Работала в 3 компаниях   22 года 4 месяца

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Банки, Образование

Фахівець документообігу

Регно Італія УА

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

7 лет 1 месяц

12.2018 - по настоящее время

Організація та ведення документообігу компанії *Реєстрація, облік та упорядкування вхідної та вихідної кореспонденції. * Облік, систематизація та наповнення електронної та паперової баз договорів компанії. * Організація співпраці з поштовими службами доставки відправлень, забезпечення оплати за їх послуги та розподіл витрат між підрозділами компанії ( робота в 1С, M.E.Doc, Вчасно). *Розробка та впровадження заходів з оптимізації документообігу. * Ведення облікової та звітної документації щодо документообігу компанії.

Заступник директора-начальник відділу архів

КРЕДОБАНК, ПАТ

Банки

11 лет

11.2006 - 10.2017

Управляв процесами організації та збереженням архівів, забезпечуючи їх структурованість та доступність. Розробляв та впроваджував системи документообігу для оптимізації робочих процесів. Координував роботу персоналу відділу, забезпечуючи високу якість обробки та зберігання документації. Забезпечував виконання вимог законодавства у сфері архівної справи та забезпечував взаємодію з контролюючими органами.

Бібліотекар

фаховий коледж інформаційних технологій ЛУЛП

Образование

4 года 3 месяца

08.2002 - 11.2006

Під час роботи бібліотекарем відповідально здійснював організацію книжкового фонду, забезпечував доступ до інформаційних ресурсів для користувачів, проводив інструктажі щодо пошуку та використання літератури. Активно співпрацював з відвідувачами для вирішення їхніх інформаційних запитань та надавав консультації з питань бібліотечних послуг. Досягав успіхів у покращенні організації бібліотечного простору та впровадженні нових методів роботи для підвищення ефективності обслуговування користувачів.

Ключевая информация

Досвід роботи повязаний з реєстрацією та відправкою пошти, формуванням внутрішніх нормативних документів, формуванням документів у справи. Робота у системах електронного документообігу. Досвід ведення переговорів з обслуговуючими компаніями.

  • Організація та ведення документообігу компанії
  • Реєстрація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції
  • Архівування та зберігання документів
  • Ведення облікової документації
  • Підготовка звітності та аналітики
  • Контроль за дотриманням термінів виконання документів
  • Взаємодія з іншими підрозділами компанії
  • Розробка та впровадження заходів з оптимізації документообігу
  • Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
  • Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
  • Забезпечення конфіденційності та збереження документів

Училась в 1 заведении

Педагогічний інститут

Філологія

1997

Владеет языками

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Організація діловодства на підприємстві

2015

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

категорія В

Комп'ютерні навички

досвідчений користувач

Наталія

Фахівець з документообігу

Львов

25 000 грн

50 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, сезонная / временная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 4 дня назад