Працював в 1 компанії 10 місяців
Освіта
Помічник керівника (технічний відділ)
Edling Center
Освіта
9 місяців
03.2023 - 12.2023
Основною задачою було вирішення технічних питань клієнтів та співробітників компанії. Відповідав на дзвінки або електронні листи від клієнта, який потребував допомоги в налаштуванні навчальної платформи або додатку Zoom. З’ясовував проблему, з якою стикається клієнт. Надавав клієнту інструкції щодо вирішення проблеми. Розробляв інструкції з налаштування навчальної платформи та додатку Zoom. Проводив технічні аудити для нових співробітників компанії, оцінював технічний стан пристрою для виявлення проблем та недоліків, а також надавав рекомендації щодо їхнього усунення. Займався редагуванням, завантаженням та публікацією відеозаписів уроків на навчальну платформу. Був відповідальний за процес нарахування уроків клієнтам на навчальній платформі. Редагував бази клієнтів в Bitrix24.
Навчався в 1 закладі
Київський фаховий коледж комп'ютерних технологій та економіки Національного авіаційного університету
Інженерія програмного забезпечення
Київ, 2021
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Додатково
Маю всі умови для дистанційної роботи, а саме:
• Інтернет зі швидкістю 60 Мбіт/сек
• Безперебійне джерело живлення
• Гарнітуру
Жиліхівський
Жиліхівський
Оператор чату
Бориспіль
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому