Працювала в 9 компаніях   11 років 8 місяців

FMCG, Охорона та Безпека, IT, Транспорт та Логістика, Телекомунікації / Зв'язок, Фінансові послуги

Керівник відділу контролю якості

Fozzy Group

FMCG

11 місяців

07.2023 - 06.2024


• Аналіз рівня обслуговування клієнтів у різних каналах комунікації (гаряча лінія, чати, соцмережі).
• Розробка стратегії роботи з показниками якості для покращення та підтримання високого рівня сервісу.
• Виявлення та аналіз прогалин у бізнес-процесах підтримки клієнтів, зокрема оцінок CSI, NPS, FCR, а також визначення причин відхилень.
• Розробка коригувальних заходів для Контакт-центру та надання зворотного зв’язку всім учасникам процесу.
• Формування відділу контролю якості: підбір, навчання та адаптація нових співробітників.
• Управління персоналом: організація, планування робочого навантаження та контроль виконання ключових показників.
• Підготовка та впорядкування звітності.
• Автоматизація ручних процесів (підготовка технічних завдань для розробників з метою автоматизації звітів і дашбордів).
• Впровадження мовної аналітики на основі штучного інтелекту (AI): аналіз та надання рекомендацій для покращення моделі.
• Планування та організація власної роботи.
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості.
• Ефективне управління часом та здатність працювати під високим навантаженням.
• Контроль якості виконуваних робіт і процесів.
• Встановлення пріоритетів для оптимізації виконання завдань.
• Впровадження інновацій для покращення процесів і підвищення ефективності роботи.

Керівник колл центру

ВЕНБЕСТ, ООО

Охорона та Безпека

3 місяці

03.2023 - 06.2023

• Планування та організація роботи відділу, визначення пріоритетів для ефективного та оперативного виконання завдань.
• Контроль якості виконуваних робіт і процесів, оцінка якісних показників для підвищення ефективності.
• Підбір і розвиток персоналу, забезпечення адаптації.
• Оперативне реагування на скарги клієнтів, особисте вирішення складних ситуацій з метою задоволення потреб клієнтів.
• Управління дебіторською заборгованістю.
• Підготовка аналітичної звітної документації для керівництва.

Керівник відділу Телемаркетингу

ЛІГА:ЗАКОН

IT

3 роки 11 місяців

01.2019 - 12.2022

• Розробка та вдосконалення шаблонів, бізнес-процесів, скриптів та сценаріїв роботи
• Інтеграція бізнес-процесу лідогенерації в роботу відділу.
• Створення та впровадження системи контролю якості: оцінка якості комунікацій і точності фіксації даних.
• Підбір, навчання нових співробітників та розробка системи адаптації в межах відділу.
• Планування робочого навантаження, оптимізація та автоматизація процесів у CRM: аналіз поточного стану, підготовка технічного завдання для автоматизації з метою скорочення витрат на фіксацію даних і підвищення доступності операторів.
• Розподіл і пріоритизація завдань, контроль виконання.
• Формування звітності, аналіз показників відділу, оцінка кількості та якості заявок, надання рекомендацій для маркетингу щодо покращення лідогенерації.
• Запуск і реалізація проектів з обдзвону баз даних та впровадження комунікаційних ланцюгів (пошта, повідомлення, дзвінки) для пошуку нових контактів та інших цілей.
• Розробка та опис технічних завдань для скорингу клієнтів, телефонії та доопрацювань у CRM для оптимізації процесів і впровадження нових бізнес-процесів.
• Виконання інших завдань, спрямованих на підвищення ефективності роботи відділу.

Начальник відділу методології та контролю якості

Укрпошта

Транспорт та Логістика

2 місяці

11.2018 - 01.2019

• Організація процесу оцінки якості обслуговування операторів, розробка тренінгів для контактного центру (презентації, роздаткові матеріали).
• Створення системи контролю знань співробітників, проведення оцінки та аналіз результатів для підвищення ефективності роботи.
• Впровадження системи контролю за роботою супервізорів (SV) і керівників команд (TL).
• Розробка алгоритмів, скриптів, методичних матеріалів та інструкцій щодо використання програмного забезпечення.
• Підбір персоналу, організація вступного навчання, формування навчальних груп, підготовка нових співробітників до роботи з клієнтами.

