Работала в 6 компаниях 14 лет 2 месяца
Автомобильная промышленность и Автобизнес, Промышленность и Производство, Строительство, Телекоммуникации / Связь
Фінансовий директор
Автотрейдинг
Автомобильная промышленность и Автобизнес
8 лет 4 месяца
02.2016 - 06.2024
- Факторний аналіз результатів діятельності
- Постійний аналіз основних фінансових показників, надання рекомендацій щодо їх покращення з подальшим впровадженням
- Періодична оцінка вартості підприємства
- Контроль усіх платежів підприємства
- Складання плану покращень на наступний рік (період) з наступним обов'язковим контролем його виконання та складанням звіту
- Остаточне узгодження всіх фінансових рішень на підприємстві
- Вибірковий/постійний контроль постачальників (звіт та аналіз ринку товарів та послуг в регіоні/Україні)
- Складання ТЕО будь-яких змін та їхнього впливу на затверджений бізнес-план, з веденням їх накопичувального обліку. Складання ТЕО нових напрямків бізнесу.
- Планування фінансових потоків компанії.
- Розширення, або підключення підприємства до існуючих на ринку фінансових продуктів (розстрочка через кредит/лізинг та ін)
- Звіт про дебіторську заборгованість в періоді з формуванням пропозицій та рішень щодо прострочень.
- Інформування СБ Групи про несанкціоновані операції з ознаками не ринкового характеру (при виявленні)
- Складання бюджету та контроль за його виконанням
- Аналіз всіх фінансово-господарських операцій та інше
Провідний економіст з управлінського обліку
ООО "Бриошь"
Промышленность и Производство
1 год 4 месяца
06.2014 - 10.2015
Спеціалізація фірми: Виробництво кондитерських виробів. Торгова марка «Нонпарель», «Сладков»
Основні обовязки:
Ведення управлінського обліку по усім дільницям: каса, банк, взаєморозрахунки з постачальниками та покупцями, виробництво, заробітна плата, основні засоби та інше;
Факторний аналіз результатів діяльності;
Відновлення та впровадження обліку в ПЗ 1С 8Складання бюджету підприємства, звітів по витратам, баланс руху грошових коштів, балансовий лист, бюджет доходів і витрат;
Контроль усіх платежів підприємства, платіжний календар.
Кількість підлеглих – 1.
Штат компанії – 30 осіб.
Досягнення: Повне налагодження управлінського обліку з нуля, впровадження форм бюджетування, факторного аналізу.
Причина звільнення з роботи: рівень заробітної плати.
Керівник кошторисно-договірного відділу
Компанія "Альфа Девелопмент Групп"
Строительство
1 год 8 месяцев
10.2011 - 06.2013
Спеціалізація фірми: Будівництво, послуги по утриманню, передача в оренду логістичних складських комплексів.
Основні обовязки:
Складання та ведення балансу руху кеш-фло та балансу доходів і витрат у розрізі будівельних об'єктів за видами робіт з подальшим контролем за їх виконанням, аналіз відхилень «план - факт»;
Участь у розробці для інвесторів графіків, термінів та бюджету будівництва;
Організація пошуку підрядників та постачальників, організація та проведення тендерів;
Ведення переговорів з постачальниками та підрядниками, оформлення договорів підряду та постачання, контроль за дотриманням умов укладених договорів, графіків виробництва та фінансування;
Постійний моніторинг вартості робіт, будівельних матеріалів та інших послуг на ринку;
Організація постачання матеріалів на об'єкти та їх цільове використання;
Проведення інвентаризацій будівельних матеріалів на об'єктах; забезпечення робіт машинами та механізмами, відстеження за їх цільовим використанням;
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості в розрізі підрядників та постачальників;
Ведення претензійної роботи сумісно з юридичним департаментом компанії.
Кількість підлеглих – 8 осіб.
Штат компанії – 150 осіб.
Досягнення: Створення відділу з нуля;В період роботи збудовано та введено в експлуатацію 2 логістичних комплекса класу А: пгт Щасливе Київська область, м.Дніпро, вул. Тернова, корпуси бази відпочинку «Пальміра» пгт Міжводне Крим; почато будівництво логістичний комплекс Дніпровський комбайновий завод-2 м.Дніпро – 90% готовності; м.Дніпро, вул.Моторна – 30% готовності;Розробка та впровадження внутрішніх регламентів по організації будівельних робіт, проведенню тендерів, обліку руху ТМЦ на об’єктах будівництва. Причина звільнення: закриття бізнес-направлення.
Провідний бухгалтер з реалізації
ТОВ "ЛВС"
Промышленность и Производство
1 год
10.2010 - 10.2011
Виробництво мяких меблів та продаж корпусних меблів
Основні обовязки:
Ведення обліку розрахунків з покупцями, інвентаризація розрахунків з покупцями;
оформлення первинної документації з обліку розрахунків з покупцями; контроль за дотриманням умов договорів поставок;
контроль за рівнем дебіторської заборгованості в розрізі покупців; контроль за товарними залишками на складі, інвентаризація товару в роздрібних та оптових складах, аналіз фінансових показників продажу з наданням даних керівництву компанії;
складання звітів щодо реалізації, наявності залишків товарів на складах (роздрібні та оптові);
участь у ціноутворенні (оптові та роздрібні прайси). Досягнення:Коефіцієнт дебіторської заборгованості дорівнює одиниці;Збільшення продажів на 28%; Відсутність нестач та надлишків товарних запасів.
Кількість підлеглих – 0.
Штат компанії – 50 осіб.
Причина звільнення – надійшла пропозиція по посаді з більшим рівнем доходу та статусу.
Провідний аудитор підприємств виробничого напрямку
Корпорація "Гранд Кепітал Групп"
Промышленность и Производство
7 месяцев
12.2009 - 07.2010
Спеціалізація фірми:
Багатопрофільна фірма, один з лідерів дистрибуції в м.Дніпро (період до 01.01.2009).
Основні обовязки:
В звязку з розвитком нового бізнес-направлення, яке пов’язане з придбанням нового бізнесу, керівництвом компанії було прийнято рішення з метою адаптації, уніфікації та консолідації нового виду діяльності в корпорацію, створити відділ, який буде займатися розробкою методологічних документів, які націлені на наведення ладу в бухгалтерському та управлінському обліку, контролем всіх видів господарської діяльності нового бізнесу. На підставі зазначеного у продовж роботи основні обовязки:
Підготовка та проведення комплексних та тематичних аудиторських перевірок;
Розробка та впровадження внутрішніх корпоративних регламентів з організації бізнес-процесів, взаємодії служб та відділів;
Розробка корпоративної звітності управлінського обліку;
Участь у розробці та прийомі балансу доходів і витрат та балансу кеш-фло;
Аналіз «план-факт» і т.д.
Кількість підлеглих – 0.
Штат компанії – 50 осіб (нового бзнес-направлення).
Провідний економіст
ЦТП м.Дніпропетровська ВАТ "Укртелеком"
Телекоммуникации / Связь
9 месяцев
02.2009 - 11.2009
Спеціалізація фірми:
Надання послуг звязку.
Основні обовязки:
Складання короткострокових (місячні, квартальні) та довгострокових (річні, перспективні) бюджетів у розрізі підрозділів та в цілому по підприємству;
Фінансова, управлінська звітність - складання, надання форм балансу доходів і витрат, балансу руху грошей підрозділів та в цілому по підприємству;
Формування факту витрат, проведення факторного аналізу, прогнозування виконання бюджету (подекадно, помісячно, поквартально, річний прогноз), розрахунок економічних показників за видами економічних коефіцієнтів;
Створення нормативів щодо раціонального використання матеріальних та грошових ресурсів;
Складання калькуляцій за видами послуг, які не тарифікувалися чинним законодавством;
Розробка уніфікованих форм та економічних стандартів тощо. Досягнення:Перевиконання показника по неприбутковому підприємству на початок вступу до посади на кінець звітного періоду на 01.01.2010 на 1200 тис.грн.; Розроблено та впроваджено заходи щодо оптимізації витрат, посилення обліку надходжень доходної частини бюджету; Зниження кредиторської заборгованості тощо.
Кількість підлеглих – 4 особи.
Штат компанії – 300 осіб.
Причина звільнення: реорганізація підприємства.
Ключевая информация
3
- Опыт работы в следующих отраслях: услуги связи, строительство (заказчик, подрядчик), производство, автобизнес. Владею всеми навыками финансово-экономического анализа, оптимизации бизнес-процессов с финансовой и экономической позиций, Опыт в составлении БДДС и БДР, расчета себестоимости (нормативной, плановой, фактической), контроль за исполнением бюджета, анализ исполнения бюджета, опыт в разработке и внедрении мотивационной части (переменная часть ЗП сдельная и от индивидуальных показателей работы, КРІ, грейды) окладная часть ЗП, опыт внедрения и работы в 1С 8 УПП, 1С 8.1
Училась в 2 заведениях
Днепропетровский университет экономики и права
Бухгалтерский учет и аудит
Украина, Днепропетровск, 2006
Днепропетровский финансово-экономический колледж
Финансы, бухгалтер-финансист
Украина, Днепропетровск, 1994
Дополнительная информация
Компьютерные навыки
Владею 1С 8.1 УПП (внедрение следующих бизнес-процессов: учет движения товара, запасов, основных средств, МБП, расчеты с покупателями, поставщиками и подрядчиками, касса, банк), Excel, Word. Отлично владею поиском в Интернете.
Личные качества
Постоянно занимаюсь самообразованием, быстро обучаюсь. Отличные организаторские способности. Коммуникабельна. Хорошее чувство юмора. Ответственная. Трудоголик. Перфекционист.
Цель
Получить должность финансового директора, заместителя финансового директора, начальника планово-экономического отдела - на период испытательного срока работать непосредственно в офисе, после понимания и организации процесса - могу работать удаленно. Если будут предложения финансового аналитика, финансиста, экономиста по труду, анализу фин.-результата и т.д. - работаю удаленно. При работе на должности линейного персонала удаленно рассматриваю разные размеры оплаты в зависимости от объема работы.
Место проживания. Условия проживания
Место жительство - Болгария. Для работы удаленно есть все необходимое техническое оснащение - высокоскоростной интернет, мобильная связь, принтер и т.д. Доступ до рабочего процесса удаленно - 27/7. Если необходимо будет работать на территории Украины - должности топ-менеджмента рассматриваю только с компенсацией аренды квартиры.
Елена
Елена
Фінансовий директор (повна зайнятість, гібридна). Економіст, фінансист, аналітик (віддалено)
Днепр
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 2 месяца назад