Працювала в 10 компаніях 16 років 9 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Архітектурні та дизайнерські бюро, Інше, АПК (Агропромисловий комплекс), Освіта
Економіст з фінансової роботи
Енерлайт, ТОВ
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 11 місяців
09.2022 - 08.2024
• формування звіту та контроль ДЗ покупців, взаємодія з відділом продажів з метою погашення прострочених заборгованостей
• формування звіту по залишках ГК та відображення руху ГК
• перевірка розрахунку і проведення винагород покупцям (бонусів, акцій та інш.)
• розрахунки та звіряння з постачальниками
• відображення взаєморозрахунків з працівниками щодо авансів відряджень та інших фінансових операцій
• взаємодія з іншими відділами для коригування графіку оплат у разі необхідності
• підготовка різної щоденної/ щотижневої/ щомісячної звітності
Економіст з фінансової роботи
ТОВ "ГРОЙТЕР ГРУП"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 3 місяці
09.2020 - 12.2021
помічник фінансового директора
Terra Project
Архітектурні та дизайнерські бюро
1 рік 5 місяців
03.2019 - 08.2020
- Контроль взаєморозрахунків, дебіторської, кредиторської заборгованості
- Контроль документообігу- наявності оригіналів документів (договорів, додаткових угод та актів)
- Складання Актів виконаних робіт
- Складання внутрішніх звітів для керівництва
- Звірка з контрагентами щомісячні, квартальні, річні, врегулювання розбіжностей, коригування розбіжностей
- Ведення реєстру розрахунку з постачальниками послуг, вчасне внесення даних
фахівець з питань узгоджень
ТОВ "САНГРІЯ-М"
Архітектурні та дизайнерські бюро
1 рік
03.2018 - 03.2019
- Оформлення та облік договорів, додаткових угод
- Складання Актів виконаних робіт
- Ведення реєстрів взаєморозрахунків
- Супровід авторського нагляду (формування договорів, складання план- графіка відвідувань, формування кошторису, формування наказів, оформлення журналу, складання Актів виконаних робіт)
- Розробка містобудівного розрахунку
менеджер з адміністративної роботи
ТОВ «СМАРТ РЕСТ»
Інше
2 роки 1 місяць
01.2016 - 02.2018
- Організація діловодства офісу, прийом, розподілення та реєстрація телефонних дзвінків
- Оформлення необхідних документів на постачання матеріалів та інших товарно-матеріальних цінностей, необхідних для роботи офісу та працівників
- Забезпечення офісу витратними матеріалами/ товарами
- Організація культурного, ефективного обслуговування відвідувачів, консультація їх з адміністративних питань, надання матеріалів (візитки, прайси, ін.)
- Виконання роботи з обліку та реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції
- Робота з первинною бухгалтерською документацією (формування рахунків, видаткових накладних, актів надання послуг та довіреностей, реєстрація видаткових накладних та актів надання послуг, корекція неправильно оформлених первинних документів)
- Контроль закінчення ліцензій ПЗ РК7 та відповідні заявки на продовження
- Прийом, оформлення та поставка заказів від вхідних клієнтів на придбання послуг, програмного забезпечення, витратних матеріалів
- Формування та підписання Договорів з клієнтами, контроль їх виконання та повернення
- Відстеження дебіторської заборгованості
- Формування та надання звітів керівництву "взаєморозрахунки з контрагентами"
- Організація корпоративних заходів компанії
- Розміщення вакансій на сайтах з працевлаштування
- Проведення і організація первинних співбесід
менеджер з адміністративної роботи
«Альфа Хімгруп»
АПК (Агропромисловий комплекс)
4 роки 6 місяців
11.2009 - 05.2014
- Прийом і розподіл телефонних дзвінків, факсів, електронної пошти і кореспонденції
- Систематизація і облік документів в 1С: 8.2
- Формування реєстру отриманих податкових накладних в 1С: 8.2
- Консультування контрагентів з загальних питань як відвідувачів офісу, так і в телефонному режимі
- Організація та забезпечення ефективної роботи офісу
- Виконання доручень керівника
- Доведення наказів та розпоряджень до відома співробітників компанії
- Ведення обліку робочого часу персоналу офісу
- Організація свят та інших корпоративних заходів
- Пошук необхідної інформації в Інтернеті
- Робота з кур'єрськими та поштовими службами
оператор по введенню даних до ЕОМ
«Гепард»
Торгівля роздрібна / Retail
10 місяців
12.2008 - 10.2009
- Програмування паливних смарт-карт
- Формування обороту по смарт- картах
- Рознесення банківської виписки по рахунках
- Робота з клієнтами щодо формування первинної документації
- Вирішення питань пов'язаних з використанням паливних смарт- карт
менеджер операційного центру
«МС Ойл Кард»
Торгівля роздрібна / Retail
10 місяців
02.2008 - 12.2008
- Робота з паливними смарт- картами( блокування загубленої карти, зміна ліміту і виду палива на карті та її поповнення )
- Вирішення питань пов'язаних з використанням паливних смарт- карт( в офісі та по телефону)
- Формування обороту по смарт- картах
- Рознесення банківської виписки по рахунках
- Заміщення керівника відділу, під час його відсутності
оператор інформаційної підтримки
«МС Ойл Кард»
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 1 місяць
01.2007 - 02.2008
- Інформаційне обслуговування по телефону Call-центра
- Реєстрація та обробка всіх звернень клієнтів
- Надання наявним и потенційним клієнтам точної та оперативної інформації щодо правил роботи компанії та мережі АЗС
- Прийом і розподіл телефонних дзвінків, факсів, електронної пошти і кореспонденції
- Формування обороту по смарт- картах
- Складання щоденних звітів
вчитель математики
НВО «Освіта»
Освіта
1 рік 3 місяці
08.2005 - 11.2006
- Проведення уроків, перевірка зошитів
- Розробка методичних матеріалів
- Організація позакласної та позашкільної роботи
- Співпраця та роз'яснювальна робота з батьками учнів
Навчалась в 1 закладі
Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького
Математик, факультет математики
Черкаси, 2005
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Впевнений користувач ПК: MS Office (Exсel, Word, Outlook, PowerPoint), робота в Інтернеті та з електронною поштою. Робота з графічними редакторами Corel Draw. 1С:Підприємство, CRM-система Petrol Plus, ND-Office
Особисті риси
- Здатна до самоорганізації, маю високий рівень дисципліни
- Працюю на результат, своєчасно виконую завдання
- Відповідальна, пунктуальна, толерантна
- Вмію працювати в команді
- Шкідливих звичок - не має
Мета
знайти цікаву роботу з перспективою кар'єрного росту та особистого розвитку
Ольга
Ольга
Економіст/Фінансовий менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 6 годин тому