Работала в 5 компаниях   34 года 3 месяца

Транспорт и Логистика, АПК (Агропромышленный комплекс), Торговля розничная / Retail, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство

Начальник відділу обліку заробітної плати

НОВА ПОШТА

Транспорт и Логистика

2 года 1 месяц

02.2020 - 03.2022

Посада: Начальник відділу обліку заробітної плати (в підпорядкуванні 12 чол.)

Обов'язки:

  • Організація нарахування та виплати заробітної плати, інших компенсаційних та грошових виплат, контроль витрачання фонду оплати праці (тарифні ставки, премії, надбавки, індексація, інші постійні та змінні доплати, основні, додаткові та навчальні відпустки, компенсаційні виплати, розрахунок лікарняних листів, розрахунок резерву відпусток, утримання за виконавчими листами, перевірка та контроль кадрових документів, зарплатний проект тощо) – понад 30 тис. працівників.
  • Організація своєчасної підготовки та подання звітності (об'єднаний ЄСВ+ПДФО+ВС, ФСС, 1-ПВ міс./квартал), здійснення платежів за зобов'язаннями до Державного бюджету та соціальних фондів, успішне проходження фіскальних перевірок.

Провідний економіст із нарахування заробітної плати

«AVANGARDCO»

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год

02.2019 - 02.2020

Посада: Провідний економіст із нарахування заробітної плати

Обов'язки:

  • Нарахування та виплата заробітної плати, інших компенсаційних та грошових виплат, контроль витрачання фонду оплати праці (тарифні ставки, премії, надбавки, індексація, інші постійні та змінні доплати, основні, додаткові та навчальні відпустки, компенсаційні виплати, розрахунок лікарняних листів, розрахунок резерву відпусток , табелювання, утримання за виконавчими листами, перевірка та контроль кадрових документів тощо) – понад 2000 співробітників, 19 юридичних осіб.
  • Організація своєчасної підготовки та подання звітності (ЄСВ, 1ДФ, заявки ФСС, 1-ПВ міс./квартал).

Начальник відділу з нарахування заробітної плати та роботи з підзвітними особами, Головний бухгалтер

SPORTMASTER

Торговля розничная / Retail

14 лет 5 месяцев

04.2004 - 09.2018

жовтень 2008 р. – вересень 2018 р. (10 років)

Посада: Начальник відділу з нарахування заробітної плати та роботи з підзвітними особами (в підпорядкуванні 7 чол.)

Обов'язки:

  • Організація нарахування та виплати заробітної плати, інших компенсаційних та грошових виплат, контроль витрачання фонду оплати праці (тарифні ставки, премії, надбавки, індексація, інші постійні та змінні доплати, основні, додаткові та навчальні відпустки, компенсаційні виплати, розрахунок лікарняних листів, розрахунок резерву відпусток, табелювання, утримання за виконавчими листами, перевірка та контроль кадрових документів, зарплатний проект тощо) – понад 1000 працівників.
  • Організація роботи розрахунків з підзвітними особами, відображення в обліку витрат на відрядження (авансові звіти, каса, розробка внутрішніх інструкцій та положень з організації відряджень). Взаємодія із зовнішніми контрагентами щодо організації ділових поїздок (узгодження договорів, оформлення та облік актів виконаних робіт, облік ПН тощо).
  • Організація своєчасної підготовки та подання звітності (ЄСВ, 1ДФ, усі фонди соціального страхування, 1-ПВ міс./квартал), здійснення платежів за зобов'язаннями до Державного бюджету та соціальних фондів, успішне проходження фіскальних перевірок.

квітень 2004 р. – вересень 2008 р. (4 роки 6 місяців)

Посада: Головний бухгалтер

Обов'язки: Постановка з «нуля» бухгалтерського та податкового обліку підприємств роздрібної торгівлі (2 юр.особи). Формування облікової політики організації. Відкриття відокремлених підрозділів (роздрібні магазини), реєстрація касових апаратів. Робота з великими обсягами бухгалтерської інформації в 1С:Підприємство 7, 8.0, пов'язаної з надходженням та відвантаженням товару, касовими операціями, РРО, роялті, обліком заробітної плати та кадровим діловодством, обліком основних фондів, оренди майна, комунальними платежами, валютними операціями, кредитними договорами тощо. Взаємодія із банками. Аналіз та погодження договорів з погляду податкових ризиків та відповідності законодавству. Формування та складання бухгалтерської та податкової звітності в повному обсязі. Успішне проходження перевірок контролюючих органів.

Головний бухгалтер

ДП «Оберт плюс»

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 1 месяц

02.2001 - 03.2004

Посада: Головний бухгалтер

Обов'язки: Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку юридичної особи на загальній системі оподаткування, ділянок бухгалтерії: банк, каса, підзвітні особи, розрахунки з контрагентами, розрахунки з постачальниками та покупцями, ТМЦ, облік витрат, реалізація, розрахунок зарплати, основні фонди, ведення кадрового діловодства тощо.

Заступник головного бухгалтера, Економіст планово економічного відділу

ЗАТ «ЕМКО»

Промышленность и Производство

13 лет 4 месяца

09.1987 - 01.2001

березень 1998 р. – січень 2001 р. (2 роки 11 місяців)

Посада: Заступник головного бухгалтера

Обов'язки: Ведення дільниці бухгалтерії: банк, каса, підзвітні особи, матеріали, облік витрат. Контроль змін чинного законодавства та своєчасне відображення їх у системі бухгалтерського обліку. Своєчасна підготовка та здача податкової та бухгалтерської звітності.

вересень 1987 р. – лютий 1998 р. (10 років 6 місяців)

Посада: Економіст планово економічного відділу

Обов'язки: Аналіз фінансової діяльності підприємства, автоматизація розрахунку калькуляцій виготовлення продукції (щити КІПІА). Робота у наглядовій раді АТ.

Ключевая информация

Досвід роботи у сфері ведення бухгалтерського та податкового обліку понад 20 років: виробництво, оптова та роздрібна торгівля, логістичні послуги. Досвід керівництва відділом із нарахування зарплати та роботи з підзвітними особами. Вміння працювати з великим обсягом інформації. Розробка, погодження та використання інструкцій та положень, написання ТЗ та постановка завдань фахівцям IT. Досвід побудови ефективних відносин із суміжними підрозділами та контрагентами. Вміння працювати у режимі багатозадачності. Успішне проходження перевірок фіскальних органів. Впевнене володіння пакетом MS Office (Word, Excel ), Internet, Ліга, Outlook, досвід роботи з бухгалтерськими програмами 1С:Бухгалтерія УПП 8.2, 1С:ЗУП 8.2, 1С:Звіт, M.E.DOC, Кліент-банк.

Училась в 1 заведении

Київський інститут народного господарства

економіка праці

Київ, 1987

Владеет языками

Английский

базовый

Испанский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

FinElf.academe: курс «Зарплата і кадровий облік»

Київ, 2020

Центр сертифицированного обучения 1С: использование конфигурации "Бухгалтерия предприятия"

Київ, 2008

Межотраслевой институт повышения квалификации кадров по новым направлениям развития техники и технологии при КПИ

Київ, 1992

Дополнительная информация

Особисті якості

Цілеспрямованість, працездатність, готовність до вивчення нових ділянок робіт, уміння приймати самостійно рішення в рамках своєї компетенції та працювати в команді, високий ступінь відповідальності, старанність, дисциплінованість.

Ірина

Керівник відділу обліку заробітної плати

Киев

60 000 грн.

58 лет

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 час назад