Работала в 8 компаниях   11 лет 5 месяцев

Консалтинг / Аудит, FMCG, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Промышленность и Производство, HR, Реклама / Маркетинг / PR-услуги

HR generalist

Unifinance

Консалтинг / Аудит

1 год 1 месяц

10.2023 - по настоящее время

-наймання спеціалістів(Головні бухгалтери, фінансисти, аудитори, операційні бухгалтери , асистенти бухгалтерів).

-оцінка персоналу;-адаптація та мотивація персоналу;

-навчання співробітників;

-розвиток корпоративної культури;

-організація корпоративних заходів.

hr/recruiter

«Piel cosmetics», «Unifinance», «Еко-маркет», «Мафія», «Майстерня подарунків», тощо.

FMCG

1 год 6 месяцев

03.2022 - 09.2023

Пошук персоналу для різних компаній по фрілансу( косметологія, сувенірна продукція,виробництво,Рітейл, хорека, бухгалтерський аутсорс).

Починаючи від лінійного персоналу:

Кухарі, офіціанти, продавці, касири, охоронці, паркувальники ,вантажники,водії,бармени, пекарі, менеджери з продажу, консультанти, оператори, адміністратори, рекрутери.

закінчуючи ТОП-менеджментом:

Головні бухгалтери , CFO, фінансисти, економісти, директор з продажів, директори ресторанів, шеф кухарі, HRD.

Рекрутер єдиний на всю мережу

Мережа японських ресторанів "Сушія"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 2 месяца

10.2020 - 12.2021

Виконувала повний цикл рекрутингу від зняття вакансії до закриття. Одночасно у роботі близько 120 вакансій по наступним позиціям (масовий підбір):
1) Адміністратори доставки.
2) Кур'єри піші та на авто.
3) Офіціанти.
4) Кухарі.
5)Мийниці/прибиральниці.
6) Оператори кол-центру.
7) Шеф-кухарі.
8) Бармени.
9) Касири.
10) Завгосп.
Вдалося за перші два тижні закрити більшу частину вакансій, близько 100, але у зв'язку з тим, що мережа велика і представлена в кількох великих містах, таких як Дніпро, Харків, Одеса, Запоріжжя, Львів, Суми, Черкаси, Вінниця, текучка величезна і відповідно вакансій у роботі завжди дуже багато.
За час роботи в компанії, мною була виконана масштабна діяльність з оптимізації витрат на рекламу, але при цьому було знайдено ще ряд додаткових джерел пошуку персоналу, а так само з діючими партнерами вдалося вибудувати прекрасні ділові відносини, що допомагало економити бюджет і отримувати максимально вигідні пропозиції, щодо співробітництва.
Працювала одна на всю мережу більшу частину часу, що говорить про те, що я роботи не боюся, обсяги мене не лякають. Звільнилась у зв'язку з тим, що на мій погляд все, що ми могли одне одному дати і отримати, все зробили, але мені треба рухатися і розвиватися далі.
Рекомендації готова надати на вимогу.

HR єдиний

ООО "Індекс-Груп"

Промышленность и Производство

1 год 6 месяцев

02.2019 - 08.2020

Підбір персоналу в офіс та на виробництво, а саме:

1.Головний бухгалтер

2. Бухгалтер з первинної документації.

3.Бухгалтер з управлінської документації.

4. Керівник напряму.

5.Менеджери з продажу (мас. підбір)

6.Фахівець з тендерів.

7.Начальник виробництва.

8. Оператори, робітники на лінію-мас. підбір, а також формування та підтримання резерву.

9. Водії.

10.Вантажники.

11.Комірники.

Супровід всіх співробітників, протягом їх усієї трудової діяльності, вступ на посаду, адаптація, мотивація, забезпечення їм комфорту на робочому місці, пошук житла для робітників, організація розвезення.

Створення посадових вказівок.

Пошук та залучення додаткових інструментів для пошуку робітників.

Виконувала ряд адміністративних обов'язків: замовлення канцелярського та госп.приладдя, організація корпоративних заходів, організація виставок.

Впровадження, ведення та контроль CRM-Stream Telecom.

Організація процесів розміщення реклами продукції на сайті Оlx та робота з клієнтами.І багато іншого).

КОМПАНІЯ ПРИПИНИЛА СВОЄ ІСНУВАННЯ.

Рекомендації готова надати на вимогу.

Менеджер з пошуку персоналу в Європу

Литовська компанія "Nostrum"

HR

1 год 1 месяц

04.2018 - 05.2019

Підбір персоналу для працевлаштування в Європейські компанії, робота в Європі.

Створення та розміщення профілю вакансії.

Пошук кандидатів, відповідно до вимог замовника.

Проведення співбесід.

