Работала в 8 компаниях 9 лет 7 месяцев
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Другое
Restaurant Administrator
ПРАТ “Premier Palace Hotel”
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
3 года 6 месяцев
08.2018 - 02.2022
- привітання та зустріч гостей закладу;
- консультування щодо послуг;
- обслуговування відвідувачів за їхнім замовленням, розрахунок вартості послуг, наданих відвідувачам;
- контроль за порядком тощо.
Peugeot administrator
ТОВ "Автопасаж"
Автомобильная промышленность и Автобизнес
4 месяца
04.2018 - 08.2018
- щоденна підготовка залу для відвідувачів, оновлення прайс-листів;
- прийом тел.дзвінків та кореспонденції, ділове листування;
- оформлення процедури тест-драйву, надання первинної інформації;
- ведення внутришньої звітності;
- замовлення продуктів, води, паперу, канцтоварів.
Infiniti Sales Administrator
ТОВ "ВіДі-Ліберті"
Автомобильная промышленность и Автобизнес
2 года 2 месяца
09.2015 - 11.2017
- щоденна підготовка залу для відвідувачів;
- прийом тел.дзвінків та кореспонденції, ділове листування;
- робота у програмах 1С:Підприємство, CRM, APM;
- підготовка пакету документів для реєстрації авто у МРЕВ, ведення архіву, робота з рахунками; інші за необхідністю;
- оформлення процедури тест-драйву, надання первинної інформації, участь у event-заходах;
- звітування внутрішнє щодо кількості продажів, контрактів, потенц. клієнтів, тест-драйвів тощо;
- замовлення продуктів, води, паперу.
Subaru Sales Administrator
ТОВ "ВіДі Стар Моторз"
Автомобильная промышленность и Автобизнес
8 месяцев
08.2013 - 04.2014
- щоденна підготовка шоу-руму для відвідувачів згіднозі стандартами внутрішнього аудиту компанії;
- прийом тел.дзвінків та кореспонденції, ділове листування;
- ведення електронної бази даних автомобілів: Склад дилера;
- робота у програмах: 1С:Підприємство, Alfa-Auto (замовлення, викуп, бронювання авто у імпортера тощо);
- робота з документами: підготовка пакету документів для реєстрації авто у МРЕВ (в т.ч. виписка довідок-рахунків, складання акту перевірки), страхування авто, роботаз рахунками, ведення архіву; інші за необхідністю;
- робота з клієнтами: оформлення процедури тест-драйву, надання первинної інформації, участь у event-заходах(ViDi Drive Fest, Subaru Service Day);
- звітування внутрішнє та перед імпортером на щоден./тиж./міс. основі щодо кількості продажів, контрактів, потенц. клієнтів, анкет тест-драйвів тощо; формув. реєстрів;
- замовлення продуктів, води, паперу, канцтоварів;
- взаємодія з імпортером, страховою компанією,сервіс-партнером, постачальниками, іншими відділами;
- присутність на нарадах відділу з продажу.
Land Rover Sales Administrator
ТОВ “Winner Automotive”
Автомобильная промышленность и Автобизнес
6 месяцев
09.2012 - 03.2013
- забезпечення повноцінного функціонування шоу-румузгідно політики компанії, оновлення прайс-листів;
- прийом тел. дзвінків та кореспонденції, ділове листування;
- ведення електронної бази даних автомобілів: Склад дилера;
- робота у програмі CRM/AutoMaster; оновлення Dealer Status;
- робота з документами, ведення архіву, технічний переклад;
- звітування щодо продажів на щоден./тижн./міс. основі;
- участь у івентах та презентаціях;
- замовлення продуктів, медикаментів, канцтоварів, візиток.
Receptionist
ТОВ “Winner Imports Ukraine”
Автомобильная промышленность и Автобизнес
1 год 2 месяца
07.2011 - 09.2012
- проф. ведення тел. розмов, користування оргтехнікою;
- володіння діловим етикетом, своєчасна подача інформації;
- робота з кореспонденцією, кур’єрськими службами;
- реєстрація офіційних листів згідно стандартів компанії;
- ведення журналу служб. поїздок, координація роботи водіїв;
- звітування щодо кількості відвідувачів та пошт. відправлень;
- контроль за зоною рецепції, перепустками.
Office manager
ТОВ “VISA International”, "Nokia Ukraine", "Castrol British Petroleum"
Другое
4 месяца
02.2011 - 06.2011
Тимчасова зайнятість у компаніях через кадровий холдинг “Аncor”:
- гостинний прийом відвідувачів та іноземних делегацій;
- організація ділових поїздок (замовлення квитків, бронювання готелів) серед інших основних обов’язків.
Офіціант
Кейтеринговые компании “Royal”, “Метрополь”
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
5 месяцев
09.2010 - 02.2011
Робота на банкетах, фуршетах, виїзних заходах.
Училась в 1 заведении
Київський національний торговельно-економічний університет
Інженер-технолог ресторанної справи та сервісу (Магістр, диплом з відзнакою)
Київ, 2010
Владеет языками
Английский
выше среднего
Курсы, тренинги, сертификаты
ПП "АПОСІК "Партнер +"
Академія професійної освіти спеціалістів індустрії краси “Партнер Плюс” (пройшла курси за програмою "Масажист-універсал")
“Phoenix Center” , “American English Center”, “Toastmasters Ukraine”
English language courses with native speakers
MS Excel , MS Power Point
"Osnova", "Intellect" (закінчила курси по даним напрямкам)
Дополнительная информация
Компьютерные навыки
- MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- 1С: Enterprise, CRM, Alfa-Auto
Особисті якості
Відповідальна, організована, уважна до деталей, легко сприймаю нову інформацію; люблю вчитися та швидко навчаюся; самокритична; відкрита для спілкування
Водійське посвідчення
Категория В
Тетяна Миколаївна
Тетяна Миколаївна
Адміністратор
Киев
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад