Працював в 2 компаніях 4 роки 11 місяців
IT
3d Artist
Home Games
IT
3 роки 11 місяців
01.2020 - 12.2023
- Створення різноманітних моделей у різних стилях мистецтва
- Створення хент-пейнт текстур
- UV розгортка, запікання карт та освітлення
- Візуалізація об’єктів із різними рендер-пассами
- Тісна співпраця з іншими художниками
3D дизайнер
WEZOM, Агентство системных интернет-решений
IT
9 місяців
08.2017 - 05.2018
- Створення логотипів, продуктів, архітектури для брендів
- Створення 3D моделей з фотографій і креслень
- Оптимізація моделей та текстур
- Створення фотореалістичної візуалізації
- Робота в команді
Ключова інформація
Професійні навички:
- Моделювання
- Скульптінг
- UV розгортка
- Шейдінг
- Запікання
- Текстурування
- Оптимізація
- Візуалізація
- Освітлення
Програмне забезпечення:
- Blender
- Zbrush
- Photoshop
- Marmoset Toolbag
- Substance Painter
- Marvelous Designer
- Unreal Engine 5
Навчався в 1 закладі
Херсонський державний університет
Менеджмент
Херсон, 2018
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Дополнительная информация
3D-художник із професійним досвідом розробки мобільних ігор. Я захоплений створенням унікальної, якісної графіки. Досвідчений у створенні пропсів, хард-серфейс ассетів, таких як зброя та транспортні засоби. У Playrix я мав можливість працювати над Gardenscapes, Homescapes та іншими проектами, здебільшого створюючи стилізовані та мультиплікаційні моделі для заповнення середовища. Моя поточна мета — розширити набір навичок для створення ігрових середовищ.
Олексій Олександрович
Олексій Олександрович
3D artist
Київ
Печерський район
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому