Працювала в 9 компаніях   21 рік 2 місяці

Банки, FMCG

Начальник Управління операційного обслуговування клієнтів

АГРОПРОСПЕРІС БАНК

Банки

4 роки 1 місяць

10.2020 - до теперішнього часу

  • організація, поточне управління та контроль за діяльністю співробітників управління (штат 7 працівників);
  • проведення зустрічей з клієнтами з метою залучення на обслуговування;
  • контроль за процесами відкриття, обслуговування та закриття рахунків клієнтів (поточних, депозитних, ескроу) юридичних та фізичних осіб;
  • автоматизація, оптимізація операційних процесів з відкриття, супроводження та закриття клієнтських рахунків;
  • участь у впровадженні пасивних продуктів банку (розробка внутрішніх нормативних документів, тестування, підтримання у актуальному стані);
  • участь в організації касової роботи в банку, в т.ч. розробка та супроводження внутрішніх нормативних документів по касовій роботі (положення, інструкції для касових працівників, процеси), навчання працівників відділень;
  • контроль статистичної звітності в частині закріплених за управлінням форм ( 1PX, файл 73, 12Х, 13Х, Кредитні операції (в частині заповнення інформації по клієнтах));
  • член Тарифного комітету.

Заступник начальника Управління по роботі з корпоративними клієнтами

АТ "Український банк реконструкції та розвитку"

Банки

1 рік

10.2019 - 10.2020

  • організація роботи по обслуговуванню клієнтів в банку, проведення зустрічей з клієнтами;
  • ідентифікація/верифікація та вивчення клієнтів у відповідності до вимог законодавства України та внутрішніх нормативних документів та процедур банку;
  • контроль за відкриттям/закриттям поточних та депозитних рахунків клієнтів фізичних та юридичних осіб (резиденти, нерезиденти);
  • контроль за формуванням, зберіганням та актуалізацією справ з відкриття рахунків клієнтів;
  • член Тарифного комітету, моніторинг тарифів на послуги з РКО юридичних та фізичних осіб, умов по депозитах, винесення пропозицій на розгляд Тарифного комітету та КУАП;
  • оформлення, супроводження субординованого боргу банку, в т.ч. підготовка пакету документів з подальшою передачею його на розгляд та погодження до НБУ;
  • участь у розробці внутрішніх документів в частині операційного обслуговування клієнтів (положення, регламенти, інструкції тощо).

Керівник підрозділу операційного обслуговування клієнтів

АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК»

Банки

6 місяців

04.2019 - 10.2019

  • організація та контроль за роботою відділу операційного обслуговування клієнтів, в т.ч. відділом касових операцій;
  • консультування клієнтів по питанням розрахунково-касового обслуговування, в т.ч. по операціям з валютою;
  • контроль за відкриттям/закриттям поточних та депозитних рахунків клієнтів фізичних та юридичних осіб (резиденти, нерезиденти);
  • контроль за відправкою інформації про відкриття/закриття рахунків до органів ДПІ;
  • контроль за формуванням та зберіганням справ з юридичного оформлення рахунків поточних, депозитних рахунків юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, фізичних осіб;
  • контроль за розрахунково-касовим обслуговуванням клієнтів підрозділу, а також за повнотою утримання комісій за РКО у відповідності до тарифів банку;
  • контроль за нарахуванням та виплатою відсотків по залишкам коштів на поточних рахунках клієнтів;
  • контроль операцій по рахунку 3720;
  • контроль клієнтських операцій з іноземною валютою (покупка, продаж, платежі);
  • розробка внутрішніх документів в частині операційного обслуговування клієнтів (положення, регламенти, інструкції тощо).

Начальник Управління розрахункових операцій Операційного департаменту

ЮНЕКС БАНК, АТ

Банки

1 рік 3 місяці

04.2017 - 07.2018

  • організація роботи підрозділу, розподіл обов'язків між співробітниками;
  • побудова роботи по процесу передавання/зберігання та подальшого супроводження справ з юридичного оформлення поточних, депозитних рахунків юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, фізичних осіб, що відкривалися відділеннями банку;
  • контроль за супроводженням операцій по депозитних, поточних рахунках (відповідність затвердженим банківським продуктам, ставкам, лімітам, нарахування/виплата відсотків по пасивних продуктах, нарахування/списання регулярних комісій;
  • облік та контроль по операціях без відкриття рахунку (комунальні платежі через каси відділень, операції по транзакційному бізнесу, оренда індивідуальних банківських сейфів), контроль за нарахуванням/сплатою щомісячних комісій/винагород у відповідності до укладених договорів по прийманню платежів;
  • супроводження договорів, укладених з органами ПФУ, контроль за своєчасним зарахуванням пенсійних та соціальних виплат, супроводження перевірок ПФУ;
  • організація проведення щорічних інвентаризацій клієнтських рахунків, закриття рахунків, контроль за відправкою інформації про відкриття/закриття рахунків в органи ДПІ;
  • контроль за виконанням та обліком постанов про накладення/зняття арештів на кошти клієнтів банку, забезпечення проведення виїмок на виконання рішень судових органів;
  • контроль за коректним введенням інформації про вкладників в базу ФГВФО, розрахунок суми регулярного збору в ФГВФО, розрахунок сум податків по пасивним операціям фізичних осіб для подальшого перерахування до бюджету;
  • консультаційна підтримка відділень в частині операцій, закріплених за підрозділом;
  • участь в розробці/автоматизації/тестуванні нових продуктів та процесів; налаштування та реалізація регламентних процедур в частині функціоналу підрозділу.

Заступник начальника Управління обслуговування клієнтів

ЮНЕКС БАНК, АТ

Банки

5 років 6 місяців

10.2011 - 04.2017

•організація діяльності та контроль за роботою управління;

•проведення атестацій та тестувань працівників, задіяних в процесах обслуговування клієнтів, консультаційна підтримка співробітників мережі з питань відкриття, обслуговування та закриття рахунків клієнтів;

•організація роботи з клієнтами по питаннях відкриття рахунків, проведення розрахункових операцій, відправки/отримання переказів, розміщення депозитів, консультування по умовах отримання та погашення кредитів, тарифах банку тощо;

•індивідуальне обслуговування клієнтів сегменту VIP;

•контроль за формуванням пакету документів для відкриття поточних, вкладних рахунків, а також рахунків зі спеціальним режимом використання;

•ідентифікація/верифікація клієнтів у відповідності до нормативних документів з фінансового моніторингу;

•організація роботи депозитарію та контроль операцій по оренді індивідуальних банківських сейфів;

•здійснення контролю за введенням в АБС платіжних документів клієнтів на переказ коштів в національній валюті, прийнятих на паперових носіях та по системі «Клієнт-Банк»;

•здійснення контролю за прийняттям, оформленням прибуткових та видаткових касових документів клієнтів, внесенням інформації в АБС, в т.ч. касових символів по операціях в національній валюті та обов`язкових параметрів по операціях в іноземній валюті;

•контроль за повнотою утримання комісій за розрахунково-касове обслуговування клієнтів та інші послуги у відповідності до тарифів банку;

•контроль за операціями нерезидентів-інвесторів в національній валюті;

•відкриття рахунків та контроль за операціями по ним в картковому модулі BczCard+ ;

•консультування клієнтів по продуктах кредитування банку (іпотека, в т.ч. по програмі співробітництва з ДІУ, авто, споживче кредитування, овердрафти), здійснення контролю за прийманням, перевіркою, та аналізом пакету документів на видачу кредитів фізичних осіб, винесення заявок на розгляд кредитного комітету;

•робота з автосалонами, нотаріусами, страховими компаніями та профільними підрозділами банку в частині видачі кредитів фізичним особам;

•організація проведення роботи по погашенню простроченої заборгованості по виданим кредитам фізичним особам;

•участь в реалізації/налаштуваннях у банківські процеси/операції, пов'язаних із змінами у законодавстві.