Project Manager

OSDirect

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки

09.2016 - 09.2018

Управління проектами контакт-центру:
• Запуск і супровід проектів: постановка технічних завдань, комунікація з IT-відділом, контроль виконання проектів гарячої лінії (ГЛ: Сільпо, ЖКХ, Roshen, Vaillant, інш) та телемаркетингу (ТМ).
• Комунікація із замовниками, контроль фінансових результатів та звітності (білінги, конверсії, створення різних видів звітності), фінансові операції (виставлення рахунків, підготовка актів у 1С), контроль за фінансовими показниками.
• Розробка і проведення тренінгів для супервайзерів.
• Розробка, запуск та контроль мотиваційної політики для фахівців та керівників команд (TL), включаючи систему заохочень і штрафів.

Team lead/ Керівник групи

VostokFinance Group

Фінансові послуги

2 роки 2 місяці

01.2014 - 03.2016

• Організація адаптаційного періоду для нових співробітників.
• Коучинг та підвищення кваліфікаціїфахівців.
• Постановка завдань і контроль виконання KPI.
• Аналіз роботи групи та підрозділу щодо досягнення KPI.
• Формування та робота зі звітністю групи/підрозділу/КЦ
• Виконання інших обов’язків відповідно до посадової інструкції.

Team lead/ Керівник групи

УКГ, ООО

Фінансові послуги

4 місяці

08.2013 - 12.2013

• Проведення адаптаційного
періоду для нових співробітників.
• Коучинг та підвищення кваліфікації існуючих фахівців.
• Постановка завдань і контроль виконання ключових показників ефективності (KPI).
• Аналіз результатів роботи групи з виконання KPI.
• Виконання інших обов’язків відповідно до посадової інструкції.

Оператор Call-centre

VostokFinance Group

Фінансові послуги

5 місяців

06.2012 - 11.2012

Стягнення простроченої заборгованості 90+ днів

Оператор Call-centre

Финансовое Агентство по Сбору Платежей (ФАСП)

Фінансові послуги

10 місяців

08.2011 - 06.2012

робота з простроченою заборгованістю 1-30 днів

Ключова інформація

•Навчання, контроль якості контактного центру;
• Взаємодія з іншими відділами та підрозділами компанії для реалізації цілей контакт-центру
• Планування та оптимізація робочих процесів в контакт-центрі
•Проведення тренінгів для персоналу;
•Розробка скриптів, алгоритмів, мануалів;
•Розробка та впровадження мотиваційної політики, Quality Assessment Card (вх, вих);
•Створення тренінгів, комплексне навчання (система адаптації, навчання діючих співробітників) та дистанційне навчання;
•Пошук, підбір персоналу, вступне навчання, адаптація;
•Створення нормативних документів (посадові інструкції, нормативи статусів оператора та ін.);
•Запуск проектів ГЛ, ТМ (collection, продаж, опитування);
•Створення ТЗ для телефонії та ін, створення логіки та опис ТЗ для скорингу клієнтів для MS Dynamics;
• Керування відділом в офісі та віддалено;
• Софт-колекшн
• MS Office (Excel, PowerPoint, Word), Google tables, Miro, Zendesk, ітд

Навчалась в 1 закладі

Національний Педагогічний Університет ім.М.П.Драгоманова

Економічна теорія, дипломна робота

Київ, 2014

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінг бізнес тренерів

Буча, 2018

Внутрішній тренінг відділу. навчання АТ «Укрпошта» для тренерів підприємства

Профессиональный переговорщик

Киев, 2012

Тренинг Александра Тищука

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Досвідчений користувач Excel, Word, PowerPoint, Keynote, Numbers, Pages, 1С, Infinity, Oktell, 3CX, Vicidial, Microsoft Dynamics, Miro, Zendesk ітд

Управління персоналом

Досвід управління 30 менеджерів. Досвід віддаленого управління відділом Створення та проведення тренінгів для TL

Анастасія

Керівник контакт-центру

Київ

Голосіївський район, Оболонський район, Печерський район, Солом'янський район

40 000 грн.

33 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому