Работала в 6 компаниях 8 лет 5 месяцев
Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Медиа / СМИ, IT, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, АПК (Агропромышленный комплекс)
Менеджер по роботі з клієнтами/Керівник проекту
Propaganda Solutions GmBh
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
2 года 7 месяцев
06.2022 - по настоящее время
Propaganda Solutions - це агенція, яка фокусується на творчому людському досвіді, що підсилюється на технологічних платформах за допомогою штучного інтелекту. Основні послуги: стратегія, дизайн, розробка, маркетинг та наука про дані. Я працювала з командою та клієнтом над створенням маркетингової стратегії, креативного контенту, корисних веб-сайтів та визначенням завдань, необхідних для їх реалізації.
Моїми основними обов'язками були:
- Забезпечення задоволеності клієнтів запропонованими маркетинговими кампаніями;
- Співпраця з копірайтерами та графічними дизайнерами для створення рекламного контенту;
- Співпраця з командою розробників з питань, що належать до розробки;
- Постановка завдань в CRM та управління календарем завдань, планування дедлайнів;
- Проведення зустрічей з командою та клієнтами;
- Звітність за допомогою Google Docs;
Виконавчий асистент
Tempesta Media
Медиа / СМИ
3 месяца
03.2022 - 06.2022
Tempesta Media - це постачальник послуг з управління цифровим маркетингом, орієнтований на такі галузі, як бізнес-послуги, охорона здоров'я та фінансові послуги. Основні послуги: контент, соціальні мережі, електронна пошта, SEO та інфлюенсер-маркетинг.
Моїми основними обов'язками були:
- Бронювання міжнародних подорожей/заходів;
- Підготовка офіційних листів, електронних листів та іншої кореспонденції;
- Підготовка презентацій для клієнтів у форматі PowerPoint;
- Відвідування зустрічей з клієнтами та надання детальних звітів про зустрічі;
- Введення в курс справи нових співробітників;
- Робота з соціальними мережами (розміщення контенту в LinkedIn, Twitter, Facebook та інших);
- Координація внутрішніх процесів співбесіди та найму потенційних нових співробітників;
- Розміщення контенту/постів у блозі на сайті компанії;
- Проведення маркетингових досліджень та аналізу ринку для оцінки тенденцій, впізнаваності бренду та конкурентних підприємств;
- Моніторинг бюджетів шляхом порівняння та аналізу фактичних результатів з планами та прогнозами;
Бізнес-асистент і рекрутер
Propaganda Solutions GmBh
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
2 года 11 месяцев
07.2019 - 06.2022
Propaganda Solutions - це цифрова агенція, яка працює на перетині бізнесу, креативу, технологій та очікувань клієнтів, щоб розвивати можливості для впливу та зростання.
Моїми основними обов'язками були:
- рекрутинг IT спеціалістів, онбоардинг, та їхня адаптація;
- підготовка звітів для клієнтів компанії;
- ведення сторінок клієнтів у FB,Instagram,Linkedin;
- управління support chats;
- розподіл завдань усередині команди;
Аккаунт менеджер
DimDim App
IT
1 год 6 месяцев
08.2020 - 02.2022
DimDim - це онлайн сервіс для розміщення та пошукуоголошень на всіх сайтах і порталах нерухомості в Україні.DimDim створений для комфортної взаємодії всіхучасників ринку: компаній-забудовників, покупців,орендарів, власників і агентств нерухомості.
Моїм основним завданням було:
- якісний супровід контрагентів протягом усього періоду надання послуг;
- документально-операційний супровід продажів;
- збір необхідної інформації для запуску рекламних кампаній на платформі;
- узгодження рекламних креативів з клієнтами;
- ведення внутрішньої адмін системи платформи;
- ведення звітності;
- робота з якістю надання послуг у сфері лідогенерації;
- робота із запереченнями щодо якості та кількості наданих послуг з метою утримання клієнта та подальшої співпраці;
- контроль і ведення архіву договорів;
- додаткові продажі чинним клієнтам;
- координація запуску рекламних кампаній, створення особистих кабінетів;
- контроль оплат;
- ведення бази даних клієнтів у CRM;
- підготовка комерційних розрахунків/калькуляцій для клієнтів;
Асистент начальника відділу ЗЕД
МIК ООО
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
6 месяцев
03.2018 - 09.2018
MIK - це компанія, яка виробляє робочий одяг, корпоративний одяг, одяг для силових структур. Виробництво засобів захисту органів дихання, полімерних, сублімаційних та ватинових виробів.
