Працювала в 4 компаніях 8 років 1 місяць
Послуги для бізнесу - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Освіта
L&D Specialist / QA Specialist
Qlab University
Послуги для бізнесу - інше
2 роки 5 місяців
06.2022 - 11.2024
- Прослуховування дзвінків для контролю якості обслуговування клієнтів (customer service).
- Підвищення софт-скіллів працівників компанії за допомогою коучінгу (моделі SBI/SBI+BI/GROW). Окрім цього, займалася безпосередньо покращенням сервісу, який надають працівники.
- Розробка курсів і навчальних матеріалів (як у форматі вебінарів, так і для онлайн-платформ; гайдбуки та шаблони), метою яких є покращення взаємодії між представниками компанії та клієнтами. Для створення курсів використовувала різні інструменти й методики, зокрема зворотний дизайн, цикл Колба, таксономію Блума та інші.
- Проведення онлайн- і живих вебінарів/сесій/курсів, націлених на підвищення навичок та покращення обслуговування.
- Створення та коригування стандартів оцінювання роботи працівників компанії.
-Також покращувала письмову комунікацію агентів з клієнтами. Перевіряла листування та допомагала з написанням шаблонів.
- Розвиток мовленнєвих навичок у працівників компанії. Робота з англійською мовою — вимова, граматика тощо.
Помічник менеджера ЗЕД
ООО "Дельта - Современные Технологии"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 4 місяці
09.2018 - 01.2022
Відповідала за ведення ділових переписок, переклад комерційних пропозицій. Маю досвід синхронного перекладу під час ділових зустрічей. Робота з 1С - додавання нових позицій, структуризація прайс-листів.
Викладач японської та англійської мови
Приватна школа "Sunshine"
Освіта
1 рік 3 місяці
05.2017 - 08.2018
Працювала з групами людей та індивідуальними учнями. Також проводила корпоративні заняття. Вела учнів з вузькою спеціалізацією: вивчення англійської для менеджменту, управління персоналом, юридична спеціалізація, а також IT-сфера.
Агент з продажу та зміни авіаквитків компанії Turkish Airlines
Global Bilgi
Послуги для бізнесу - інше
9 місяців
08.2016 - 05.2017
До моїх обов'язків входив підбір рейсів за бажанням пасажирів, продаж квитків, оформлення спеціальних запитів, консультації щодо авіаперельотів, правил і послуг компанії, робота зі змінами квитка, повернення квитка. Обслуговувала клієнтів по телефону. Працювала на двох "лініях" — англомовній та україномовній.
Ключова інформація
- Своєю основними навичками вважаю коммунікаційність та софт-скіли. Здатна легко вибудувати продуктивну роботу і кооперацію з людьми. Маю певну міжкультурну компетентність, працювала з людьми з інших країн (Америка, Індія, Ефіопія, Польша, Казахстан).
- Гнучкість - швидке реагування на зміни та адаптація до них.
- Робота в команді; є досвід бути лідером у команді і коригувати робочі процеси.
- Організованість.
- Орієнтування на результат.
Навчалась в 1 закладі
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Факультет української та іноземної філології і мистецтвознавства, спеціальність — японська мова та література.
Дніпро, 2017
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Японська
середній
Вероніка Юріївна
Вероніка Юріївна
L&D Specialist
Дніпро
повна зайнятість
Оновлено 4 години тому