Працювала в 10 компаніях   16 років 9 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Архітектурні та дизайнерські бюро, Інше, АПК (Агропромисловий комплекс), Освіта

Економіст з фінансової роботи

Енерлайт, ТОВ

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 11 місяців

09.2022 - 08.2024

- Відображення в обліковій системі (1С) надходження коштів від покупців відповідно до встановлених форм і стандартів компанії.
- Формування звітів та контроль дебіторської заборгованості покупців, організація взаємодії з відділом продажів для погашення простроченої заборгованості.
- Формування звітності по залишках грошових коштів (ГК) та відображення руху грошових коштів у фінансовій системі.
- Перевірка розрахунків і проведення винагород для покупців (бонуси, акції, програми лояльності).
- Розрахунки та звіряння з постачальниками, забезпечення відповідності даних в обліковій системі.
- Відображення взаєморозрахунків з працівниками, включаючи аванси на відрядження та інші фінансові операції.
- Взаємодія з іншими відділами для коригування графіку оплат у разі змін у плануванні чи пріоритетах.
- Підготовка щоденної, щотижневої та щомісячної звітності відповідно до внутрішніх і зовнішніх вимог.

Економіст з фінансової роботи

ТОВ "ГРОЙТЕР ГРУП"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

09.2020 - 12.2021

- Контроль, звірка та завантаження даних з системи Датекс в 1С
- Перевірка фактичних залишків на складах по кожному регіону
- Контроль і підтвердження щоденних платежів з контрагентами (рознесення банківської виписки по рахунках)
- Перевірка фактичних залишків по р / р з даними виписки (контроль проведення надходжень товару в 1с та Датекс)
- Поповнення балансу контрагента згідно ПКО
- Обробка і консолідація даних по дебіторській заборгованості
- Внесення документів в ручному режимі та проведення реалізації товарів в системі Датекс згідно вивантажених даних з ND-Office
- Контроль внесення даних по новими контрагентам
- Робота в платіжній системі з паливними картами (зміна статусу втраченої чи заблокованої ПК, встановлення погодженого овердрафту, зміна ліміту і виду палива на карті та її поповнення)
- Вирішення питань пов'язаних з використанням ПК
- Звірка з контрагентами, врегулювання розбіжностей, коригування розбіжностей
- Робота в бонусно- лояльній системі з бонусними картами(зміна статусу втраченої чи заблокованої БК, зміна схеми лояльності та виду палива на карті)
- Вирішення питань пов'язаних з використанням БК
- Внесення даних по цінам закупівлі
- Контроль і облік витрат ПММ в виробничих і невиробничих цілях
- Контроль постійних статей витрат РО
- Робота з впровадження програмного забезпечення 1С УТП (робота з програмістом з різних питань удосконалення в роботі 1С і виправленні помилок / в т ч тестування окремих ділянок роботи програмістів; оптимізація процесів)
- Консультування співробітників РО і ЦО з поточних питань (визначення проблеми і пошук методів її рішення)
- Складання внутрішніх звітів для керівництва
- Окремі завдання від безпосереднього керівника

помічник фінансового директора

Terra Project

Архітектурні та дизайнерські бюро

1 рік 5 місяців

03.2019 - 08.2020

  • Контроль взаєморозрахунків, дебіторської, кредиторської заборгованості
  • Контроль документообігу- наявності оригіналів документів (договорів, додаткових угод та актів)
  • Складання Актів виконаних робіт
  • Складання внутрішніх звітів для керівництва
  • Звірка з контрагентами щомісячні, квартальні, річні, врегулювання розбіжностей, коригування розбіжностей
  • Ведення реєстру розрахунку з постачальниками послуг, вчасне внесення даних

фахівець з питань узгоджень

ТОВ "САНГРІЯ-М"

Архітектурні та дизайнерські бюро

1 рік

03.2018 - 03.2019

  • Оформлення та облік договорів, додаткових угод
  • Складання Актів виконаних робіт
  • Ведення реєстрів взаєморозрахунків
  • Супровід авторського нагляду (формування договорів, складання план- графіка відвідувань, формування кошторису, формування наказів, оформлення журналу, складання Актів виконаних робіт)
  • Розробка містобудівного розрахунку

менеджер з адміністративної роботи

ТОВ «СМАРТ РЕСТ»

