Працювала в 6 компаніях 20 років 2 місяці
АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Державний сектор
Керівник відділу бюджетування та управлінської звітності
Холдингова компанія
АПК (Агропромисловий комплекс)
10 років 9 місяців
02.2014 - до теперішнього часу
Види діяльності Холдингової компанії:
АПК (Свинарство, рослинництво), Нерухомість (Україна, Європа), Рітейл, Компанії енергетичного комплексу (сонячна енергетика, торфодобування), та ін. бізнес напрями.
• Перевірка, аналіз та контроль складання бюджетів (план/факт) компаній Холдингу та УК, захист бюджетів перед акціонерами;
• Перевірка розрахунку та аналіз собівартості готової продукції;
• Оперативний контроль відхилень фактичних показників діяльності підприємств від запланованих, їх оцінка та аналіз.
• Погодження та контроль заявок на оплату платежів;
• Оперативна звітність, розрахунок прогнозних результатів діяльності;
• Розробка методик складання фактичної управлінської звітності та бюджетування, з урахування інформаційних запитів акціонерів;
• Автоматизація фактичного управлінського обліку в УК, взаємодія з ІТ;
• Написання Наказів, Положень, Регламентів;
• Надання звітності акціонерам, ведення управлінського обліку інвестиційних вкладень акціонерів в бізнес-проекти, ведення та контроль взаєморозрахунків з партнерами-акціонерами, управлінський розрахунок розподілу виплат дивідендів акціонерів.
Керівник відділу обліку, аналізу та фінансового розвитку
Холдингова компанія (до 31.12.2008 «Міжрегіональний інвестиційний союз», в подальшому--- продовження роботи в групі компаній після реорганізації МІС)
Промисловість та Виробництво
5 років 1 місяць
06.2008 - 07.2013
Види діяльності:
АПК, Медичний центр «Лазер Плюс», переробка та заморозка грибів та ягід «Ліси Волині», особисті іміджеві проекти акціонерів, проекти будівництва (в замороженому стані).
• консолідація грошових потоків Холдингу та результатів його діяльності;
• управлінський облік, управлінська фінансова звітність (Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів);
• оперативна звітність по запитам керівництва;
• складання та контроль плану платежів по Холдингу, визначення їх пріоритетності в умовах дефіциту грошових коштів;
• робота з банками (надання документів по кредитам, контроль та звірка кредитної заборгованості), страховими компаніями (страхування об’єктів застави);
• бюджетування;
• фінансовий аналіз результатів діяльності бізнес напрямків;
• розробка нових і удосконалення вже наявних форм управлінської звітності.
Фінансовий аналітик до 11.2006 р., після – Керівник Управління фінансової звітності та контролю.
Холдингова компанія (Агрохолдинг «Авангард», «Укрлендфармінг», Лікеро-горілчаний завод та ін. компанії групи).
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 9 місяців
03.2006 - 12.2007
Види діяльності:
Виробництво яєць, м’ясне виробництво, лікеро-горілчаний завод, торгові підприємства, оренда.
• контроль виконання функціональних обов’язків спеціалістів, в прямому підпорядкуванні 5 фінансових аналітиків, відділ контролю платіжних операцій - 2 спеціаліста, відділ аналізу та контролю дебіторської та кредиторської заборгованості - 4 спеціаліста, та функціональне підпорядкування фінансових менеджерів підприємств;
• розробка та впровадження форматів Бюджетів та методології управлінського обліку;
• контроль виконання бюджетів підприємств;
• прийняття рішень про внесення коригувань бюджетів;
• перевірка правильності складання та розробка методики аналізу звітності;
• розробка пропозицій по мінімізації витрат підприємств та збільшенню прибутку;
• розробка Положень про бюджетування, Положень по взаємодії Управління з іншими підрозділами, Положення про Управління;
• постановка тех.завдань ІТ відділу по автоматизації складання звітності на підприємствах;
• складання планових бюджетів (операційних та фінансових) на рік, квартал, місяць, поточні коригування бюджетів. Типи бюджетів: Бюджет продажу, Бюджет собівартості (в т.ч. план виробництва), Бюджет руху ТМЦ в т.ч. руху основної сировини, Бюджет готової продукції, Бюджет доходів та витрат, Бюджет руху грошових коштів, Бюджет дебіторської/кредиторської заборгованості;
• щодекадний збір і перевірка оперативних даних: кількість виробництва та реалізації, ціна продажу, виручка, розхід сировини, діючі норми та рецептури використання сировини при виробництві кормів, залишки сировини та готової продукції, надходження та витрати грошових коштів, визначення чистого грошового потоку від усіх видів діяльності;
• оперативний аналіз діяльності підприємства та прогнозні розрахунки фінансового результату за поточний місяць;
• збір, перевірка складання та звірка з даними 1С фактичних звітів;
• аналіз виконання планів та тенденцій в діяльності підприємств по фактичним даним.
Помічник фінансового аналітика
Холдингова компанія «Укрпродукт ГРУП»
Промисловість та Виробництво
11 місяців
03.2005 - 02.2006
Види діяльності:
Виробництво, експорт і дистриб’юція молочних продуктів
• складання бюджету на місяць по одному із заводів (виробництво плавлених сирків ТМ «Наш молочник», «Ваш молочник», «Народний продукт», «Наш сирок» і масла ТМ «Наш молочник», «Ваш молочник», «Вершкова долина», «Фермерське», «Оригінальне», «Класік», «Кремлівське», «Французьке йогуртове», «Французьке сметанкове»);
• поточні коригування бюджету протягом місяця, в зв’язку зі зміною певних факторів (цін на сировину, норм витрат сировини, матеріалів и т.д.), що впливають на собівартість продукції та внесення пропозицій для зміни поточного прайсу;
• розрахунок фактичного управлінського прибутку по заводу і порівняння його з запланованим в бюджеті на місяць;
• розрахунок рентабельності загальної та по кожному виду продукції (план/факт);
• факторний аналіз отриманого прибутку;
• аналіз собівартості (план/факт) по всім видам продукції в розрізі кожної статті витрат, виявлення причин відхилень, внесення пропозицій по їх усуненню;
• поточний (кожні 10 днів) порівняльний факторний аналіз фактичної вартості сировини відпущеної у виробництво та її планового значення з детальним розподілом по рецептурі, визначення факторів відхилення;
• збір та перевірка оперативних звітів по виробництву продукції за день/місяць та звірка їх з базою 1С:Підприємство 7.7;
• встановлення лімітів організаційно-заготівельних і транспортних витрат (планових/коригованих/фактичних) по 4-м заводам, аналіз їх виконання, визначення суми мотивації керівників відділів сировини;
• перевірка звітів про фінансовий результат від операцій купівлі-продажу сировини (готувались керівником відділу сировини).
Бухгалтер
ТОВ Політехцентр
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
5 місяців
10.2004 - 03.2005
• робота з системою Клієнт-Банк (проведення платежів, формування банківських виписок для керівництва);
• створення банківських виписок в 1С шляхом використання зв’язку Клієнт-Банк і 1С, рознесення платежів та надходжень по рахункам;
• складання щомісячних звітів про дебіторську заборгованість;
• виписка первинних бухгалтерських документів (накладні, рахунки), а також податкових накладних.
Провідний (з 05/2004 Головний) спеціаліст відділу надходження доходів
Управління Пенсійного Фонду України в Дніпровському районі м.Києва
Державний сектор
11 місяців
11.2003 - 10.2004
• прийом та перевірка правильності заповнення звітів у юридичних та фізичних осіб (ФОП);
• поточний контроль своєчасності сплати внесків в Пенсійний фонд і відповідне застосування штрафних санкцій;
• проведення планових перевірок юридичних осіб відносно правильності, вчасності та повноти проведених нарахувань та відрахувань в Пенсійний фонд, а також своєчасності сплати зобов’язань;
• проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед платників по змінам пенсійного законодавства та методиці заповнення звітності;
• в період відсутності головного спеціаліста по банку, додатково працювала з системою Клієнт-Банк, розподіляла платежі та надходження по обліковим регістрам програми, складала щоденні звіти для Головного Управління ПФ м. Києва про цільове призначення та кількість коштів, що надійшли за звітний день.
Ключова інформація
• Розробка та впровадження управлінської облікової політики (виробництво, АПК)
• Підготовка управлінської звітності
• Постановка бюджетування
• Написання Наказів, Положень, Регламентів
• Аналіз компонентів собівартості
• Оптимізація витрат/контроль виконання цільових показників прибутковості та грошового потоку
• Фінансовий аналіз, контролінг
• Проведення співбесід, контроль роботи працівників
• Постановка технічних завдань для автоматизації обліку
• Оперативний аналіз діяльності підприємств та прогнозні розрахунки фінансових результатів/грошових потоків, контроль та погодження платежів в системі казначейства
• Надання звітності акціонерам, ведення управлінського обліку інвестиційних вкладень акціонерів в бізнес-проекти, ведення та контроль взаєморозрахунків з партнерами-акціонерами, управлінський розрахунок розподілу виплат дивідендів акціонерів
• Диплом по МСФЗ ACCA DipIFR
Навчалась в 3 закладах
ATC Ukraine
Диплом по МСФЗ ACCA DipIFR (80 балів)
Київ, 2012
Міжнародний Університет Фінансів
Фінанси підприємств (Диплом з відзнакою) , Спеціаліст
Київ, 2005
Національний Технічний Університет України «КПІ»
Електроніка (медична сенсорика) (Диплом з відзнакою) Бакалавр
Київ, 2003
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Рівень цифрової грамотності: Високий С1, Сертифікат
МСФЗ: перехід на міжнародні стандарти, практикум Ліга Закон
Додаткова інформація
Додаткова інформація
Знання 1С:Підприємство 8 (7), Bas Бухгалтерія; 1С:Казна, Клієнт-Банк; Excel; Word; інші офісні додатки.
Цілеспрямована та відповідальна, маю розвинені аналітичні здібності.
Тетяна Михайлівна
Тетяна Михайлівна
Заступник фінансового директора
Київ
повна зайнятість
Оновлено 3 дні тому