Працював в 6 компаніях   15 років 10 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, IT, Телекомунікації / Зв'язок

Регіональний директор з розвитку мережі

Kadium group (одяг, взуття, товари для дому), Івано-Франківськ

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 11 місяців

12.2022 - 10.2024

Підпорядкування:
5 територіальних менеджерів
80-90 продавців-консультантів
33-35 магазинів
Основні обов'язки:
- Розвиток існуючих торгових точок: аналіз асортименту, КPI та ФЕП, мерчендайзинг, ефективність персоналу
- Розширення мережі: пошук локацій, перемовини, запуск нових магазинів
- Формування та розвиток команди: адаптація, навчання, оцінка ефективності
- Контроль та управління операційним прибутком
- Аналітика товарообігу, переміщення товару з низькою оборотністю
- Аналіз, контроль та виконання планів KPI та ФЕП, збереження ТМЦ
- Дотримання стандартів візуального та технічного стану об'єктів
Досягнення:
- Успішне відкриття 4-ьох високорентабельних магазинів
- Вихід у ТОП-3 в управлінні по ФЕП
- Проходження контрольних ревізій з найнижчими втратами
- Побудова стабільної та ефективної команди з мінімальною плинністю кадрів
Навички та компетенції:
- Стратегічне управління та операційна ефективність
- Бізнес-аналіз та оптимізація процесів
- Розвиток персоналу, наставництво, навчання
- Торговий мерчендайзинг та управління асортиментом
- Ведення перемовин та запуск нових об'єктів
- Інвентаризації, збереження ТМЦ
- КРІ-менеджмент, бюджетування

Регіональний менеджер з розвитку мережі

ТОВ "ЦЦЦ Україна" (CCC)

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 1 місяць

04.2018 - 04.2022

- планування та контроль/аналіз виконання КРІ для регіону (на основі порівняльних періодів);
- розробка стратегічних цілей з питань регіонального розвитку;
- визначення оптимальної стратегії економічної діяльності регіону, обгрунтування економічних розрахунків;
- допомога/контроль керівників в планувані графіків роботи згідно "гарячих годин" та об'єму роботи;
- організація безперебійної роботи магазинів;
- щотижневий аналіз діяльності регіону для забезпечення розроблення проектів поточних і перспективних планів його економічного розвитку; - прогноз потреби в матеріальних, фінансових та трудових ресурсах на регіональному рівні;
- вдосконалення організації праці, підвищення продуктивності праці та її ефективності;
- участь у маркетингових дослідженнях зовнішнього ринку з метою визначення потенційних споживачів та прогнозування попиту на продукцію;
- на основі даних статистичної звітності та бухгалтерського обліку з основних показників діяльності магазинів регіону оцінка їх потенціалу;
Під моїм керівництвом було 9 магазинів (зах.регіон) та було успішно додатково відкрито 5 магазинів (зах. та центральний регіон) з подальшим їх розвитком та збільшенням реалізації.
Була розроблена та впроваджена система мотивації для персоналу, яка зменшила його ротацію до 30% та заощадила компанії до 40% витрат на оплату праці.
З певною періодичністю розробляв, впроваджував та аналізував матеріальні та нематеріальні активності (конкурси) для персоналу з метою підняття KPI та збільшення продаж визначених груп товарів.

Керівник відділу продажу

Order Flow Trading

IT

6 місяців

09.2017 - 02.2018

  • формування тижневого, місячного і річного плану продаж
  • стратегічне планування роботи відділу
  • участь в аналізі еффективності реклами компанії
  • внесення пропозицій по оптимізації роботи
  • контроль над забезпеченням чіткої і швидкої взаємодії з іншими підрозділами компанії
  • розподілення клієнтів і заявок по менеджерах
  • організація і контроль роботи менеджерів
  • координація розробки перспективних планів реалізації продукту
  • організація роботи по веденню, аналізу і систематизації клієнтської бази
  • організація навчання, тренінги для менеджерського складу

Менеджер магазина

Colin's

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 2 місяці

07.2014 - 08.2017

- досягати максимально можливого об'єму продаж, зниження затрат, а також постійний контроль за працівниками магазину;

- керувати роздрібним магазином, торговим персоналом, товаром і залишками, а також забезпечувати високий рівень обслуговування;

- дотримуватись трудової дисципліни і внутрішніх правил компанії;

- забезпечувати роботу магазину у відповідності до внутрішніх стандартів компанії;

- допомагати і повідомляти про необхідні для магазину дозволи і документи в фіскальних і адміністративних органах;

- притримуватись у своїй роботі і в організації роботи магазину принципів роботи компанії;

- у відсутність касира, координувати і виконувати процеси по роботі з касою і виконувати дії по інкасації;

- згідно затвердженого графіку, формувати і відправляти всі звіти та завдання, запит на які поступає з офісу;

- навчання та підвищення рівня обслуговування персоналу (експрес тренінги, розгорнуті тренінги та вебінари), контроль використання набутих знань у робочий процес;

- контроль візуального мерчендайзингу, правила розміщення товару та стандарти оформлення, співпраця з VM відділом;

- процедура прийняття товару, переоцінки товару та інвентаризації, ведення відповідної документації та дотримання стандартів компанії згідно процедури, співпраця з відділом логістики.

Заступник директора з продажу

ARGOS

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 10 місяців

08.2010 - 05.2014

- Управління персоналом.

- Навчання та оцінка персоналу.

- Організація та координація торгових процессів;

- Забезпечення високого рівня обслуговування покупців.

- Організація та контроль роботи торгового залу.

- Координація роботи співробітників магазину.

- Здійснення замовлення товару, співпраця з постачальниками.

- Робота з покупцями.

- Контроль наявності товарних залишків, ведення звітності.

- Аналітика роботи магазину.

- Формування календарного плану.

- Підбір персоналу.

- Виконання поставленних цілей.

- Формулювання завдань для співробітників.

- Аналіз ринку.

- Аналітика магазину в цілому.

Старший представник інформаційного центру

Київстар

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 4 місяці

02.2008 - 05.2010

-надання інформаційно-консультативних послуг

-продаж продуктів компанії корпоративним клієнтам

Ключова інформація

2012 рік - запуск і відкриття магазину в центрі Одесси, розміщення асортименту, ціноутворення і повний підбір працівників з проведенням тренінгів (успішні продажі).Забезпечення пезперебійної роботи магазину з високими показниками.

Навчався в 1 закладі

Національний університет "Львівська політехніка"

Автомобілі і автомобільне господарство, інженерна механіка

Львів, Україна, 2010

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

поглиблений

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Курс "Ефективне управління відділом продажу та обслуговування"

Київ, 2017

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

категорія B стаж 12 років

Комп?ютерні навички

MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail (Outlook Express). 1c8 1c7. ErPOS, OpenOffice 4, Bitrix 24

Особисті риси

Був керівником в команді з 8 людей, орієнтуюсь на результат, досягаю поставлених цілей, вмію правильно планувати робочий процес, без шкідливих звичок.

Мета

Отримання керівної посади для реалізації своїх професійних навиків і знань у розвиток компанії.

Ярослав

Директор департаменту, регіональний менеджер

Львів

50 000 грн

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 годин тому