Працювала в 10 компаніях   17 років 2 місяці

Енергетика та Енергоносії, Послуги для бізнесу - інше, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Промисловість та Виробництво, FMCG, Будівництво, Нерухомість та Девелопмент, Інше, Освіта

Керівник департаменту з управління персоналом

ДТЕК, ТОВ Бурштинська ТЕС, Енергетична компанія

Енергетика та Енергоносії

1 рік 7 місяців

11.2019 - 06.2021

-відповідала за укомплектованість персоналом в рамках штатного розпису и планової чисельності;
- відповідала за організацію кадрового адміністрування персоналу підприємства;
- відповідала за організацію праці персоналу, шляхом уніфікації та оптимізації організаційної структури і штатного розкладу, аналізу і контролю використання фонду робочого часу, графіків роботи і т. п.
- відповідала за проведення щорічної оцінки діяльності персоналу, навчання і розвиток, формування та підготовку кадрового резерву;
- відповідала за підготовку та надання статистичної звітності, розрахунків, презентацій, відповідей, тощо. Ведення документації;
- участь в розробці Колективного договору та інших організаційно -розпорядних документів в сфері управління персоналом, їх впровадження, супровід і контроль дотримання на підприємстві;
- робота з профспілкового організацією;
- відповідала за ефективну роботу підрозділу шляхом організації праці підлеглого персоналу, утримання, їх мотивації та розвитку. У прямому підпорядкуванні 21 співробітник департаменту з управління персоналом.

HR-консультант

Консалтингова компанія

Послуги для бізнесу - інше

3 роки 4 місяці

07.2016 - 11.2019

Надання консалтингових послуг (кадровий аудит, пошук персоналу, опис бізнес-процесів)

Директор з управління персоналом / член правління заводу

ПрАТ "Мукачнвський завод "ТОЧПРИЛАД"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік 2 місяці

07.2018 - 09.2019

Обов"язки:

  • Розробка і реалізація стратегічного плану роботи з персоналом, починаючи від рекрутингової політики, адаптації персоналу, ротації персоналу по проектам, мотивації персоналу і інше.
  • Участь в обговоренні стратегічних цілей компанії, нових проектів, договорів, тощо.
  • Розробка, впровадження та дотримання основних HR-політик і процедур.
  • Методична підтримка керівників, що включає консультацію з питань управління персоналом.
  • Взаємодія з керівниками підрозділів в рамках реалізації тих чи інших HR-завдань.
  • Розробка і проведення HR-проектів.
  • Розробка і підтримка бренду роботодавця.
  • Впровадження грейдовой оцінки співробітників
  • Розробка і впровадження мотиваційної програми для співробітників.
  • Аналіз ринку заробітних плат регіону.
  • Оптимізація персоналу.
  • Розробка заходів щодо зменшення плинності персоналу.
  • Контроль і розробка заходів по збільшенню продуктивності праці.
  • Розробка і впровадження стандартів підприємства.
  • Створення кадрового резерву, індивідуальних планів розвитку співробітників кадрового резерву.
  • Управління відділом персоналу. У прямому підпорядкуванні 5 співробітників.

директор з управління персоналом

ТОВ "СКЛОРЕСУРС"

Промисловість та Виробництво

8 місяців

11.2016 - 07.2017

  • Розробка кадрової політики Компанії;
  • Розробка управлінських процедур, оптимізація ключових управлінських бізнес-процесів;
  • Розробка стратегії підбору персоналу;
  • Підбір, найм і ротація персоналу;
  • Розробка та впровадження процесу проходження адаптаційного періоду новими співробітниками;
  • Контроль за проходженням стажувань спільно з керівниками підрозділів;
  • Формування програм навчання на підставі запитів від керівників структурних підрозділів;
  • Розробка та впровадження системи KPI ( виробництво, склад, логістика, планово-економічний відділ);
  • Розробка посадових інструкцій;
  • Консультації керівників з питань КЗпП та управління персоналом;
  • Організація кадровогоділоводства та навчання 2 підлеглих менеджерів по персоналу;
  • Подача звітності в різні інстанції.

HR-бізнес партнер

ТОВ "Три ведмеді"

FMCG

8 місяців

10.2015 - 06.2016

  • Розробка та опис бізнес-процесів
  • Впровадження корпоративної програми адаптації - введення в посаду нових співробітників, а також тих, у кого було внутрішнє переміщення;
  • Організація навчання виробничого персоналу, подальший супровід і відстеження результатів (після тренінгове навчання);
  • Управління системою внутрішніх комунікацій на виробництві
  • Планування чисельності працівників виробництва;
  • Бюджетування в розрізі виробництва;
  • Участь в проектах HR служби

начальник відділу персоналу

українсько-польска компанія "ROVESE S.A."

Промисловість та Виробництво

5 років 9 місяців

01.2009 - 10.2014

Головні обов'язки:

  • агальний штат 1400 працівників
  • В підпорядкуванні:
  • ТОВ «Церсаніт Інвест» (2 заводи в Житомирській обл.)
  • ТОВ «ROVESE Україна» (м. Київ)
  • ТОВ «Церсаніт Україна» (м. Новоград-Волинський)
  • Основним досягненням є побудова «з нуля» відділу з управління персоналом та налагодження всіх бізнес процесів, реорганізація та створення нових спілок, а також забезпечення максимально повної віддачі від людей, працюючих в компанії, з орієнтацією на ринок продажу продукції.

  • Моніторинг стану ринку праці, рівня заробітної плати;
  • Введення в дію процесу адаптації нових співробітників;
  • Оцінка персоналу;
  • Формування програм та організація навчання на підставі запитів від керівників структурних підрозділів (довгострокові і короткострокові програми);
  • Участь, впровадження та контроль системи KPI;
  • Консультації керівників з питань КЗпП та управління персоналом;
  • Участь в розробці та впровадження системи грейдування персоналу;
  • Участь у розробці і впровадження системи ISO 9000:1
  • Забезпечення ведення кадрового діловодства.
  • Участь у стратегічному управлінні розвитку Компанії (в частині кадрової стратегії, політики) та розробка повного спектру управлінских процедур та бізнес -процесів;

Підпорядкованість: адміністративно - Генеральному директору, функціонально - директору з персоналу управлінської компанії (м. Кельце, Польща)

В прямому підпорядкуванні 7 працівників.

начальник відділу кадрів

«Укосервісбуд»

Будівництво

1 рік

10.2007 - 10.2008

начальник договірного відділу

“УКРАЇНСЬКИЙ ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ”

Нерухомість та Девелопмент

5 місяців

03.2007 - 08.2007

начальник відділу кадрів , контролю та діловодства

АТ "Рівневтормет"

Інше

10 місяців

12.2005 - 10.2006

Начальник відділу кадрів

МІЖНАРОДНИЙ ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АКАДЕМІКА С.ДЕМ’ЯНЧУКА”

Освіта

3 роки

09.2002 - 09.2005

Навчалась в 2 закладах

Міжнародний університет «Рівненський економіко - гуманітарний інститут» імені академіка Степана Дем’янчука»

економіст-фіінансист

Україна, 2004

Новоград-Волинський машинобудівний технікум

технік-конструктор станків з ЧПУ та робототехнічних комплексів

Україна, 1993

Курси, тренінги, сертифікати

Brainstorm

Україна, 2014

Ефективна комунікація

Brainstorm

Україна, 2014

Стилі ситуаційного управління

Brainstorm

Україна, 2014

Рішення проблем

Департамент професійної освіти «МЕДІА-ПРО"

Україна, 2012

Оцінка по результатам та компетенція

Тізет партнерс ЛТД

Україна, 2011

Инструменты бережливого производства

Вища школа бізнесу МДУ ім. Ломоносова

Україна, 2011

Оптимізація оплати. Оклади. Премії. Інструменти інвестиційних рішень

BUREAU VERITAS

Україна, 2010

Внутрішній аудитор відповідно до стандартів ISO 9001:2008, тренувальний курс до стандартів ISO 9001:2002»

ТОВ «Консалтингова компанія «Турана»

Україна, 2009

Ефективне управління підлеглими

BUREAU VERITAS

Україна, 2009

Вступ до управління якістю і ISO 9001:2008

ТОВ «Консалтингова компанія «Турана»

Україна, 2009

Лідерство. Ключові навички управлінця

Додаткова інформація

особисті якості та зання

ПК - Windows, з електронною поштою , Інтернет, 1-С7.7, 1-С8.2 Кадри,.

Навики роботи з великими обсягами інформації

Дисциплінованість, відповідальність, висока працездатність, ерудованість, знаходжу спільну мову з різними категоріями слухачів, готовність , вміння працювати в команді, старанність, акуратність, прагнення до службового зростання і самовдосконалення, врівноваженість, порядність.

Ірина

Директор по персоналу / HR бізнес-партнер

Мукачево

Готовий переїхати: Ужгород

50 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 6 днів тому