Начальник відділу обслуговування клієнтів Управління обслуговування клієнтів та касових операцій

ЮНЕКС БАНК, АТ

Банки

1 рік 3 місяці

07.2010 - 10.2011

Начальник відділу по роботі з роздрібними клієнтами Операційного управління

ЮНЕКС БАНК, АТ

Банки

9 місяців

10.2009 - 07.2010

  • робота з фізичними особами, залучення на обслуговування нової клієнтської бази, роботі з клієнтами сегменту VIP;
  • бухгалтерський контроль за операціями відділу, вкладних операцій, операцій по поточних та карткових рахунках фізичних осіб, нарахування та облік комісій та відсотків по залишкам коштів на рахунках, нарахування відсотків за вкладами фізичних осіб, операцій по переказу грошових переказів по України та закордон з відкриттям рахунку та без відкриття рахунку;
  • робота з індивідуальними банківськими сейфами;
  • оформлення, обслуговування та супроводження операцій з платіжними картками (робота в BczCard+);
  • здійснення валютного нагляду по операціям фізичних осіб;
  • підбір та навчання персоналу, контроль за діяльністю відділень в частині операцій фізичних осіб, надання консультаційної підтримки.

Економіст, провідний економіст, в.о. заступника начальника відділення

Укрпромбанк

Банки

2 роки 3 місяці

07.2007 - 10.2009

01.2009-10.2009 - "Укрпромбанк» - в.о.заступника начальника відділення

04.2008 -11.2008 - «Укрпромбанк» - провідний економіст відділення

07.2007 - 04.2008 - «Укрпромбанк» економіст відділення

  • робота з фізичними та юридичними особами, залучення на обслуговування нової клієнтської бази;
  • відкриття та закриття поточних та вкладних рахунків, платежі в іноземній валюті;
  • оформлення та супроводження послуг оренди індивідуальними банківськими сейфами;
  • розрахунково-касове обслуговування клієнтів відділення;
  • грошові перекази (Укрпромінь, Unistream, MoneyGram,Western Union);
  • оформлення, обслуговування операцій з платіжними картками;
  • супроводження кредитних операцій фізичних осіб (консультування, погашення, довідки тощо).

Економіст виробничого відділу, відділу продаж, начальник відділу продаж

Екотехніка

FMCG

4 роки 5 місяців

02.2003 - 07.2007

  • формування та робота з дистриб`юторською мережею;
  • аналіз окремих сегментів ринку;
  • проведення перемовин з потенційними клієнтами, укладання договорів поставки;
  • контроль відвантажень, дебіторської заборгованості;
  • аналіз продаж, товарних залишків;
  • робота по просуванню нового бренду на ринок.

Ключова інформація

експертний рівень знань нормативних та законодавчих актів та їх практичне застосування з питань відкриття та обслуговування рахунків юридичних та фізичних осіб, касових операцій, досвід роботи (як операційного супроводження, так і продаж) з широким спектром послуг для корпоративних та роздрібних клієнтів (РКО, депозити, кредити, ПК, перекази, банківські скриньки), вміння побудувати/налаштувати процес, розробляти та супроводжувати внутрішні нормативні документи/банківські продукти, позитивний досвід у встановленні довготривалих відносин з клієнтами, досвід керування штатом співробітників в кількості 25 працівників.

Навчалась в 2 закладах

Національний технічний університет «КПІ»

Спеціальність «Правознавство». Факультет права

Київ, 2008

Запорізька державна інженерна академія

Спеціальність "Економіка підприємства".Факультет економіки та менеджменту

Запоріжжя, 1999

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

ПК-користувач (MS Office, Internet, Lotus, 1-С:Підприємство, АБС «Мебіус», «Профікс», SRBank, Б2, картковий модуль BczCard+ )

Личные качества

аналітичне мислення, висока працездатність, цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, порядність.

Марина Євгеніївна

Керівник підрозділу операційного обслуговування/супроводження клієнтів

Київ

48 років

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна

Оновлено 1 день тому