Работала в 4 компаниях 8 лет 1 месяц
Услуги для бизнеса - другое, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Образование
L&D Specialist / QA Specialist
Qlab University
Услуги для бизнеса - другое
2 года 5 месяцев
06.2022 - 11.2024
- Прослуховування дзвінків для контролю якості обслуговування клієнтів (customer service).
- Підвищення софт-скіллів працівників компанії за допомогою коучінгу (моделі SBI/SBI+BI/GROW). Окрім цього, займалася безпосередньо покращенням сервісу, який надають працівники.
- Розробка курсів і навчальних матеріалів (як у форматі вебінарів, так і для онлайн-платформ; гайдбуки та шаблони), метою яких є покращення взаємодії між представниками компанії та клієнтами. Для створення курсів використовувала різні інструменти й методики, зокрема зворотний дизайн, цикл Колба, таксономію Блума та інші.
- Проведення онлайн- і живих вебінарів/сесій/курсів, націлених на підвищення навичок та покращення обслуговування.
- Створення та коригування стандартів оцінювання роботи працівників компанії.
-Також покращувала письмову комунікацію агентів з клієнтами. Перевіряла листування та допомагала з написанням шаблонів.
- Розвиток мовленнєвих навичок у працівників компанії. Робота з англійською мовою — вимова, граматика тощо.
Помічник менеджера ЗЕД
ООО "Дельта - Современные Технологии"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года 4 месяца
09.2018 - 01.2022
Відповідала за ведення ділових переписок, переклад комерційних пропозицій. Маю досвід синхронного перекладу під час ділових зустрічей. Робота з 1С - додавання нових позицій, структуризація прайс-листів.
Викладач японської та англійської мови
Приватна школа "Sunshine"
Образование
1 год 3 месяца
05.2017 - 08.2018
Працювала з групами людей та індивідуальними учнями. Також проводила корпоративні заняття. Вела учнів з вузькою спеціалізацією: вивчення англійської для менеджменту, управління персоналом, юридична спеціалізація, а також IT-сфера.
Агент з продажу та зміни авіаквитків компанії Turkish Airlines
Global Bilgi
Услуги для бизнеса - другое
9 месяцев
08.2016 - 05.2017
До моїх обов'язків входив підбір рейсів за бажанням пасажирів, продаж квитків, оформлення спеціальних запитів, консультації щодо авіаперельотів, правил і послуг компанії, робота зі змінами квитка, повернення квитка. Обслуговувала клієнтів по телефону. Працювала на двох "лініях" — англомовній та україномовній.
Ключевая информация
- Своєю основними навичками вважаю коммунікаційність та софт-скіли. Здатна легко вибудувати продуктивну роботу і кооперацію з людьми. Маю певну міжкультурну компетентність, працювала з людьми з інших країн (Америка, Індія, Ефіопія, Польша, Казахстан).
- Гнучкість - швидке реагування на зміни та адаптація до них.
- Робота в команді; є досвід бути лідером у команді і коригувати робочі процеси.
- Організованість.
- Орієнтування на результат.
Училась в 1 заведении
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Факультет української та іноземної філології і мистецтвознавства, спеціальність — японська мова та література.
Дніпро, 2017
Владеет языками
Английский
продвинутый
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Японский
средний
Вероніка Юріївна
Вероніка Юріївна
L&D Specialist
Днепр
полная занятость
Обновлено 2 часа назад