Працював в 11 компаніях 19 років 8 місяців
Промисловість та Виробництво, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Будівництво, Фінансові послуги
Заступник фінансового директора
СМАРТ МАШІНЕРІ СОЛЮШНС ТОВ
Промисловість та Виробництво
1 рік
12.2023 - до теперішнього часу
- Впровадження BAS ERP 2.5
Керування процесом переходу обліку 2 виробничих компаній у BAS ERP.
Взаємодія з зовнішніми консультантами та програмістами з питань роботи системи. Навчання персоналу.
- Формування звітності (CF, PL, BS)
Налаштування всієї необхідної аналітики в системі - довідники, напрями діяльності, розподіл витрат. Закриття періоду, контроль коректності , достовірності, та повноти інформації
- Контроль та аналіз виробничої та повної собівартості
Розробка додаткових звітів для більш детальної аналітики витрат. Оперативний контроль собівартості на відповідність бюджетним лімітам.
- Впровадження системи бюджетування у BAS ERP
- Керування роботою планово-економічного відділу
Фінансовий менеджер
InterContinental Kyiv
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки 6 місяців
06.2021 - 12.2023
Функціональні обов'язки:
- Організація та контроль складання планових бюджетів (Cash Flow, P&L, Balance sheet)
- Закриття періоду у 1С
- Складання щомісячної звітності за стандартами готельної індустрії USALI (Cash Flow, P&L, Balance sheet)
- Щомісячний план-фактний аналіз діяльності
- Узгодження щоденних заявок на закупівлю
- Контроль доцільності закупок
- Ведення та контроль платіжного календаря
- Створення та підтримка дашбордів у Power BI
Керівник фінансового відділу
УКРБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ, ТОВ
Будівництво
1 рік 9 місяців
09.2019 - 06.2021
Функціональні обов'язки:
- Складання щомісячної консолідованої звітності по Групі (Cash Flow, P&L, Balance sheet)
- Формування та супровід бюджетів будівельних проектів
- Автоматизація процесу створення та узгодження щоденного платіжного календаря
- Контроль за використанням грошових коштів
- Забезпечення участі у тендерах банківськими гарантіями
Основні досягнення:
- Перехід з 1С:Бухгалтерія на конфігурацію 1С «Управління будівельною організацією»
- Впровадження облікової політики, у тому числі з консолідації
Фінансовий контролер
Автострада, Спільне Німецько-Українське Підприємство
Будівництво
1 рік 3 місяці
05.2018 - 08.2019
Функціональні обов'язки:
- Складання щомісячної консолідованої звітності по Групі (Cash Flow, P&L, Balance sheet), в тому числі у розрізі проектів
- Закриття періоду у 1С 8.3 УВП
- Контроль повноти та достовірності первинної інформації, контроль всіх ділянок бухгалтерського обліку
- Ведення та контроль всієї нормативно-довідкової інформації у 1С 8.3 УВП
- Щоденний оперативний облік обсягів виконаних робіт у розрізі всіх проектів
- Контроль за витратами палива вантажними автомобілями та спецтехнікою
- Створення бюджетної моделі кожного проекту та консолідація їх у річний бюджет
- Організація та контроль роботи фінансового відділу (3 людини), навчання працівників
- Ціноутворення на продукцію та послуги
- Вдосконалення обліку у 1С 8.3 УВП (постановка технічних завдань, впровадження змін)
Основні досягнення:
- Розробка методології обліку виробництва, незавершеного виробництва, розподілу всіх видів витрат
- Розробка методології щоденного оперативного обліку обсягів виконаних робіт та виробництва
- Запуск ПЗ для електронного створення ТТН
- Впровадження сучасної системи обліку палива (датчики рівня палива, GPS модулі)
- Автоматизація процесу створення та узгодження щоденного платіжного календаря
Провідний економіст з бюджетування
ZV Девелопмент
Будівництво
11 місяців
06.2017 - 05.2018
Функціональні обов'язки:
- Складання щомісячної консолідованої звітності (Cash Flow, P&L, Balance sheet), в тому числі у розрізі бізнес-одиниць
- Складання щомісячних та річних бюджетів у розрізі бізнес-одиниць та ЦФВ
- Контроль використання коштів у межах затверджених кошторисів на будівництво
- Вдосконалення обліку будівельних робіт у 1С 8.3 УВП (постановка технічних завдань, впровадження змін)
