Работала в 5 компаниях 5 лет 11 месяцев
Строительство, IT, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Менеджер з адміністративної діяльності
Будівельна група "ФУНДАМЕНТ"
Строительство
2 года 1 месяц
08.2019 - 09.2021
- прийом та обробка вхідних дзвінків, робота із вхідною та вихідною кореспонденцією.
- консультування по наявних об'єктах будівництва компанії.
- забезпечення життєдіяльності офісу (відділи продажу).
- укладання договорів (інвестиційний, купівлі-продажу, відступлення права вимоги тощо).
- післяпродажний супровід інвесторів, надання консультаційних послуг по вхідним зверненням.
- робота в програмі 1С: Підприємство 8.
- комунікація з банками, інвестиційними фондами.
- участь в зустрічах з інвесторами, формування протоколів зустрічі.
- підготовка інформаційних листів, довідок для фондів, інвесторів тощо.
- прийом документів від інвесторів для оформлення право власності по придбаних об'єктах будівництва.
- виконання доручень керівництва тощо.
Event-менеджер
Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу, Київ
IT
11 месяцев
08.2018 - 07.2019
- - участь у розробці та реалізації плану маркетингових заходів.
- - організація і проведення семінарів та інших заходів для користувачів та партнерів.
- - самостійне ведення проекту (заходу) від старту до завершення.
- - ведення документообігу в рамках організації заходів (договори, рахунки, ділова переписка, звіт).
- - робота з підрядниками та постачальниками.
- - комунікація з мережею ІТ-компаній, що входять до складу Спілки.
- - підготовка інформаційних матеріалів по заходам (програма, публікації на сайті тощо).
Менеджер (управитель) з надання консультативних послуг
ТОВ "Облік та Управління"
IT
1 год 4 месяца
04.2017 - 08.2018
- прийом та координація дзвінків.
- робота з постійними клієнтами, ведення клієнтської бази, ведення ділової переписки.
- ведення переговорів по телефону, висновок / переукладання договорів.
- підготовка електронних і паперових документів.
- робота з первинною документацією (оформлення в програмі 1С), моніторинг оплат, контроль документів.
- ведення звітності по роботі з поточними клієнтами.
- забезпечення офісу канцтоварами, госп. товарами та іншими необхідними товарами для роботи офісу.
- виконання доручень і завдань керівництва.
Баріста
Кафе-кондитерская Бо
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
4 месяца
10.2016 - 02.2017
Офіціантка
Ramada Encore Kiev
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год
10.2015 - 10.2016
Ключевая информация
- відповідальна,
- наполеглива,
- стресостійка,
- комунікабельна.
Училась в 2 заведениях
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ФАКУЛЬТЕТ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТА ПРАВА, спеціальність: "Міжнародний бізнес"
Киев , 2018
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ФАКУЛЬТЕТ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТА ПРАВА, спеціальність: "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
Киев , 2016
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Сертифікат- 1С: ПРОФЕСІОНАЛ
Сертифікат- 1С: ПРОФЕСІОНАЛ на знання можливостей та особливостей застосування типової когфігурації ("Управління торгівлею для України" системи програм "1С:Підприємство 8")
Дополнительная информация
Особисті якості
Анна Валеріївна
Анна Валеріївна
Менеджер з адміністративної діяльності
Софиевская Борщаговка
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 неделю назад