Працювала в 7 компаніях   10 років 3 місяці

Медицина та Охорона здоров'я, АПК (Агропромисловий комплекс), Державний сектор, Банки, Інше

Фахівець з публічних закупівель (Уповноважена особа)

КНП «КЛ №15»

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 2 місяці

10.2023 - до теперішнього часу

Документальне супроводження процесу закупівель;

Підготовка документів та інформації про закупівлю, передбачених вимогами законодавства у сфері публічних закупівель;

Проведення повного циклу від оголошення тендера до укладання договору, робота з тендерними майданчиками системи ProZorro.

Надання консультацій з питань, пов’язаних зі здійсненням публічних закупівель;

Моніторинг змін чинного законодавства України у сфері публічних закупівель;

Формування і оприлюднення річного плану закупівель товарів, робіт і послуг та змін до нього;

Складання протоколів уповноваженої особи на всіх стадіях закупівельного процесу з урахуванням вимог чинного законодавства;

Перевірка істотних умов проектів договорів про закупівлю на відповідність чинному законодавству у сфері публічних закупівель та змісту пропозицій учасників;

Підготовка проектів відповідей та документів на запити контролюючих та правоохоронних органів, а також органу оскарження з питань пов’язаних зі здійсненням публічних закупівель;

Підготовка проектів відповідей на заяви, скарги та інші звернення юридичних та фізичних осіб з питань публічних закупівель

Економіст, завідувач сектору

УкрНДІПВТ ім. Л.Погорілого

АПК (Агропромисловий комплекс)

10 місяців

12.2022 - 10.2023

Управління сектором планово-економічної роботи.

Планування бюджету на рік.

Підготовка кошторису, плану використання бюджетних коштів та внесення змін до них для подання до міністерства та казначейства.

Підготовка зведених показників по філіях.

Розподіл асигнувань.

Участь у підготовці бюджетного запиту.

Аналіз фактичних видатків. Контроль цільового використання бюджетних коштів та надходжень коштів спеціального фонду. Моніторинг стану та змін основних фінансових показників на предмет дотримання плану доходів та витрат, аналіз виявлених відхилень. Складання штатного розпису та змін до нього. Розрахунок нормативної чисельності.

Економічні показники (планування, аналіз,виконання). Підготовка звітності та інформації по економічній роботі.

Облік договірної роботи в межах затвердженого фінансового плану.

Планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що плануються закуповуватися

Ведення договірної роботи - підготовка документів для укладення договорів, укладення договорів на поставку товарів, надання послуг та додаткових угод до них.

Контроль за раціональним використанням грошових коштів на заробітну плату.

Участь у впровадженні програми KBS.

Листування з контрагентами.

Звітність на запит керівництва.

Інші завдання керівництва.

Економіст з договірної роботи, менеджер із закупівель

Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква

Державний сектор

6 місяців

06.2022 - 12.2022

Облік та планування потреби, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі», у забезпеченні в/ч та установ МОУ.

Узагальнення заявок на потебу в комунальних послугах та енергоносіях, забезпечення меблями та квартирним майном від в/ч та установ МОУ, визначення потреби кошторисних призначень по КЕКВ для забезпечення ефективного використання коштів.

Розробка тендерної документації на проведення закупівель, аналіз та оцінка цінових пропозицій учасників торгів, укладення договорів за результатами закупівлі.

Складання протоколів Уповноваженої особи.Формування звітів за результатами проведених процедур закупівель, укладеним договорам.

Ведення договірної роботи - підготовка документів для укладення договорів, укладення договорів (на поставку товарів, надання послуг, відшкодування комунальних послуг) та додаткових угод до них.

Облік комунальних витрат по КЕКВ, дебіторської та кредиторської заборгованості перед постачальниками, контроль спожитих послуг та оплати за використання.

Складання щомісячного та щоквартального звіту про стан споживання та використання комунальних послуг та енергоносіїв.

Погодження актів виконаних робіт (надання послуг), накладних у керівництва.

Щоквартальна звірка з постачальниками.

Листування з постачальниками, в/ч та організаціями МОУ.

Підготовка запитів на надання інформації.

Підготовка матеріалів для розгляду спірних питань у судовому порядку.

Діловод

Гребінківська селищна рада

Державний сектор

9 місяців

02.2021 - 11.2021

Забезпечення документообігу органів місцевого самоврядування.

Створення, належне оформлення та облікування проєктів нормативних документів органів місцевого самоврядування.

Складання листів, службових записок, довідок та інших документів.

Робота із готовими документами.

Сортування опрацьованих документів, підготовка до зберігання.

Опрацювання запитів, видача та сканування документів за запитами.

Підготовка відповіді на запити, листи. Ведення протоколів зборів, нарад, засідань сесії та виконавчого комітету.

Виконання доручень керівника.

Економіст планово-договірного відділу. Секретар тендерного комітету.

УкрНДІПВТ ім. Л.Погорілого, Дослідницьке

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 1 місяць

01.2018 - 02.2021

Підготовка пакету документів (тендерна документація, оголошення про закупівлю, проєкти договорів) для здійснення державних закупівель через систему ProZorro.

Проведення повного циклу від оголошення тендера до укладання договору, робота з тендерними майданчиками системи ProZorro.

Складання протоколів тендерного комітету на всіх стадіях закупівельного процесу з урахуванням вимог чинного законодавства.

Контроль своєчасного підписання тендерних договорів.

Складання та публікація річного плану.

Ведення та контроль документообігу. Реєстрація договорів.

Складання штатного розкладу та всі необхідні для нього розрахунки.

Участь у процесі бюджетування, план/факт аналіз.

Доведення планових показників керівництву.

Підготовка договорів, актів виконаних послуг тощо. Контроль над їх виконанням.

Вибірка за надходженням коштів за договорами.

Формування та ведення архіву договорів підприємства.

Складання табелю робочого часу працівників відділу.

Касир банку

Ощадбанк, Васильківське відділення

Банки

1 місяць

12.2016 - 01.2017

Прийом усіх видів платежів, прийом та видача коштів, оформлення касових та банківських документів, здійснення грошових переказів.

Диспетчер автотранспорту

Філія Васильківська ДЕД ДП Київоблавтодор

Інше

3 роки 5 місяців

01.2013 - 06.2016

Оформлення, видача та прийом подорожніх листів, реєстрація та оформлення дорожньої документації, формування звітів та іншої технічної документації.

Ключова інформація

Досвід роботи у сфері публічних закупівель 6 років.

Знання Закону України "Про публічні закупівлі".

Знання документообігу, досвід роботи з документами (створення, редагування, ведення реєстрів, впорядкування та зшивання).

Досвід роботи з пакетом офісних програм MS Office (Word, Exсel, Power Point), інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) та електронною поштою.

Робота з офісною технікою: принтер, сканер, копіювальний апарат.

Досвід індивідуальної та командної роботи.

Навчалась в 2 закладах

Білоцерківський національний аграрний університет

Економічний факультет. Спеціальність - публічне управління та адміністрування.

Біла Церква, 2024

Київський транспортно-економічний коледж.

Організація перевезень та управління на автотранспорті. Ступінь освіти - молодший бакалавр.

Київ, 2002

Володіє мовами

Англійська

базовий

Зі словником

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Навчальний семінар з публічних закупівель: авторський практикум Ярослави Дубрової « Публічні закупівлі в умовах воєнного стану: практичні рішення у когнітивному просторі»

Київ, 2022

Курс підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель 

Інститут економічних досліджень

Біла Церква, 2020

Курс підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель 

Інститут економічних досліджень

Біла Церква, 2018

Курс навчання у сфері публічних закупівель

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point), Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefoxта електронна пошта.

Особисті якості

відповідальність, уважність, чесність,порядність,дисциплінованість, доброзичливість, неконфліктність.;

прагнення постійно розвиватися;

вміння працювати в колективі;

швидке навчання, засвоєння нових знань, набуття нових навичок.

грамотно пишу та розмовляю, маю розвинутий словниковий запас.

доброзичливо та врівноважено ставлюся до колег по роботі.

відповідально ставлюся до своїх робочих обов'язків, працюю сумлінно та добросовісно.

Олена

Економіст

Київ

Готовий переїхати: Біла Церква

35 000 грн.

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 дні тому