Основні досягнення:
- Створення регламенту узгодження платежів
- Автоматизація процесу створення щоденного платіжного календаря
- Розробка та впровадження управлінської облікової політики
- Автоматизація щомісячного процесу складання бюджетів у розрізі бізнес-одиниць та ЦФВ
Провідний економіст відділу управлінського обліку
Шляхове будівництво "Альтком", ТОВ
Будівництво
1 рік 1 місяць
06.2016 - 07.2017
Функціональні обов'язки:
- Складання щомісячної консолідованої звітності (Cash Flow, P&L, Balance sheet), в тому числі у розрізі регіонів, проектів, напрямків
- Контроль за дотриманням правил корпоративної облікової політики
- Аналіз господарської діяльності підприємства
- Звірка бухгалтерського та управлінського обліку
Провідний економіст відділу бюджетування
Шляхове будівництво "Альтком", ТОВ
Будівництво
1 рік 9 місяців
09.2014 - 06.2016
Функціональні обов'язки:
- Формування планових бюджетів (Cash Flow, P&L, Balance sheet), в тому числі у розрізі регіонів, проектів, напрямків
- Формування та супровід бюджетів будівельних проектів
- Контроль за виконанням будівельних бюджетів та аналіз відхилень
- Аналіз та контроль бюджету закупівель матеріалів та послуг
Фінансовий контролер
Тельмановский кар’єр, ПАО
Промисловість та Виробництво
5 років 4 місяці
05.2009 - 09.2014
Функціональні обов'язки:
- Складання щомісячної звітності (Cash Flow, P&L, Balance sheet)
- Формування планових бюджетів (Cash Flow, P&L, Balance sheet)
- Участь у бюджетному комітеті керуючої компанії, захист фактичних звітів та бюджетів
- Розробка методології формування фактичної собівартості на основі попроцесного методу
- Аналіз роботи обладнання, виявлення «вузьких» місць, складання планів виробництва
- Ціноутворення на продукцію та послуги
- Розрахунок ефективності інвестиційних проектів
- Участь у процесі автоматизації (перехід Групи з ПЗ «Акцент» на 1С «Управління будівельною організацією» та ІНТАЛЄВ «Корпоративний менеджмент»). Опис технологічних процесів для коректного відображення витрат. Контроль правильності виконаних робіт Розробником
- Супровід експортних контрактів (складання договорів, формування пакета документів для митного оформлення, контроль оплати)
Основні досягнення:
- Розробка методології формування фактичної собівартості на основі попроцесного методу
- Розробка та впровадження відрядної системи оплати праці
- Розробка нормативів витрат матеріалів
Економіст
Мебельна Група, ТОВ
Промисловість та Виробництво
5 місяців
12.2008 - 05.2009
- Аналіз господарської діяльності
- Складання калькуляцій та ціноутворення на продукцію
Спеціаліст з питань торгівлі цінними паперами
Фінансова компанія «Джера», ТОВ
Фінансові послуги
1 рік 1 місяць
09.2007 - 10.2008
- Проведення операцій із цінними паперами на фондовій біржі
- Формування та аналіз портфелів цінних паперів
- Складання та супровід договорів з клієнтами
Економіст фінансового департаменту
Тютюнова компанія «Хамадей»
Промисловість та Виробництво
2 роки 1 місяць
07.2005 - 08.2007
- Супровід договорів із іноземними контрагентами
- Проведення платежів у системі Клієнт-Банк
- Відкриття та супровід кредитних ліній
Ключова інформація
- Досвід побудови та опису Фінансовї структури и ЦФВ
- Побудова системи бюджетування з "0"
- Автоматизація процесу бюджетування та управлінського обліку
- Системний підхід у вирішенні завдань
- Ініціативність
- Стресостійкість
- Здатність до аналізу та самонавчання
- Акуратність
- Пунктуальність
Навчався в 1 закладі
Донецький національний університет імені Василя Стуса
Менеджмент організацій, економічний факультет
Донецьк, 2005
Володіє мовами
Англійська
середній
B2
Російська
рідна
Українська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
CIMA "Управление эффективностью бизнеса"
Курс был прослушан в Академии PwC в Украине
ACCA DirIFR
Курс был прослушан в Академии PwC в Украине
Георгій Олександрович
Георгій Олександрович
Заступник фінансового директора, Фінансовий директор
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 3 дні тому