Працювала в 3 компаніях   22 роки 4 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Банки, Освіта

Фахівець документообігу

Регно Італія УА

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 років 1 місяць

12.2018 - до теперішнього часу

Організація та ведення документообігу компанії *Реєстрація, облік та упорядкування вхідної та вихідної кореспонденції. * Облік, систематизація та наповнення електронної та паперової баз договорів компанії. * Організація співпраці з поштовими службами доставки відправлень, забезпечення оплати за їх послуги та розподіл витрат між підрозділами компанії ( робота в 1С, M.E.Doc, Вчасно). *Розробка та впровадження заходів з оптимізації документообігу. * Ведення облікової та звітної документації щодо документообігу компанії.

Заступник директора-начальник відділу архів

КРЕДОБАНК, ПАТ

Банки

11 років

11.2006 - 10.2017

Управляв процесами організації та збереженням архівів, забезпечуючи їх структурованість та доступність. Розробляв та впроваджував системи документообігу для оптимізації робочих процесів. Координував роботу персоналу відділу, забезпечуючи високу якість обробки та зберігання документації. Забезпечував виконання вимог законодавства у сфері архівної справи та забезпечував взаємодію з контролюючими органами.

Бібліотекар

фаховий коледж інформаційних технологій ЛУЛП

Освіта

4 роки 3 місяці

08.2002 - 11.2006

Під час роботи бібліотекарем відповідально здійснював організацію книжкового фонду, забезпечував доступ до інформаційних ресурсів для користувачів, проводив інструктажі щодо пошуку та використання літератури. Активно співпрацював з відвідувачами для вирішення їхніх інформаційних запитань та надавав консультації з питань бібліотечних послуг. Досягав успіхів у покращенні організації бібліотечного простору та впровадженні нових методів роботи для підвищення ефективності обслуговування користувачів.

Ключова інформація

Досвід роботи повязаний з реєстрацією та відправкою пошти, формуванням внутрішніх нормативних документів, формуванням документів у справи. Робота у системах електронного документообігу. Досвід ведення переговорів з обслуговуючими компаніями.

  • Організація та ведення документообігу компанії
  • Реєстрація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції
  • Архівування та зберігання документів
  • Ведення облікової документації
  • Підготовка звітності та аналітики
  • Контроль за дотриманням термінів виконання документів
  • Взаємодія з іншими підрозділами компанії
  • Розробка та впровадження заходів з оптимізації документообігу
  • Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
  • Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
  • Забезпечення конфіденційності та збереження документів

Навчалась в 1 закладі

Педагогічний інститут

Філологія

1997

Володіє мовами

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Організація діловодства на підприємстві

2015

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

категорія В

Комп'ютерні навички

досвідчений користувач

Наталія

Фахівець з документообігу

Львів

25 000 грн

50 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, сезонна / тимчасова робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 день тому