Надання допомоги претенденту у відкритті та отриманні робочої річної візи Д для виїзду за кордон.

Супровід кандидатів, починаючи з першої ознайомчої розмови, закінчуючи проходженням випробувального терміну.

Закривала на місяць від 5 до 10 позицій.

Рекомендації на вимогу.

Рекрутер

Кадрове агентство "Президент Сервіс Консалт"

HR

2 года 2 месяца

02.2009 - 04.2011

Здійснювала активний пошук замовлень на підбір персоналу, зокрема у регіонах: медичні представники, провізори, Ками, регіональні менеджери.

Співпрацювала з наступними компаніями:"Сандоз", "Новартіс", "Байер", "Берінгер","Астеллас","Джонсон", "Белупо", "КРКА" і т.п.

Приймала від замовника заявку на пошук та підбір необхідного співробітника.

Надавала замовнику консультації з питань складання та заповнення анкет-заявок.

Укладала із замовником договір на надання консалтингових послуг з питань добору персоналу.

Здійснювала пошук необхідних кандидатів на заміщення вакантних посад замовника та зайняття вільних робочих місць за допомогою власних інформаційних баз, інформаційних баз ринку праці, засобів масової інформації, Інтернету.

Проводила психологічний та професійний відбір кандидатів на заміщення вакантних посад та зайняття вільних робочих місць замовника, підбір згідно з чітко сформульованими критеріями.

Приймала та надавала активну допомогу кандидатам у складанні резюме.

Надавала замовнику резюме кандидатів із біографічними та кваліфікаційними даними кандидатів.

Організовувала зустрічі замовника з обраними кандидатами та за необхідності брала участь у них.

Супроводжувала кандидата протягом усього випробувального терміну

Офіс-менеджер

Рекламне агенство "4ТЕ"

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

1 год 6 месяцев

08.2007 - 02.2009

Обслуговування компанії, штат якої перевищував 100 осіб.

У підпорядкуванні було 10 водіїв та 7 кур'єрів.

Виконувала всі доручення керівництва, займалася керуванням та управлінням відділу логістики, виконували всі завдання з доставки документів та вантажів, у призначене місце та час.

Замовлення канцелярії та прийом доставок до офісу.

Організація корпоративних заходів.

Сканування, копіювання, факси, все, що пов'язано з оргтехнікою, розподіл всіх вхідних дзвінків по офісу та багато іншого.

Мерчендайзер

Unilever| Юнілівер | Юнилевер

FMCG

1 год 1 месяц

06.2006 - 07.2007

Викладення товару згідно з отриманою схемою (планограма).

Підтримка торгового запасу цієї марки, стежила за кількістю товару, що продається, його запасом і залишками.

Оформляла місце, де подано товар (рекламні матеріали).За необхідності, сама знаходила товар на складі і переносила його у торговий зал.

Складала регулярні звіти щодо результатів своєї роботи.

Через півроку, стала торговим представником, до моїх обов'язків входило звіряти залишки і робити нове замовлення продукції до магазину.

Спілкування та переговори з керівництвом магазину.

Ключевая информация

Останнім часом працюю по фрілансу з різними компаніями, також був досвід у рітейлі, виробництві, хореці,фармацевтиці, рекрутинговій агенції, аутсорсинговій компанії з бухгалтерії, тощо. Близько 9 років у рекрутингу, люблю і знаю свою справу. Була біля витоків створення однієї з агенцій з підбору персоналу за кордон. Бачила, розумію та брала участь у багатьох процесах. Маю вроджену харизму, набуті в процесі життя, хороші інтелектуальні здібності, дуже тонко відчуваю людей, а головне, розумію і люблю їх!) Сама знаю, чого хочу від життя і чітко рухаюся у цьому напрямі. Енергії стільки, що готова поділитися з оточуючими! Вмію вести переговори і досягати поставленої мети. Впроваджувала роботу CRM системи. Створювала посадові інструкції.Створювала та розміщувала на майданчиках рекламні оголошення, щодо просування нашої продукції. Активно взаємодіяла із клієнтами. Організовувала усі корпоративні заходи. Займалася організацією тематичних виставок.Знаю весь процес оформлення річної Литовської робочої візи. Мережа японських ресторанів "Сушія". Одна на всю мережу підбирала лінійний персонал і робила це успішно і в найкоротший термін. Працювала у сфері рітейлу успішно. ГРОМАДЯНСТВО УКРАЇНИ. Ще є маса цікавого у мене в кейсі, дзвоніть, обговорюватимемо!)

Училась в 1 заведении

РДСУ

Соціальне управління, Державне та муніципальне управління

Київ, 2006

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Оксана

HR generalist/Керівник відділу рекрутингу

Киев

50 000 грн.

41 год

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Обновлено 1 час назад