Працювала в 8 компаніях   9 років 7 місяців

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Інше

Restaurant Administrator

ПРАТ “Premier Palace Hotel”

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 роки 6 місяців

08.2018 - 02.2022

  • привітання та зустріч гостей закладу;
  • консультування щодо послуг;
  • обслуговування відвідувачів за їхнім замовленням, розрахунок вартості послуг, наданих відвідувачам;
  • контроль за порядком тощо.

Peugeot administrator

ТОВ "Автопасаж"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

4 місяці

04.2018 - 08.2018

  • щоденна підготовка залу для відвідувачів, оновлення прайс-листів;
  • прийом тел.дзвінків та кореспонденції, ділове листування;
  • оформлення процедури тест-драйву, надання первинної інформації;
  • ведення внутришньої звітності;
  • замовлення продуктів, води, паперу, канцтоварів.

Infiniti Sales Administrator

ТОВ "ВіДі-Ліберті"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

2 роки 2 місяці

09.2015 - 11.2017

  • щоденна підготовка залу для відвідувачів;
  • прийом тел.дзвінків та кореспонденції, ділове листування;
  • робота у програмах 1С:Підприємство, CRM, APM;
  • підготовка пакету документів для реєстрації авто у МРЕВ, ведення архіву, робота з рахунками; інші за необхідністю;
  • оформлення процедури тест-драйву, надання первинної інформації, участь у event-заходах;
  • звітування внутрішнє щодо кількості продажів, контрактів, потенц. клієнтів, тест-драйвів тощо;
  • замовлення продуктів, води, паперу.

Subaru Sales Administrator

ТОВ "ВіДі Стар Моторз"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

8 місяців

08.2013 - 04.2014

  • щоденна підготовка шоу-руму для відвідувачів згіднозі стандартами внутрішнього аудиту компанії;
  • прийом тел.дзвінків та кореспонденції, ділове листування;
  • ведення електронної бази даних автомобілів: Склад дилера;
  • робота у програмах: 1С:Підприємство, Alfa-Auto (замовлення, викуп, бронювання авто у імпортера тощо);
  • робота з документами: підготовка пакету документів для реєстрації авто у МРЕВ (в т.ч. виписка довідок-рахунків, складання акту перевірки), страхування авто, роботаз рахунками, ведення архіву; інші за необхідністю;
  • робота з клієнтами: оформлення процедури тест-драйву, надання первинної інформації, участь у event-заходах(ViDi Drive Fest, Subaru Service Day);
  • звітування внутрішнє та перед імпортером на щоден./тиж./міс. основі щодо кількості продажів, контрактів, потенц. клієнтів, анкет тест-драйвів тощо; формув. реєстрів;
  • замовлення продуктів, води, паперу, канцтоварів;
  • взаємодія з імпортером, страховою компанією,сервіс-партнером, постачальниками, іншими відділами;
  • присутність на нарадах відділу з продажу.

Land Rover Sales Administrator

ТОВ “Winner Automotive”

Автомобільна промисловість та Автобізнес

6 місяців

09.2012 - 03.2013

  • забезпечення повноцінного функціонування шоу-румузгідно політики компанії, оновлення прайс-листів;
  • прийом тел. дзвінків та кореспонденції, ділове листування;
  • ведення електронної бази даних автомобілів: Склад дилера;
  • робота у програмі CRM/AutoMaster; оновлення Dealer Status;
  • робота з документами, ведення архіву, технічний переклад;
  • звітування щодо продажів на щоден./тижн./міс. основі;
  • участь у івентах та презентаціях;
  • замовлення продуктів, медикаментів, канцтоварів, візиток.

Receptionist

ТОВ “Winner Imports Ukraine”

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік 2 місяці

07.2011 - 09.2012

  • проф. ведення тел. розмов, користування оргтехнікою;
  • володіння діловим етикетом, своєчасна подача інформації;
  • робота з кореспонденцією, кур’єрськими службами;
  • реєстрація офіційних листів згідно стандартів компанії;
  • ведення журналу служб. поїздок, координація роботи водіїв;
  • звітування щодо кількості відвідувачів та пошт. відправлень;
  • контроль за зоною рецепції, перепустками.

Office manager

ТОВ “VISA International”, "Nokia Ukraine", "Castrol British Petroleum"

Інше

4 місяці

02.2011 - 06.2011

Тимчасова зайнятість у компаніях через кадровий холдинг “Аncor”:

  • гостинний прийом відвідувачів та іноземних делегацій;
  • організація ділових поїздок (замовлення квитків, бронювання готелів) серед інших основних обов’язків.

Офіціант

Кейтеринговые компании “Royal”, “Метрополь”

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

5 місяців

09.2010 - 02.2011

Робота на банкетах, фуршетах, виїзних заходах.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний торговельно-економічний університет

Інженер-технолог ресторанної справи та сервісу (Магістр, диплом з відзнакою)

Київ, 2010

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Курси, тренінги, сертифікати

ПП "АПОСІК "Партнер +"

Київ, 2021

Академія професійної освіти спеціалістів індустрії краси “Партнер Плюс” (пройшла курси за програмою "Масажист-універсал")

“Phoenix Center” , “American English Center”, “Toastmasters Ukraine”

Киев, Украина, 2014

English language courses with native speakers

MS Excel , MS Power Point

Киев, 2012

"Osnova", "Intellect" (закінчила курси по даним напрямкам)

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

  • MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • 1С: Enterprise, CRM, Alfa-Auto

Особисті якості

Відповідальна, організована, уважна до деталей, легко сприймаю нову інформацію; люблю вчитися та швидко навчаюся; самокритична; відкрита для спілкування

Водійське посвідчення

Категория В

Тетяна Миколаївна

Адміністратор

Київ

36 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому