Працювала в 6 компаніях   18 років 11 місяців

Транспорт та Логістика, Медицина та Охорона здоров'я

Головний спеціаліст

АТ "Укрпошта"

Транспорт та Логістика

3 місяці

11.2023 - 02.2024

Операційний супровід договорів з надання поштових послуг — складання Актів наданих послуг тощо Обробка та контроль за своєчасним та правильним оформленням первинної документації на виконані роботи, послуги Складання актів звірок з контрагентами Контроль за здійсненням оплати та звірку проведення розрахунків з контрагентами за укладеними договорами Обробка великого об'єму інформації в скорочені строки Ведення реєстрів первинної документації в системі ERP IT-Enterprise Обмін електронними первинними документами з контрагентом з використанням електронних сервісів обміну документами (Вчасно, M.E.doc, Signy тощо) Контроль та звірка даних в сформованих Актах наданих послуг в розрізі контрагент/договір Контроль не фінансових операції в облікових системах підприємства Складення звітності тощо

Бухгалтер

ТОВ Вімгарант

Транспорт та Логістика

3 роки 7 місяців

02.2020 - 09.2023

Робота з різноманітними ділянками обліку; Робота з первинною документацією: формування рахунків та видаткових, збір і контроль вхідної і вихідної документації, архівування Контроль своєчасності надходження і правильності оформлення оригіналів документів Внесення банківської виписки в 1С Виписка рахунків покупцям/підрядникам Виписка податкових накладних; Проведення актів виконаних робіт;Формування податкових накладних ,коригування ,реєстрація. Звірка взаєморозрахунків. Клієнт Банк M.E.Doc Заповнення карток номенклатури і контрагентів Ведення переговорів у телефонному режимі с боржниками/контактними особами; надання консультацій з причин виникнення заборгованості та способам її погашення; мотивація боржників на погашення заборгованості, роз’яснення наслідків несплати; пропозиція шляхів врегулювання простроченої заборгованості; фіксація результатів у базі даних; контроль виконання боржниками зобов’язань. Контроль наявності та повернення оригіналів первинної документаці.

Економіст

ТОВ"Медикал Сервіс"

Медицина та Охорона здоров'я

3 місяці

09.2019 - 12.2019


ТОВ"Медикал Сервіс", Київ

  1. Підготовка щомісячних звітів щодо фінансових результатів діяльності компанії
  2. Ведення графіка роботи співробітників
  3. Формування зведеної відомості для нарахування мотивації працівникам
  4. Розрахунки нових послуг компанії та ефективність їх щодо прибутку компанії
  5. Проведення переговорів з замовниками щодо надання послуг та укладання договорів.
  6. Підготовка проектів договорів, погодження, організація та контроль підписання пакету документів.
  7. Відповідальність за дотриманням нормативних документів відносно договірної роботи.
  8. Базові економічні та юридичні знання відносно договірної роботи.
  9. Підготовка та контроль наявності і правильності оформлення оригіналів первинної документації, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості компанії.Внесення банківських виписок і оплат в 1С, внесення номенклатури, авансові зіти,акти звірок з постачальниками,інвентаризація складу.

провідний економіст

2018-2019 ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України».

