Працював в 1 компанії   10 місяців

Освіта

Помічник керівника (технічний відділ)

Edling Center

Освіта

9 місяців

03.2023 - 12.2023

Основною задачою було вирішення технічних питань клієнтів та співробітників компанії. Відповідав на дзвінки або електронні листи від клієнта, який потребував допомоги в налаштуванні навчальної платформи або додатку Zoom. З’ясовував проблему, з якою стикається клієнт. Надавав клієнту інструкції щодо вирішення проблеми. Розробляв інструкції з налаштування навчальної платформи та додатку Zoom. Проводив технічні аудити для нових співробітників компанії, оцінював технічний стан пристрою для виявлення проблем та недоліків, а також надавав рекомендації щодо їхнього усунення. Займався редагуванням, завантаженням та публікацією відеозаписів уроків на навчальну платформу. Був відповідальний за процес нарахування уроків клієнтам на навчальній платформі. Редагував бази клієнтів в Bitrix24.

Навчався в 1 закладі

Київський фаховий коледж комп'ютерних технологій та економіки Національного авіаційного університету

Інженерія програмного забезпечення

Київ, 2021

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

Додатково

Маю всі умови для дистанційної роботи, а саме:
• Інтернет зі швидкістю 60 Мбіт/сек
• Безперебійне джерело живлення
• Гарнітуру

Жиліхівський

Оператор чату

Бориспіль

31 000 грн.

22 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому