Працювала в 6 компаніях   14 років 2 місяці

Автомобільна промисловість та Автобізнес, Промисловість та Виробництво, Будівництво, Телекомунікації / Зв'язок

Фінансовий директор

Автотрейдинг

Автомобільна промисловість та Автобізнес

8 років 4 місяці

02.2016 - 06.2024

  • Факторний аналіз результатів діятельності
  • Постійний аналіз основних фінансових показників, надання рекомендацій щодо їх покращення з подальшим впровадженням
  • Періодична оцінка вартості підприємства
  • Контроль усіх платежів підприємства
  • Складання плану покращень на наступний рік (період) з наступним обов'язковим контролем його виконання та складанням звіту
  • Остаточне узгодження всіх фінансових рішень на підприємстві
  • Вибірковий/постійний контроль постачальників (звіт та аналіз ринку товарів та послуг в регіоні/Україні)
  • Складання ТЕО будь-яких змін та їхнього впливу на затверджений бізнес-план, з веденням їх накопичувального обліку. Складання ТЕО нових напрямків бізнесу.
  • Планування фінансових потоків компанії.
  • Розширення, або підключення підприємства до існуючих на ринку фінансових продуктів (розстрочка через кредит/лізинг та ін)
  • Звіт про дебіторську заборгованість в періоді з формуванням пропозицій та рішень щодо прострочень.
  • Інформування СБ Групи про несанкціоновані операції з ознаками не ринкового характеру (при виявленні)
  • Складання бюджету та контроль за його виконанням
  • Аналіз всіх фінансово-господарських операцій та інше

Провідний економіст з управлінського обліку

ООО "Бриошь"

Промисловість та Виробництво

1 рік 4 місяці

06.2014 - 10.2015

Спеціалізація фірми: Виробництво кондитерських виробів. Торгова марка «Нонпарель», «Сладков»

Основні обовязки:

Ведення управлінського обліку по усім дільницям: каса, банк, взаєморозрахунки з постачальниками та покупцями, виробництво, заробітна плата, основні засоби та інше;

Факторний аналіз результатів діяльності;

Відновлення та впровадження обліку в ПЗ 1С 8Складання бюджету підприємства, звітів по витратам, баланс руху грошових коштів, балансовий лист, бюджет доходів і витрат;

Контроль усіх платежів підприємства, платіжний календар.

Кількість підлеглих – 1.

Штат компанії – 30 осіб.

Досягнення: Повне налагодження управлінського обліку з нуля, впровадження форм бюджетування, факторного аналізу.

Причина звільнення з роботи: рівень заробітної плати.

Керівник кошторисно-договірного відділу

Компанія "Альфа Девелопмент Групп"

Будівництво

1 рік 8 місяців

10.2011 - 06.2013

Спеціалізація фірми: Будівництво, послуги по утриманню, передача в оренду логістичних складських комплексів.

Основні обовязки:

Складання та ведення балансу руху кеш-фло та балансу доходів і витрат у розрізі будівельних об'єктів за видами робіт з подальшим контролем за їх виконанням, аналіз відхилень «план - факт»;

Участь у розробці для інвесторів графіків, термінів та бюджету будівництва;

Організація пошуку підрядників та постачальників, організація та проведення тендерів;

Ведення переговорів з постачальниками та підрядниками, оформлення договорів підряду та постачання, контроль за дотриманням умов укладених договорів, графіків виробництва та фінансування;

Постійний моніторинг вартості робіт, будівельних матеріалів та інших послуг на ринку;

Організація постачання матеріалів на об'єкти та їх цільове використання;

Проведення інвентаризацій будівельних матеріалів на об'єктах; забезпечення робіт машинами та механізмами, відстеження за їх цільовим використанням;

Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості в розрізі підрядників та постачальників;

Ведення претензійної роботи сумісно з юридичним департаментом компанії.

Кількість підлеглих – 8 осіб.

Штат компанії – 150 осіб.

Досягнення: Створення відділу з нуля;В період роботи збудовано та введено в експлуатацію 2 логістичних комплекса класу А: пгт Щасливе Київська область, м.Дніпро, вул. Тернова, корпуси бази відпочинку «Пальміра» пгт Міжводне Крим; почато будівництво логістичний комплекс Дніпровський комбайновий завод-2 м.Дніпро – 90% готовності; м.Дніпро, вул.Моторна – 30% готовності;Розробка та впровадження внутрішніх регламентів по організації будівельних робіт, проведенню тендерів, обліку руху ТМЦ на об’єктах будівництва. Причина звільнення: закриття бізнес-направлення.