Інше

2 роки 1 місяць

01.2016 - 02.2018

  • Організація діловодства офісу, прийом, розподілення та реєстрація телефонних дзвінків
  • Оформлення необхідних документів на постачання матеріалів та інших товарно-матеріальних цінностей, необхідних для роботи офісу та працівників
  • Забезпечення офісу витратними матеріалами/ товарами
  • Організація культурного, ефективного обслуговування відвідувачів, консультація їх з адміністративних питань, надання матеріалів (візитки, прайси, ін.)
  • Виконання роботи з обліку та реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції
  • Робота з первинною бухгалтерською документацією (формування рахунків, видаткових накладних, актів надання послуг та довіреностей, реєстрація видаткових накладних та актів надання послуг, корекція неправильно оформлених первинних документів)
  • Контроль закінчення ліцензій ПЗ РК7 та відповідні заявки на продовження
  • Прийом, оформлення та поставка заказів від вхідних клієнтів на придбання послуг, програмного забезпечення, витратних матеріалів
  • Формування та підписання Договорів з клієнтами, контроль їх виконання та повернення
  • Відстеження дебіторської заборгованості
  • Формування та надання звітів керівництву "взаєморозрахунки з контрагентами"
  • Організація корпоративних заходів компанії
  • Розміщення вакансій на сайтах з працевлаштування
  • Проведення і організація первинних співбесід

менеджер з адміністративної роботи

«Альфа Хімгруп»

АПК (Агропромисловий комплекс)

4 роки 6 місяців

11.2009 - 05.2014

  • Прийом і розподіл телефонних дзвінків, факсів, електронної пошти і кореспонденції
  • Систематизація і облік документів в 1С: 8.2
  • Формування реєстру отриманих податкових накладних в 1С: 8.2
  • Консультування контрагентів з загальних питань як відвідувачів офісу, так і в телефонному режимі
  • Організація та забезпечення ефективної роботи офісу
  • Виконання доручень керівника
  • Доведення наказів та розпоряджень до відома співробітників компанії
  • Ведення обліку робочого часу персоналу офісу
  • Організація свят та інших корпоративних заходів
  • Пошук необхідної інформації в Інтернеті
  • Робота з кур'єрськими та поштовими службами

оператор по введенню даних до ЕОМ

«Гепард»

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

12.2008 - 10.2009

  • Програмування паливних смарт-карт
  • Формування обороту по смарт- картах
  • Рознесення банківської виписки по рахунках
  • Робота з клієнтами щодо формування первинної документації
  • Вирішення питань пов'язаних з використанням паливних смарт- карт

менеджер операційного центру

«МС Ойл Кард»

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

02.2008 - 12.2008

  • Робота з паливними смарт- картами( блокування загубленої карти, зміна ліміту і виду палива на карті та її поповнення )
  • Вирішення питань пов'язаних з використанням паливних смарт- карт( в офісі та по телефону)
  • Формування обороту по смарт- картах
  • Рознесення банківської виписки по рахунках
  • Заміщення керівника відділу, під час його відсутності

оператор інформаційної підтримки

«МС Ойл Кард»

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 1 місяць

01.2007 - 02.2008

  • Інформаційне обслуговування по телефону Call-центра
  • Реєстрація та обробка всіх звернень клієнтів
  • Надання наявним и потенційним клієнтам точної та оперативної інформації щодо правил роботи компанії та мережі АЗС
  • Прийом і розподіл телефонних дзвінків, факсів, електронної пошти і кореспонденції
  • Формування обороту по смарт- картах
  • Складання щоденних звітів

вчитель математики

НВО «Освіта»

Освіта

1 рік 3 місяці

08.2005 - 11.2006

  • Проведення уроків, перевірка зошитів
  • Розробка методичних матеріалів
  • Організація позакласної та позашкільної роботи
  • Співпраця та роз'яснювальна робота з батьками учнів

Ключова інформація

Командна робота
Самостійність

Навчалась в 1 закладі

Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького

Математик, факультет математики

Черкаси, 2005

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач ПК: MS Office (Exсel, Word, Outlook, PowerPoint), робота в Інтернеті та з електронною поштою. Робота з графічними редакторами Corel Draw. 1С:Підприємство, CRM-система Petrol Plus, ND-Office

Особисті риси

  • Здатна до самоорганізації, маю високий рівень дисципліни
  • Працюю на результат, своєчасно виконую завдання
  • Відповідальна, пунктуальна, толерантна
  • Вмію працювати в команді
  • Шкідливих звичок - не має

Мета

знайти цікаву роботу з перспективою кар'єрного росту та особистого розвитку

Ольга

Економіст з фінансової роботи

Київ

40 000 грн.

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 10 годин тому