Моїми основними обов'язками були:
- переклади презентацій/статей/технічної документації на/з англійської мови, англомовної версії сайту;
- забезпечення участі в діловому листуванні з іноземними клієнтами;
- формування і розширення кола зарубіжних партнерів по бізнесу;
- супровід зустрічей і ведення переговорів із зарубіжними партнерами та укладення договорів;
- концепція розвитку, маркетинг;
- аналіз зовнішнього ринку;
- підготовка до участі у виставці;
- підготовка та контроль експортно-імпортної документації;
Менеджер з адміністративної діяльності
ТОВ "Дніпровська"
АПК (Агропромышленный комплекс)
2 года 3 месяца
12.2015 - 03.2018
ТОВ "Дніпровська" - ключова компанія аграрного бізнесу України. Вертикально інтегрована компанія, що об'єднує діяльність підприємств, розташованих у Дніпропетровській та Запорізькій областях. Основними видами діяльності є: птахівництво, рослинництво, промислова переробка сільськогосподарських культур.
Моїми основними обов'язками були:
- переклад з іноземної мови документів, ділової інформації, текстів, пов'язаних з діяльністю Компанії, зовнішньоекономічних договорів та угод, документів з експортно-імпортних операцій, ведення листування з іноземними партнерами та компаніями;
- усний переклад;-організація відряджень і ділових поїздок;
- організація та участь у ділових зустрічах і переговорах, їх документальне оформлення, аналіз результатів ділових зустрічей;
- організація прийому делегацій, партнерів. У разі необхідності - усний переклад;
- консультативна та інформаційна підтримка співробітників Компанії;
- адміністрування процесів і проєктів;
- складання архіву;
- ведення первинної документації та контроль платежів;
- приймання та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції/документації/інформації/звіти, направлення її до відповідних структурних підрозділів Компанії;
- відповідно до процедур з контролю документообігу Компанії/нормативних документів, реєстрація договорів у програмі 1С;
- здійснення контролю над виконанням документації;
- використовуючи електронну систему управління документообігом, здійснення відправки технічної/проєктної документації відповідно до вимог списків розсилки/запитів співробітників, що працюють за проєктом
- забезпечення збереження всієї службової документації, що проходить, незалежно від типу носія (електронний/паперовий)
Ключевая информация
- Windows, MS Office, Excel, 1C - продвинутый пользователь
- Опыт работы с CRM "Битрикс 24»
- офисное оборудование (факс, копировальные аппараты)
- Internet
- Photoshop
- знание основных программ Apple для iPhone
- Google Docs
- Деловая переписка
- Опыт работы в компании с количеством сотрудников более 1000 человек
- -AmoCrm;
-Hubspot;
-ContentStudio,Creator;
-Slack;
-Miro;
-Monday;
-Float
Училась в 2 заведениях
ЗНУ
Гуманітарний факультет, спеціальність – перекладач технічної літератури
Запоріжжя, 2016
ЗНТУ
Гуманітарний факультет, спеціальність - перекладач технічної літератури та філолог англійської та німецької мови
Запорожье, 2014
Владеет языками
Английский
продвинутый
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Немецкий
ниже среднего
Курсы, тренинги, сертификаты
тренинг Аллы Клименко «Upgrade yourself”
Level Up
Дополнительная информация
Личные качества
Є комунікабельною людиною, легко навчаюся, здатна до саморозвитку, самовдосконалення, і ніколи не стою на одному місці, моя діяльність багатогранна. Вмію працювати в команді, стресостійка, організована і відповідальна. Володію хорошими аналітичними та організаційними здібностями. Здатна працювати в умовах необхідності дотримання жорстких термінів.Просунутий користувач ПК.
Алена
Алена
Account Manager / Project manager
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 6 дней назад