Працював в 10 компаніях   20 років 3 місяці

Фінансові послуги, Транспорт та Логістика, Енергетика та Енергоносії, Послуги для бізнесу - інше, Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс), Консалтинг / Аудит

CFO

FinTech

Фінансові послуги

4 роки 9 місяців

04.2021 - до теперішнього часу

Family Office Investing Found
Організація фінансової звітності і керування казначейством, контроль звітності і аудити інвестиційних проектів - Real Estate, Business, Startups, Loans, Crypto assets.Операції з DeFi інструментами
Організація податкової звітності фаундера в податковому резидентстві України, формування звітності по КІК, research в частині обрання податкового резидентства)
Fin-tech + crypto:
Формування, впровадження і контроль ведення управлінського обліку компанії (взаєморозрахунки з криптобіржами, платіжними провайдерами і іншими партнерами, зарплата, витрати), управління казначейством, бюджетування.
Участь у відкритті філії в єврозоні, організація бухгалтерського обліку компанії з обміну криптовалют (VASP) з врахуванням вимог MiCA, контроль доступів співробітників до аккаунтів.
Організація виконання вимог законодавства з AML процедур до фінасів VASP компанії - резервування капіталу, та облік криптоактивів.
Емісія стейблкоіна, формування політики з управління резервом (інструменти DeFi).
Використання Google Sheets
3-4 підлеглих

CFO

Capital Times

Фінансові послуги

2 роки 1 місяць

04.2019 - 04.2021

Реорганізація і ведення управлінського і обліку брокера цінних паперів та консалтингової компанії. (брокерські рахунки клієнтів, зарплата, та ін. витрати, банк, каса)

2 підлеглих

Досягнення:

Сформовано облік на базі Excel з застосуванням power query.

Спеціаліст з фінасів

ТОВ "ХФК "Біокон"

Транспорт та Логістика

4 роки 5 місяців

12.2016 - 04.2021

Функції:

  • Підготовка корпоративної фінансової звітності;
  • Формування, вдосконалення та регламентація системи бюджетування;
  • Контроль за дотриманням методології обліку, її вдосконаленням та зміною під потреби користувачів звітності;
  • Автоматизація облікових та бюджетних процесів на базі 1С;
  • Розрахунки бізнес-планів, прогнозних моделей для банків-кредиторів та іншої аналітичної інформації
    Досягнення:
  • Впроваджено систему бюджетування та звітності в Excel;
  • Істотно доопрацьовано систему управлінського обліку (1С) у частині розподілу непрямих витрат та багатогранних звітівРедагуватиВидалити

CFO

Солід Теплоінвест

Енергетика та Енергоносії

1 рік 1 місяць

12.2015 - 12.2016

  • Стратегічне планування (P&L, CashFlow) із залученням усіх служб;
  • Розробка та аналіз інвестиційних планів;
  • Управління казначейством;Контроль фінансових показників за управлінською звітністю;
  • Податкове планування;
  • Контроль якості бухгалтерського та управлінського обліку;
  • Взаємодія з НКРЄ КП щодо затвердження тарифів на теплову енергію (ліцензійний вид діяльності)
    6 підлеглих
    Досягнення:
  • 1) отримано досвід переговорів із банками щодо кредитування інвестпроектів;
  • 2) впроваджено 1С УПП для 3х виробничих підприємств;

Deputy CFO

4service

Послуги для бізнесу - інше

3 роки 6 місяців

07.2012 - 12.2015

(Сервіс з консультування бізнесу з метою просування продукту, включно з оцінкою якості продукту з допомогою таємних покупців)


Обов'язки:

  • Підготовка щомісячної корпоративної звітності – консолідація звітності 11 підрозділів у різних країнах (8 валют)
  • Аналіз фінансових показників діяльності
  • Постановка завдань програмістам - впровадження 1С системи обліку розрахунків із таємними покупцями
  • Формування облікової політики - контроль її дотримання
    Досягнення:
  • 1) розроблено та впроваджено простий і дешевий модуль управлінського обліку в єдиній базі 1С у 8 валютах обліку (!).
  • 2) модернізовано та переведено з 1С 7.7 на 1С 8.2 систему обліку та управління виплатами розрахунків з таємними покупцями

Заступник директора з організації та управлінню

Инноваційна техніка ТОВ

Промисловість та Виробництво

2 роки 1 місяць

06.2010 - 07.2012

Керівництво виробничою та фінансовою діяльністю підприємства:
Координація роботи відділів
- продажів
- постачання
- виробничого підрозділу
- конструкторського бюро з розробки нових видів виробів та модернізації виробів (співпраця з інститутами з сертифікації).
Забезпечення підприємства імпортними комплектуючими (переговори з постачальниками з Китаю електронною поштою та Skype, підготовка контрактів та розмитнення).
Складання та захист перед засновниками річного бюджету, контроль за його виконанням, підготовка щомісячної корпоративної фінансової звітності (CF прямим та непрямим методом).
Контроль роботи бухгалтерії, використання 1С 8.2 УПП.

Постановник обліку

Агроиндустриальный холдинг МХП

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 5 місяців

08.2008 - 12.2009

Функції:
- раціоналізація методології ведення бухгалтерського обліку;
- приведення обліку до МСФЗ,
- розробка інструкцій регламентів та порядків,
- аналіз собівартості виробничих підприємств сектору птахівництва та виробництва комбікормів,
- консолідація та аналіз продажів компанії,
- участь у підготовці звітності компанії з МСФЗ,
- участь в автоматизації бізнес-процесів у 1С 8.1
- координація роботи програмістів

Асистент аудитора

БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА ЕК, ТОВ

Консалтинг / Аудит

7 місяців

02.2008 - 08.2008

Аудит згідно МСФЗ:
- основних засобів (інвентаризації)
– переоцінка, нарахування аммортизації;
- Оплати праці;
- Запасів;
Підготовка звітів щодо руху ДС непрямим методом.

Фінансовий аналітик

Азовська продовольча компанія ТОВ

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 6 місяців

09.2006 - 02.2008

Консолідація управлінської звітності (баланс), розробка фінансових схем (фінансування підприємств, оптимізація оподаткування, обіг векселів)

Заст. головного бухгалтера, головний бухгалтер

ООО "Агроінвест"

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 5 місяців

05.2005 - 09.2006

Ведення бухгалтерського та податкового обліків (розрахунки з постачальниками та покупцями, підзвіт, зведення балансу головної книги (паперова головна книга), проведення заліків), формування та подання квартальної та річної фінансової звітності, 5 підлеглих, контроль всіх відділів бухгалтерії (основні засоби, матеріали, банк та каса, ЗП (штат 350 ос.), податки - ПДВ, з прибутку, екологія, податки по ЗП)

Ключова інформація

Ціль:
Отримання посади в компанії, керівництво та акціонери якої, знають цінність якісного управління активами, обліку та звітності для прийняття ефективних рішень.
Професіонал в:
- адмініструванні бізнес-процесів фінансового блоку,
- організації планування і обліку,
- підготовці фінансової звітності,
- комунікаціях з партнерами,
- управлінні активами бізнесу та інвестиціями фонду
Маю досвід в:
- побудові фінансового відділу та управління їм,
- залученні кредитних коштів,
- формуванні облікової політики компанії на базі принципів МСФЗ,
- впровадження 1С.

Навчався в 2 закладах

Харківський національный університет ім. В.Н.Каразина

Фінанси підприємств

Харків, 2006

Краснолуцький приладобудівний технікум

Економіка підприємства

Хрустальний, 2002

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Личные качества

Властиві: аналітичне мислення, відповідальність, здатність до швидкого навчання, порядність, комунікабельність.

Компьютерные навыки

Excel&GoogleSheets - експерт, 1C:Предприятие - просунутий користувач, Word, системи керування проектами: Notion, TeamWork, BaseCamp, Trello.

Водительское удостоверение

"B"

Кирило

CFO

Київ

3 500 $

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Оновлено 3 дні тому