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік

01.2018 - 01.2019

  1. Складання штатного розпису організації,формування кошторису, складання розрахунків до кошторису.
  2. Економічне планування та аналіз фінансової діяльності організації.
  3. Розрахунки калькуляції і прейскурантів цін на послуги.
  4. Проведення переговорів з замовниками щодо надання послуг та укладання договорів.
  5. Підготовка проектів договорів, погодження, організація та контроль підписання пакету документів.
  6. Перевірка та контроль установчих документів, перевірка повноважень підписантів документів.
  7. Підготовка додаткових угод, доповнень, актів приймання-передачі та інших документів до договору
  8. Своєчасне погодження документів з усіма відділами організації,оперативне підписання та контроль виконання положень договору.
  9. Комунікація та інформування інших підрозділів організації відносно змін до діючих договорів у встановлені терміни.
  10. Ведення реєстру та відповідальність за зберігання оригіналів договорів та додаткових угод.
  11. Відповідальність за дотримання нормативних документів відносно договірної роботи.
  12. Базові економічні та юридичні знання відносно договірної роботи.
  13. Підтримання якісних відносин з клієнтами протягом дії договорних відносин.
  14. Підготовка проектів договорів цивільно-правового характеру щодо надання консультаційних послуг в рамках проектів з міжнародними партнерами.
  15. Здійснення оперативного фінансового контролю щодо реалізації проектів.
  16. Ведення первинних облікових записів: підготовка та подача на підпис договорів по проекту, ведення реєстру договорів, складання відомості нарахування виплат за договорами
  17. Підготовка проміжного, річного і підсумкового фінансових звітів в рамках реалізації Проектів.
  18. Участь у проведенні програмних заходів за проектами, в тому числі робочих зустрічей, нарад.
  19. Підготовка, узгодження та подача на підпис описових звітів, актів наданих послуг, організація та контроль підписання пакету документів.

Провідний економіст

2013-2017ДЗ"Український центр з контролю та моніторингу захворювань МОЗ Украї-ни

Медицина та Охорона здоров'я

4 роки 2 місяці

10.2013 - 12.2017

  1. Складання штатного розпису організації,формування кошторису, складання розрахунків до кошторису.
  2. Планування та контроль цільового використання коштів організації. .
  3. Розрахунки калькуляції і прейскурантів цін на послуги.
  4. Підготовка проектів договорів на платні послуги. 5. Ведення переговорів відносно укладання та підписання договорів. 6. Підготовка додаткових угод та оформлення змін до діючих договорів. 7. Ведення реєстру та контроль підписання договорів та додаткових угод. 8. Співпраця з іншими відділами відносно ведення договорів.
  5. Підготовка документів на закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до чинного законодавства.
  6. Складання звітів з праці,з використання палива,податкового розрахунку земельного податку в податкову інспекцію.

Провідний економіст

2004-2013 Центральна санепідем станція МОЗ України.

Медицина та Охорона здоров'я

9 років 3 місяці

07.2004 - 10.2013

  1. Планування та контроль цільового використання коштів організації.
  2. .Складання штатного розпису організації,формування кошторису, складання розрахунків до кошторису.
  3. .Підготовка документів на закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до чинного законодавства.
  4. .Підготовка документів для розмитнення гуманітарних вантжів.

Навчалась в 3 закладах

2003-2004 Академія муніципального управління

Диплом Спеціаліста спеціальність "Облік і аудит" кваліфікація економіст.

Киев, 2004

1999-2004 Академія муніципального управління

Дипломне посвідчення за спеціалізацією "Державне управління та місцеве самоврядування".Пройшла практику в органах державної влади та місцевого сомоврядування.

Киев, 2004

1999-2003 Академія муніципального управління

"Економіка і підприємництво"кваліфікація Облік і аудит.

Киев, 2003

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Експрес-курс підготовки менеджера з продажу реклами в локальному медіа з нуля»

Киев, 2019

Публічні закупівлі

Київ, 2019

Публічні закупівлі для бізнесу

Київ, 2019

Додаткова інформація

Личные качества

Відповідальність, уважність, коммунікабельність, працездатність, здатність до швидкого навчання, вміння працювати в команді, вміння адаптуватися в різних ситуаціях, пунктуальність, розвиненні організатоські здібності та почуття гумору.

Компьютерные навыки

.

Володію ПК, працюю з програмами MS Office (Word, Exсel, Power Point), Internet и E-mail (Outlook Express). 1С:8.3."Битрикс 24 CRM", Simplex-med.Вміння працювати з оргтехнікою.

Вікторія Василівна

Економіст, Фінансист

Київ

20 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 дні тому