Провідний бухгалтер з реалізації

ТОВ "ЛВС"

Промисловість та Виробництво

1 рік

10.2010 - 10.2011

Виробництво мяких меблів та продаж корпусних меблів

Основні обовязки:

Ведення обліку розрахунків з покупцями, інвентаризація розрахунків з покупцями;

оформлення первинної документації з обліку розрахунків з покупцями; контроль за дотриманням умов договорів поставок;

контроль за рівнем дебіторської заборгованості в розрізі покупців; контроль за товарними залишками на складі, інвентаризація товару в роздрібних та оптових складах, аналіз фінансових показників продажу з наданням даних керівництву компанії;

складання звітів щодо реалізації, наявності залишків товарів на складах (роздрібні та оптові);

участь у ціноутворенні (оптові та роздрібні прайси). Досягнення:Коефіцієнт дебіторської заборгованості дорівнює одиниці;Збільшення продажів на 28%; Відсутність нестач та надлишків товарних запасів.

Кількість підлеглих – 0.

Штат компанії – 50 осіб.

Причина звільнення – надійшла пропозиція по посаді з більшим рівнем доходу та статусу.

Провідний аудитор підприємств виробничого напрямку

Корпорація "Гранд Кепітал Групп"

Промисловість та Виробництво

7 місяців

12.2009 - 07.2010

Спеціалізація фірми:

Багатопрофільна фірма, один з лідерів дистрибуції в м.Дніпро (період до 01.01.2009).

Основні обовязки:

В звязку з розвитком нового бізнес-направлення, яке пов’язане з придбанням нового бізнесу, керівництвом компанії було прийнято рішення з метою адаптації, уніфікації та консолідації нового виду діяльності в корпорацію, створити відділ, який буде займатися розробкою методологічних документів, які націлені на наведення ладу в бухгалтерському та управлінському обліку, контролем всіх видів господарської діяльності нового бізнесу. На підставі зазначеного у продовж роботи основні обовязки:

Підготовка та проведення комплексних та тематичних аудиторських перевірок;

Розробка та впровадження внутрішніх корпоративних регламентів з організації бізнес-процесів, взаємодії служб та відділів;

Розробка корпоративної звітності управлінського обліку;

Участь у розробці та прийомі балансу доходів і витрат та балансу кеш-фло;

Аналіз «план-факт» і т.д.

Кількість підлеглих – 0.

Штат компанії – 50 осіб (нового бзнес-направлення).

Провідний економіст

ЦТП м.Дніпропетровська ВАТ "Укртелеком"

Телекомунікації / Зв'язок

9 місяців

02.2009 - 11.2009

Спеціалізація фірми:

Надання послуг звязку.

Основні обовязки:

Складання короткострокових (місячні, квартальні) та довгострокових (річні, перспективні) бюджетів у розрізі підрозділів та в цілому по підприємству;

Фінансова, управлінська звітність - складання, надання форм балансу доходів і витрат, балансу руху грошей підрозділів та в цілому по підприємству;

Формування факту витрат, проведення факторного аналізу, прогнозування виконання бюджету (подекадно, помісячно, поквартально, річний прогноз), розрахунок економічних показників за видами економічних коефіцієнтів;

Створення нормативів щодо раціонального використання матеріальних та грошових ресурсів;

Складання калькуляцій за видами послуг, які не тарифікувалися чинним законодавством;

Розробка уніфікованих форм та економічних стандартів тощо. Досягнення:Перевиконання показника по неприбутковому підприємству на початок вступу до посади на кінець звітного періоду на 01.01.2010 на 1200 тис.грн.; Розроблено та впроваджено заходи щодо оптимізації витрат, посилення обліку надходжень доходної частини бюджету; Зниження кредиторської заборгованості тощо.

Кількість підлеглих – 4 особи.

Штат компанії – 300 осіб.

Причина звільнення: реорганізація підприємства.

Ключова інформація

3

  • Опыт в составлении БДДС и БДР, расчета себестоимости (нормативной, плановой, фактической), контроль за исполнением бюджета, анализ исполнения бюджета, опыт в разработке и внедрении мотивационной части заработной платы, опыт внедрения и работы в 1С 8 УПП, 1С 8.1

Навчалась в 2 закладах

Днепропетровский университет экономики и права

Бухгалтерский учет и аудит

Украина, Днепропетровск, 2006

Днепропетровский финансово-экономический колледж

Финансы, бухгалтер-финансист

Украина, Днепропетровск, 1994

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Владею 1С 8.1 УПП (внедрение следующих бизнес-процессов: учет движения товара, запасов, основных средств, МБП, расчеты с покупателями, поставщиками и подрядчиками, касса, банк). Отлично владею поиском в Интернете. Владею информационно-консультационными программами Лига-Закон.

Личные качества

Постоянно занимаюсь самообразованием, быстро обучаюсь. Отличные организаторские способности. Коммуникабельна. Хорошее чувство юмора. Ответственная.

Цель

Получить должность заместителя финансового директора, начальника планово-экономического отдела

Елена

Економіст з планування, аналізу фінансово-господарської діяльності. Фінансовий аналітик.

Дніпро

56 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 день тому