Працювала в 5 компаніях 9 років 1 місяць
Будівництво, IT, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Менеджер з адміністративної діяльності
Будівельна група "ФУНДАМЕНТ"
Будівництво
5 років 3 місяці
08.2019 - до теперішнього часу
- прийом та обробка вхідних дзвінків, робота із вхідною та вихідною кореспонденцією.
- консультування по наявних об'єктах будівництва компанії.
- забезпечення життєдіяльності офісу (відділи продажу).
- укладання договорів (інвестиційний, купівлі-продажу, відступлення права вимоги тощо).
- післяпродажний супровід інвесторів, надання консультаційних послуг по вхідним зверненням.
- робота в програмі 1С: Підприємство 8.
- комунікація з банками, інвестиційними фондами.
- участь в зустрічах з інвесторами, формування протоколів зустрічі.
- підготовка інформаційних листів, довідок для фондів, інвесторів тощо.
- прийом документів від інвесторів для оформлення право власності по придбаних об'єктах будівництва.
- виконання доручень керівництва тощо.
Event-менеджер
Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу, Київ
IT
11 місяців
08.2018 - 07.2019
- - участь у розробці та реалізації плану маркетингових заходів.
- - організація і проведення семінарів та інших заходів для користувачів та партнерів.
- - самостійне ведення проекту (заходу) від старту до завершення.
- - ведення документообігу в рамках організації заходів (договори, рахунки, ділова переписка, звіт).
- - робота з підрядниками та постачальниками.
- - комунікація з мережею ІТ-компаній, що входять до складу Спілки.
- - підготовка інформаційних матеріалів по заходам (програма, публікації на сайті тощо).
Менеджер (управитель) з надання консультативних послуг
ТОВ "Облік та Управління"
IT
1 рік 4 місяці
04.2017 - 08.2018
- прийом та координація дзвінків.
- робота з постійними клієнтами, ведення клієнтської бази, ведення ділової переписки.
- ведення переговорів по телефону, висновок / переукладання договорів.
- підготовка електронних і паперових документів.
- робота з первинною документацією (оформлення в програмі 1С), моніторинг оплат, контроль документів.
- ведення звітності по роботі з поточними клієнтами.
- забезпечення офісу канцтоварами, госп. товарами та іншими необхідними товарами для роботи офісу.
- виконання доручень і завдань керівництва.
Баріста
Кафе-кондитерская Бо
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 місяці
10.2016 - 02.2017
Офіціантка
Ramada Encore Kiev
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік
10.2015 - 10.2016
Ключова інформація
- відповідальна,
- наполеглива,
- стресостійка,
- комунікабельна.
Навчалась в 2 закладах
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ФАКУЛЬТЕТ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТА ПРАВА, спеціальність: "Міжнародний бізнес"
Киев , 2018
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ФАКУЛЬТЕТ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТА ПРАВА, спеціальність: "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
Киев , 2016
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Сертифікат- 1С: ПРОФЕСІОНАЛ
Сертифікат- 1С: ПРОФЕСІОНАЛ на знання можливостей та особливостей застосування типової когфігурації ("Управління торгівлею для України" системи програм "1С:Підприємство 8")
Додаткова інформація
Особисті якості
Анна Валеріївна
Анна Валеріївна
Менеджер з адміністративної діяльності
Софіївська Борщагівка
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому