Працювала в 3 компаніях 11 років
Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс), Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
Офіс-менеджер
ТОВ АКУ
Промисловість та Виробництво
4 роки 2 місяці
03.2019 - 05.2023
Рецепція, офіс-менеджмент:
- Прийом вхідних дзвінків, телефаксів, поштової кореспонденції і направлення отриманої інформації відповідним співробітникам;
- Організація ділових поїздок - замовлення авіаквитків, таксі, замовлення та організація страхових полісів;
Організація подорожей для відвідувачів - замовлення готелів, таксі, конферец залів;
- Розсилка вхідної та вихідної кореспонденції, робота з кур'єрськими службами ДХЛ, Нова пошта та ін.
- Замовлення всього необхідного для забезпечення роботи офісу і контроль своєчасної доставки;
- Організація зустрічей, нарад, семінарів;
- Переклад документів, електронної пошти (англійська/ російська / українська);
- Робота з документацією (архівація документів: збір / систематизація / зберігання і т.п.);
Корпоративна комунікація:
- Організація різних маркетингових заходів (виставки, ярмарки, демонстрації продукції і т.п.)
- Організація корпоративних заходів (замовлення подарунків, організація трансферу, організація проживання учасників, пропозиції по локації, наповнення програми, активностей)
- Підтримка локального веб-сайту.
Корпоративний автотранспорт:
- Відстеження і своєчасне оновлення баз даних по корпоративному автотранспорту, підготовка звітів по використанню корпоративного автотранспорту з визначеною періодичністю та за запитом,
- Перша контактна особа для водіїв, лізингових, сервісних та інших компаній, пов'язаних з корпоративним автопарком,
- Адміністрування документації, що стосується лізингу та утримання власних автомобілів (лізингові рахунки, рахунки за пальне, рахунки за ремонт тощо),
- Координація діяльності лізингових та інших компаній, пов'язаних з утриманням парку корпоративного авторанспорту,
- Організація роботи з постачальниками автосервіса,
- Інші види діяльності, пов'язані з управлінням парком автотранспортних засобів.
Закупівлі (адміністрування та постачання):
- Підбір та робота з постачальниками по закупівлям у відповідності до потреб бізнесу, порівняння витрат (зменшення витрат), якості (відповідність вимогам) і наявності сервісного обслуговування (доступність і управління ризиками).
- Адміністрування процесу обробки замовлення ініціаторів запупівель, ведення повного циклу закупівель (P2P), перевірка доступності, комплектації і своєчасного постачання товарів / послуг,
- Написання та підтвердження Політики щодо корпоративних закупівель,
- Впровадження та забезпечення роботи процедур і процесів по закупівлям, консультування співробітників щодо закупівлі товарів і послуг.
- Постійний моніторинг ринку постачальників, забезпечення співпраці з найбільш привабливими постачальниками товарів і послуг за критеріями ціна \ якість.
- Організація тендерів та конкурсних заходів, оцінка пропозицій. Проведення переговорів з постачальниками за вартістю, умов оплати і строків доставки, забезпечення для компанії кращих тарифів, цін, а також якості.
- Створення необхідних для бізнесу баз даних на паперових або електронних носіях (напр. База договорів). Ведення баз даних, регулярне оновлення інформації.
- Ведення обліку укладених договорів з постачальниками.
- Контроль статусу і оплати рахунків, переданих в бухгалтерію.
- Аналіз основних категорій витрат компанії, надання рекомендацій щодо оптимізації витрат в цих категоріях, активна робота по зменшенню витрат, забезпечення ефективної підтримки.
- Організація закупівлі, реєстрація і передача мобільних телефонів, сім карт співробітникам і їх оформлення; підготовка звіту на щомісячній основі.
Секретарь
Текро ТОВ
АПК (Агропромисловий комплекс)
3 роки 7 місяців
04.2014 - 11.2017
- Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю
- Планування, організація відряджень співробітників, складання кошторисів, робота з наказами та посвідченнями
- Організація заходів,
- Забеспечення життєдіяльності офіса.
- Прийом і розподіл внутрішніх дзвінків і повідомлень,
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією і внутрішніми документами.
Асистент керівника
Туристична компанія
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
3 роки
03.2009 - 03.2012
- Планування робочого дня керівника.
- Виконання особистих доручень керівника компанії.
- Прийом / розподіл вхідних (вихідних) дзвінків;
- Організація життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води та ін.) робота з ПК та оргтехнікою консультування клієнтів в телефонному режимі, прийом відвідувачів
Ключова інформація
Професійні та особистісні якості:
- хороші навички комунікації;
- налаштованість на результат;
- здатна працювати як самостійно, так і в колективі;
- активна життєва позиція;
- впевненний користувач ПК (Windows, MSOffice, Word, Excel, SAP, PowerPoint, Adobe Acrobat, Adobe Photoshop, Canva, AI, Teams).
- хоббі - живопис.
Навчалась в 1 закладі
Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова
Інститут корекційної педагогіки та інклюзивної освіти. Дефектолог. Вчитель молодших класів, вихователь, соціальний працівник реабілітаційних центрів, логопед.
Киев, Украина, 2018
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Курси, тренінги, сертифікати
Первый Кембриджский образовательный центр
Курсы английского языкаCambridge Assessment English.
Курси англійської мови Speak Up
Закінчила міжнародну мережу шкіл англійської мови Speak Up.
Навчальний центр "Терра"
Закінчила курси секретар офіс-менеджер.
Додаткова інформація
Дополнительная информация
- водительские права категории «В»;
- наличие загранпаспорта.
Евгения
Евгения
Проектний менеджер, адміністратор
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 години тому