бізнес-тренінги
Відвідувала та була активним учасником бізнес тренінгів на різні теми , а саме:
- Розвиток управлінських навиків";
- Основи обслуговування клієнтів";
- Управління конфліктами. Робота із запереченнями, зауваженнями, критикою";
- „Менеджери- хто вони такі? Основні вимоги до менеджерів".
Олена Петрівна
Олена Петрівна
Управлінець, керуючий, координатор
Львов
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 7 часов назад