Працював в 11 компаніях   8 років 8 місяців

Освіта, Консалтинг / Аудит, Послуги для населення - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Телекомунікації / Зв'язок, Послуги для бізнесу - інше

Проектный менеджер

Ракета Продаж

Освіта

5 місяців

03.2024 - 08.2024

Залжно від запиту клієнту, підбір та створення плану розвитку в індивідуальному форматі та ведення роботи відповідно протягом необхідного часу.Якщо по обов'язках то коротко із головних опишу :

- Щотижнева зустріч із самим замовником, здебільшого власник компанії, та зріз або віддача інструментів на впровадження. Консультування його по турбуючим питанням, розбір та погодження нових процесів роботи.

- Проведення аудиту для срізу слабких точок компанії

- Розробка попереднього плану дій по досягненню запиту клієнта- Розробка фін мотивації

- Створення необхідних звітів

- Навчання регулярного менеджменту та його важливість- Допрацювання або створення скриптів

- Адаптація кандидатів

- Оцінка та співбесіда можливих кандидатів

- Вислушка та оцінка роботи менеджерів

- Оновлення бізнес процесу та оргструктури під кінцеву точку запиту

- Навчання КВП

- За необзідності проведення навчання по 5 етапам продажах та тренування відділу продажів

- Запровадження регулярного менеджменту

- Розробка воронки найму та портретів кандидатів

- Навчання HR по роботі підбору кандидатів та іх оцінюванню

- Робота у форматі КВП, якщо є така необхідність

- Розборка планів адаптацій та проведення адаптації по кандидатам ( від менеджера до комерційного директора )

Та інші задачі які стосуються відділу продажів, якщо це необхідно і якщо це бажає клієнт та готовий оплачувати додатково.

Консультант з розвитку

Самозанятий

Консалтинг / Аудит

6 місяців

07.2023 - 01.2024

За період самозанятості було 3 проєкти.

В першому працював як керівник з розвитку відділу технікив зовнішних робіт Канада.

Друга виступав як косультант у побудуванні відділу продажів та побудуванні початкової структуру компанії в цілому, стартап клінінгу в США.

Третя мейд сервіс ( прибирання будивнік ) преміум сегменту. Фактично якщо коротко то компанія існувала давно, але в бюджетному та середньому сегменті і настав момент коли захотіли зростання.

Докладніще що саме запроваджував:

- проведення невеликого аудиту для розуміння слабких зон

- оргструктура

- взаємодія між відділами та звітність

- бізнес процес створення та допрацювання

- навчання керівників оцінки роботи

- робота з hr по створенню воронки найму на портретів

- запровадження необхідної звітності

- робота із маркетингом, аналіз ефектиності та планові зустрічі

- запровадження фін звістності

- консультації по поточних питаннях

Керівник відділу продажів

Eco Cleaning NYC

Послуги для населення - інше

11 місяців

07.2022 - 06.2023

  • Постановка, прогноз, аналіз, розподіл і контроль планів продажів наступний та попередній місяці;
  • Керування роботою менеджерів з продажу.
  • Налаштовування процесів адаптації, навчання і мотивації наявних і нових менеджерів для постійного покращення рівня продажів;
  • Взаємодія з відділом марктингу, іншими відділами компанії з приводу акцій, планів, програм лояльності, процесів пов'язаних для покращення Продаж.
  • Аналіз показників відділу продажів, оперативне керування процесами;
  • Аналіз показників маркетингу, взамодія із маркетингом по плануванню бюджету.
  • Взаємодія із технічним відділом впроваждення нових інструментів, запуск нових проєктів, допрацювання вже існуючих, оптимізація існуючих процессів.
  • Управління процесами взіємодії з підлеглими та розвиток у співробітників, розуміння роботи та оптимізація необхідних процессів для підвищення продаж, мотивація підлеглих, наставництво та їх коучинг;
  • Перегляд існуючой мотивації, аналіз її актуальності та корегування за необхідністі.
  • Подання інформації о небходіності впровадження нових продуктів/послуг та проектів для клієнтів.
  • Прийняття складних рішень як кадрових так і робочих за необхідності.
  • Аналіз та перевірка ринку на можливість розвитку, конкуренція.
  • Складання та подання необхідної звітності для керівництва, планування напрямку руху продажів на майбутнє, розвиток нових напрямків послуг компанії;

Коммерческий директор

ЛЕДОР, ТОВ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 8 місяців

10.2020 - 06.2022

  • Привлечение новых клиентов, проведения переговоров, заключения договоров, выезды на их объекты.
  • Анализ рынка клиентов в других сферах.
  • Поиск и внедрения новой продукции под потребность клиента.
  • Постепенное формирование отделов продаж, закупки, логистики.
  • Постановка и контроль задач, обучение и развитие команды;
  • Планирование продаж, анализ потребности клиента на всех этапах строительства.
  • Решения вопросов по рекламации.
  • Управление базой поставщиков / перевозчиков (мониторинг рынка, переговоры, заключение договоров, улучшение договорных условий);
  • Контроль документооборота, выполнения договорных условий.
  • Контроль товарных запасов, планирование заказов поставщикам.
  • Подготовка необходимой документации на продукцию.

Менеджер по вопросам регионального развития

Фирма Спешл Текстайл Груп, ООО

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

09.2019 - 06.2020

  • поиск клиентов (B2B)
  • расширение клиентской базы
  • проведение переговоров, встречи с руководством,презентации руководящему составу компании
  • частые командировке по Украине
  • проработка Тех. Задания клиента, помощь в подготовке документации под проведения Тендера
  • подбор текстиля для клиента, учитываю условия эксплуатации и необходимых норм спецодежды(костюма) на предприятии
  • заключение договоров, отслеживание условий их выполнения с швейными компаниями
  • планирование поставок ткани под будущие потребности клиента (за 3-4 мес. до поступления заказа от клиента)
  • отслеживание и анализ остатков на складе
  • развитие существующих клиентов ( внедрение новых артикулов, изменения вешнего вида сотрудников,подбор нового корп. цвета)
  • анализ рынка, конкурентов
  • участие в конференциях с целью поиска новых клиентов и заключения партнерских отношений, презентации нашего продукта
  • контроль дебиторской задолженности
  • ведение отчетной документации
  • изучение и основное понимание норм Охраны труда на предприятиях, процедура проведения Тендеров через систему "ProZorro"

Менеджер по продажам

PromoGroup

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

01.2019 - 06.2019

Продажа товаров и услуг компании по напольным покрытиям и дверям. Ведение Битрикс24 - этапы сделки с клиентами, отчетность.

Менеджер по продажам

cafewienn

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 місяців

03.2018 - 11.2018

Функциональные обязанности:

  • активный поиск клиентов
  • проведение переговоров, презентаций
  • заключение договоров, отслеживание условий их выполнения
  • развитие существующих клиентов
  • анализ спроса
  • контроль дебиторской задолженности
  • ведение отчетной документации

Руководитель контакт-центра

Воля

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 2 місяці

10.2016 - 12.2017

  • Управление центром обслуживания клиентов ( 6-7 человек в подчинении)
  • Выполнение плановых показателей на офис,
  • Контроль выполнения показателей сотрудников.
  • Материальная ответственность (работа с программой 1С ),
  • Обучение сотрудников (повышение уровня их продаж, контроль качества обслуживания клиентов, выполнение показателей и т.д. )
  • Составление графика работы консультантов с учетом нагрузки на офис, выполнение непосредственных задач руководства.
  • Отчетность, ведение статистики, планирование бизнес сезона (планирование необходимых активностей для выполнения показателей, доведение необходимости тех/иных инструментов руководству) .

Менеджер по работе с клиентами

Воля

Телекомунікації / Зв'язок

5 місяців

04.2016 - 09.2016

  • Продажи и до-продажи услуг компании.
  • Консультирование клиентов по их вопросам.
  • Выполнение плановых показателей по продажам и KPI.
  • Решение конфликтных ситуаций.

Менеджер по продажам

Медок, ТМ

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

10.2015 - 03.2016

Оператор call центру

Adelina Holding

Послуги для бізнесу - інше

5 місяців

03.2015 - 08.2015

Навчався в 1 закладі

Харьковская национальная академия городского хозяйства

Менеджмент

Харьков,Украина, 2018

Володіє мовами

Англійська

середній

Додаткова інформація

Управление транспортным средством

Водитель категории B.

Водительское удостоверение

Есть права категории Б.

Данил Александрович

Керівник відділу продажу

Харків

40 000 грн.

30 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 день тому