Працювала в 7 компаніях   7 років

Торгівля роздрібна / Retail, Інше, IT, Банки, Юридичні послуги, Освіта

Керівник відділу продажу (інтернет, соц. мережі)

Мережа магазинів «Жадор»

Торгівля роздрібна / Retail

3 місяці

09.2022 - 12.2022

  • формування бюджету відділу продаж,
  • планування та аналіз виконання плану,
  • ріст продаж в соціальних мережах (facebook, instagram, telegram),
  • організація та контроль роботи менеджерів з продажу,
  • контроль роботи менеджерів в CRM системі Bitrix24,
  • співпраця з іншими підрозділами мережі.

Менеджер з розвитку

ТзОВ "Мірничий"

Інше

6 місяців

02.2021 - 08.2021

  • Збільшувати клієнтську базу, а саме продзвін «холодних» і «гарячих» замовників із бази у CRM системі, цим самим розвивати нашу компанію. Опрацьовувати вхідні дзвінки з сайту чи заявки із сайту.
  • По діючих замовниках особисто контролювати всі домовленості, в тому числі і фінансові домовленості, вести всю необхідну супровідну документацію зі своїми замовниками (створення угоди та її наповнення, створення рахунків, виставлення актів, закриття угод).
  • Організовувати та здійснювати особисті зустрічі із замовниками і вести переговори.
  • Щоденно працюючи в CRM системі, вести CRM-звітність (аналізувати, проставляти коректно задачі і дзвінки для продуктивного результату в майбутньому. Кожного дня заповнювати «Щоденний звіт менеджера» та «Платіжний календар».
  • Щоденно звіряти поступлення із бухгалтерською відомостею. В кінці місяця звіряти «Дебіт/ Кредит» ,та вносити корективи у «Платіжний календар».
  • Щоденно працювати над собою, вивчаючи продукт для покращення і розвитку компанії.

Керівник відділу продажу

IT компанія Xcorp

IT

10 місяців

02.2020 - 12.2020

  • просуванням бізнесу в інтернеті: веб-дизайн, створення та розкрутка сайтів/мобільних додатків в пошукових системах, просування в соціальних мережах;

  • встановлення та розвиток довгострокових стосунків з клієнтом малого та середнього бізнесу;

  • управлінська робота з менеджерами відділу продажу;

  • адміністративно-кадрова робота - підбір персоналу, проведення корпоративно-навчальних тренінгів, підвищення мотивації менеджерів;
  • ведення ділової документації та вирішення питань безперебійної «життєдіяльності» відділу;

  • безпосердньо здіснювати прямі продажі, робота з (холодною/ гарячою базою).

Спеціаліст по роботі з бізнес-клієнтами

АТ ПроКредит Банк

Банки

2 роки 3 місяці

04.2012 - 07.2014

  • встановлення довгострокових та взаємовигідних партнерських відносин з бізнес-клієнтами сегменту середнього і малого бізнесу;
  • введення переговорів та залучення нових клієнтів;
  • координація всіх видів банківських послуг для клієнтів цільового сегменту, забезпечення якості їх обслуговування;
  • фінансово-економічний аналіз звітності бізнес-клієнтів.

Старший клієнт-менеджер

ПриватБанк

Банки

1 рік 9 місяців

09.2004 - 06.2006

  • введення переговорів та залучення нових клієнтів;
  • координація всіх видів банківських послуг для клієнтів цільового сегменту.
  • окрім безпосередніх функціональних обов'язків менеджера, також в порядкуванні було 30 клієнт-менеджерів по Західному регіону.

Територіальний менеджер відділу продажу

НВЦ "Мережа" ІАЦ "Ліга"

Юридичні послуги

7 місяців

12.2003 - 07.2004

Науково-виробничий центр „Мережа"- офіційний сертифікований представник ІАЦ „ЛІГА".

Розповсюдження патентованих інформаційно-правових систем „ЛІГА: Закон", Львів, Україна.

Помічник у деканаті механіко-математичниого факультету

Львівський національний університет імені Івана Франка

Освіта

9 місяців

08.2003 - 05.2004

  • працюючи помічником секретаря в деканаті механіко-математичного факультету,
  • я призвичаїлась виконувати відповідні завдання в стислі терміни.

Ключова інформація

Відповідальність

Ще працюючи на першій своїй роботі помічником секретаря в деканаті, я призвичаїлась виконувати відповідні завдання в стислі терміни.

Після цього у банках я координувала роботу 20 клієнт-менеджерів, будучи відповідальною за ефективність їхньої роботи.

Комунікативні навички

Завдяки роботі з клієнтами середнього та малого бізнесу, координуванні клієнт-менеджерів у банку, та управлінні менеджерами з продажу я розвинула комунікативні навички.

Приймала участь у семінарах і спеціалізованих тренінгах, де вдосконалила комунікативні навички.

Переконування людей

Так як, щоб бути успішним менеджером з продажу, вимагають відмінної здатності переконувати людей правильно підібравши продукт.

Саме цю рису я зробила однією з сильніших сторін під час роботи в банках АТ ПроКредит і ПриватБанк, НВЦ „Мережа" - офіційному сертифікованому представнику ІАЦ „ЛІГА".

Вирішення конфліктів

Чисельні конфліктні ситуації з клієнтами в банках збудували основу (підгрунття) для вдосконалення навичок, щоб вміти успішно і в короткотривалий термін розв"язувати конфліктні задачі.

Навчалась в 3 закладах

Львівська комерційна академія

Спеціаліст з фінансів

Львів, 2007

Львівський національний університет імені Івана Франка

Механіко-математичний факультет, Кафедра диференціальних рівнянь, Магістр математики

Львів, 2004

ЗСШ №21, Львів, нагороджена золотою медаллю

Львів, 1999

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Бізнес-тренінги

Київ, Львів, 2014

Відвідувала та була активним учасником бізнес тренінгів на різні теми , а саме:

 

  • Розвиток управлінських навиків";
  • Основи обслуговування клієнтів";
  • Управління конфліктами. Робота із запереченнями, зауваженнями, критикою";
  •  „Менеджери- хто вони такі? Основні вимоги до менеджерів". 

Олена Петрівна

Управлінець, керуючий, координатор

Львів

25 000 грн.

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 дні тому