Работала в 5 компаниях   9 лет 1 месяц

Строительство, IT, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Менеджер з адміністративної діяльності

Будівельна група "ФУНДАМЕНТ"

Строительство

5 лет 3 месяца

08.2019 - по настоящее время

  • прийом та обробка вхідних дзвінків, робота із вхідною та вихідною кореспонденцією.
  • консультування по наявних об'єктах будівництва компанії.
  • забезпечення життєдіяльності офісу (відділи продажу).
  • укладання договорів (інвестиційний, купівлі-продажу, відступлення права вимоги тощо).
  • післяпродажний супровід інвесторів, надання консультаційних послуг по вхідним зверненням.
  • робота в програмі 1С: Підприємство 8.
  • комунікація з банками, інвестиційними фондами.
  • участь в зустрічах з інвесторами, формування протоколів зустрічі.
  • підготовка інформаційних листів, довідок для фондів, інвесторів тощо.
  • прийом документів від інвесторів для оформлення право власності по придбаних об'єктах будівництва.
  • виконання доручень керівництва тощо.

Event-менеджер

Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу, Київ

IT

11 месяцев

08.2018 - 07.2019

    - участь у розробці та реалізації плану маркетингових заходів.
    - організація і проведення семінарів та інших заходів для користувачів та партнерів.
    - самостійне ведення проекту (заходу) від старту до завершення.
    - ведення документообігу в рамках організації заходів (договори, рахунки, ділова переписка, звіт).
    - робота з підрядниками та постачальниками.
    - комунікація з мережею ІТ-компаній, що входять до складу Спілки.
    - підготовка інформаційних матеріалів по заходам (програма, публікації на сайті тощо).

Менеджер (управитель) з надання консультативних послуг

ТОВ "Облік та Управління"

IT

1 год 4 месяца

04.2017 - 08.2018

  • прийом та координація дзвінків.
  • робота з постійними клієнтами, ведення клієнтської бази, ведення ділової переписки.
  • ведення переговорів по телефону, висновок / переукладання договорів.
  • підготовка електронних і паперових документів.
  • робота з первинною документацією (оформлення в програмі 1С), моніторинг оплат, контроль документів.
  • ведення звітності по роботі з поточними клієнтами.
  • забезпечення офісу канцтоварами, госп. товарами та іншими необхідними товарами для роботи офісу.
  • виконання доручень і завдань керівництва.

Баріста

Кафе-кондитерская Бо

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

4 месяца

10.2016 - 02.2017

Приготування кави, напоїв, подача тістечок, робота на касі і в торговому залі, виконання обов'язків по підтримці чистоти в залі кав'ярні, спілкування з гостями, а саме демонстрація знань про каву, активна пропозиція продукції гостям тощо.

Офіціантка

Ramada Encore Kiev

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год

10.2015 - 10.2016

Забезпечувати високий рівень обслуговування гостей, сервірування столів,подача страв і напоїв відповідно до встановлених стандартів.

Ключевая информация

  • відповідальна,
  • наполеглива,
  • стресостійка,
  • комунікабельна.

Училась в 2 заведениях

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ФАКУЛЬТЕТ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТА ПРАВА, спеціальність: "Міжнародний бізнес"

Киев , 2018

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ФАКУЛЬТЕТ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТА ПРАВА, спеціальність: "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"

Киев , 2016

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Сертифікат- 1С: ПРОФЕСІОНАЛ

Киев, 2018

Сертифікат- 1С: ПРОФЕСІОНАЛ на знання можливостей та особливостей застосування типової когфігурації ("Управління торгівлею для України" системи програм "1С:Підприємство 8")

Дополнительная информация

Особисті якості

Відповідальна, амбітна, активна, дисциплінована, наполеглива, надійна, з почуттям гумору=). Завжди готова до підвищення професійного рівня, самовдосконалення.

Анна Валеріївна

Менеджер з адміністративної діяльності

Софиевская Борщаговка

25 000 грн.

30 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 недели назад