Работала в 4 компаниях   8 лет 1 месяц

Услуги для бизнеса - другое, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Образование

L&D Specialist / QA Specialist

Qlab University

Услуги для бизнеса - другое

2 года 5 месяцев

06.2022 - 11.2024

- Прослуховування дзвінків для контролю якості обслуговування клієнтів (customer service).

- Підвищення софт-скіллів працівників компанії за допомогою коучінгу (моделі SBI/SBI+BI/GROW). Окрім цього, займалася безпосередньо покращенням сервісу, який надають працівники.

- Розробка курсів і навчальних матеріалів (як у форматі вебінарів, так і для онлайн-платформ; гайдбуки та шаблони), метою яких є покращення взаємодії між представниками компанії та клієнтами. Для створення курсів використовувала різні інструменти й методики, зокрема зворотний дизайн, цикл Колба, таксономію Блума та інші.

- Проведення онлайн- і живих вебінарів/сесій/курсів, націлених на підвищення навичок та покращення обслуговування.

- Створення та коригування стандартів оцінювання роботи працівників компанії.

-Також покращувала письмову комунікацію агентів з клієнтами. Перевіряла листування та допомагала з написанням шаблонів.

- Розвиток мовленнєвих навичок у працівників компанії. Робота з англійською мовою — вимова, граматика тощо.

Помічник менеджера ЗЕД

ООО "Дельта - Современные Технологии"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 4 месяца

09.2018 - 01.2022

Відповідала за ведення ділових переписок, переклад комерційних пропозицій. Маю досвід синхронного перекладу під час ділових зустрічей. Робота з 1С - додавання нових позицій, структуризація прайс-листів.

Викладач японської та англійської мови

Приватна школа "Sunshine"

Образование

1 год 3 месяца

05.2017 - 08.2018

Працювала з групами людей та індивідуальними учнями. Також проводила корпоративні заняття. Вела учнів з вузькою спеціалізацією: вивчення англійської для менеджменту, управління персоналом, юридична спеціалізація, а також IT-сфера.

Агент з продажу та зміни авіаквитків компанії Turkish Airlines

Global Bilgi

Услуги для бизнеса - другое

9 месяцев

08.2016 - 05.2017

До моїх обов'язків входив підбір рейсів за бажанням пасажирів, продаж квитків, оформлення спеціальних запитів, консультації щодо авіаперельотів, правил і послуг компанії, робота зі змінами квитка, повернення квитка. Обслуговувала клієнтів по телефону. Працювала на двох "лініях" — англомовній та україномовній.

Ключевая информация

- Своєю основними навичками вважаю коммунікаційність та софт-скіли. Здатна легко вибудувати продуктивну роботу і кооперацію з людьми. Маю певну міжкультурну компетентність, працювала з людьми з інших країн (Америка, Індія, Ефіопія, Польша, Казахстан).

- Гнучкість - швидке реагування на зміни та адаптація до них.

- Робота в команді; є досвід бути лідером у команді і коригувати робочі процеси.

- Організованість.

- Орієнтування на результат.

Училась в 1 заведении

Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

Факультет української та іноземної філології і мистецтвознавства, спеціальність — японська мова та література.

Дніпро, 2017

Владеет языками

Английский

продвинутый

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Японский

средний

Вероніка Юріївна

L&D Specialist

Днепр

35 000 грн.

29 лет

полная занятость

Обновлено 2 часа назад