Работал в 2 компаниях 4 года 11 месяцев
IT
3d Artist
Home Games
IT
3 года 11 месяцев
01.2020 - 12.2023
- Створення різноманітних моделей у різних стилях мистецтва
- Створення хент-пейнт текстур
- UV розгортка, запікання карт та освітлення
- Візуалізація об’єктів із різними рендер-пассами
- Тісна співпраця з іншими художниками
3D дизайнер
WEZOM, Агентство системных интернет-решений
IT
9 месяцев
08.2017 - 05.2018
- Створення логотипів, продуктів, архітектури для брендів
- Створення 3D моделей з фотографій і креслень
- Оптимізація моделей та текстур
- Створення фотореалістичної візуалізації
- Робота в команді
Ключевая информация
Професійні навички:
- Моделювання
- Скульптінг
- UV розгортка
- Шейдінг
- Запікання
- Текстурування
- Оптимізація
- Візуалізація
- Освітлення
Програмне забезпечення:
- Blender
- Zbrush
- Photoshop
- Marmoset Toolbag
- Substance Painter
- Marvelous Designer
- Unreal Engine 5
Учился в 1 заведении
Херсонський державний університет
Менеджмент
Херсон, 2018
Владеет языками
Английский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Дополнительная информация
3D-художник із професійним досвідом розробки мобільних ігор. Я захоплений створенням унікальної, якісної графіки. Досвідчений у створенні пропсів, хард-серфейс ассетів, таких як зброя та транспортні засоби. У Playrix я мав можливість працювати над Gardenscapes, Homescapes та іншими проектами, здебільшого створюючи стилізовані та мультиплікаційні моделі для заповнення середовища. Моя поточна мета — розширити набір навичок для створення ігрових середовищ.
Олексій Олександрович
Олексій Олександрович
3D artist
Киев
Печерский район
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте
Обновлено 1 месяц назад