Працювала в 4 компаніях   7 років 2 місяці

Державний сектор, Транспорт та Логістика, Послуги для населення - інше, Краса / Фітнес / Спорт

Секретар

Киевпасстранс, КП

Державний сектор

3 роки 8 місяців

12.2019 - 08.2023

• прийом відвідувачів;
• ведення діловодства;
• досконале знання роботи із технічними засобами;
• обслуговування робочого дня керівника;
• прийом телефонних дзвінків;
• організація прийомів і нарад;
• замовлення готелів і авіаквитків;
• замовлення канцтоварів і інших речей, необхідних для життєдіяльності офісу та ін.

Помічник директора

columb avto trade

Транспорт та Логістика

1 рік 5 місяців

09.2019 - 02.2021

•Планування та координація робочого графіку директора підприємства
•Своєчасна обробка та розподіл всієї вхідної та вихідної інформації всіма засобами зв'язку
•Забезпечення підготовки та технічного забезпечення нарад (також і з міжнародними партнерами), зустрічей, переговорів в межах та за межами підприємства
•Виконання обов’язків перекладача, написання ділових листів іноземною мовою; забезпечення комфорту керівника;
•Ведення звітності про виконану роботу;
•Тайм-менеджмент керівника;
•Планування ділових побачень і поїздок керівника, іноді супровід;
•Ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами.
• Офіс-менеджер

Помічник керівника

NP international

Послуги для населення - інше

2 роки 1 місяць

01.2017 - 02.2019

1. Розрахунок прибутку та контроль за касовими розрахунками;
2. Закупівля товарів, обладнання, необхідних матеріалів;
3.Організація тім-біллінгу;
4. Укладання угоди, робота з документами;
5.Управління персоналом, контроль та оцінювання якості представлених послуг
6. Підбір персоналу у кількості 100 чоловік на тиждень.

Администратор зала

Cristal Fitness

Краса / Фітнес / Спорт

1 рік 1 місяць

01.2016 - 02.2017

• управління спортивного залу, координація співробітників;
• запис клієнтів, прийом телефонних дзвінків;
• консультування з питань послуг;
• створення затишної обстановки;
• супровід продажів послуг і товарів;
• ведення внутрішньої документації;
• планування і оформлення приміщень;
• викладка товару;
• продаж спортивного харчування;
• реклама спортивного клубу;
• контроль витрати коштів;
• перевірка справності спортивних тренажерів та інвентаря;
• проведення розрахунків з клієнтами за допомогою касового апарату;
• створення сприятливої психологічної обстановки в колективі;
• контроль дотримання робочого графіка, правопорядку, правил і норм охорони праці, техніки безпеки;
• контроль якості виконаних робіт;
• виконання доручень керівника.

Ключова інформація

• MS Office
• Microsoft Excel
• Просунутий рівень володіння мовою
• Бізнес-зустрічі
• Аналіз ринку
• Виконання доручень у короткий термін

Навчалась в 1 закладі

Національний авіаційний університет

Міжнародна Економіка

Київ, 2015

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Німецька

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

Arhicad

Київ, 2022

• архітектурний супровід проєктів на усіх стадіях; • ведення одночасно кількох  проектів; • розробка ескізної/проєктної документації; • самостійна розробка архітектурних візуалізацій та креслень.

Додаткова інформація

в пошуку роботи

Бажаю знайти посаду на якій зможу реалізувати свої професійні здобності та вдосконалити ті якості, які здобула впродовж робочого досвіду, також буду рада стати тим обраним кандидатом, яка зможе плідно виконати всі поставлені цілі та допомогти у просуванні до вищих рівнів.

Ольга Володимирівна

Помічник керівника

Київ

Готовий переїхати: Вінниця

30 000 грн.

32 роки

повна зайнятість

Оновлено 3 місяці тому