Работал в 13 компаниях 28 лет 4 месяца
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство, Негосударственные организации / NGO, FMCG, Автомобильная промышленность и Автобизнес
Комерційний директор
ТОВ Компанія Укрбакалія, (B2B, FMCG), м. Київ (виробництво та реалізація бакалійної продукції)
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год
03.2024 - по настоящее время
- Розробка та впровадження комерційної стратегії підприємства, спрямованої на збільшення частки ринку, обсягів продажу, прибутку;
- Організація взаємодії комерційного відділу, виробництва та інших підрозділів у компанії;
- Розвиток каналів збуту - В2В та дистрибуції.
Комерційний директор
ТОВ Мастерс Палет, (B2B), м. Київ (дерев'яна тара, проектна робота)
Промышленность и Производство
9 месяцев
02.2023 - 11.2023
Проектна робота щодо забезпечення виконання стратегічних цілей компанії шляхом розробки та реалізації кадрових та організаційних програм, спрямованих на збільшення обсягів продажу, частки ринку, оптимізації логістичних витрат у продажах дерев'яної тари на території України та ЗЕД:
- Навчання та переформатування роботи менеджерів з продажу та закупівлі центрального офісу в керівників регіонів, регіональних менеджерів;
- Підбір, адаптація, навчання, планування, організація та контроль роботи менеджерів із закупівель та продажу всієї структури;
- Планування обсягів продажу, організація та контроль роботи регіональних складів та ЗЕД;
- Формування та запуск у роботу команд із закупівель та продажу регіональних підрозділів;
- Постановка пріоритетних цілей та завдань для команд підрозділів, організація роботи, оперативне керування, контроль виконання;
- Розробка та впровадження стандартів роботи та регламентних процедур;
- Створення систем мотивацій команд із продажу та закупівель;
- Успішне виконання цілей компанії із закупівель та продажу дерев'яної тари в Україні та ЗЕД;
- Успішне виконання планових показників з обігу та прибутку регіональних підрозділів та в цілому по компанії.
Волонтер
Оборона Миколаєва
Негосударственные организации / NGO
9 месяцев
03.2022 - 12.2022
Комерційний директор
Агропромисловий холдинг Lauffer Group, ТМ Урожай (мм. Краматорськ, Сєвєродонецьк, Маріуполь) Виробництво та реалізація хлібобулочних, кондитерських виробів
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год
02.2021 - 02.2022
- Сформовано/перезапущено торгові команди продажу заводів та майданчиків;
- Сформовано та запущено в роботу окремо відділ по роботі з національними та місцевими мережами, в т.ч. з охопленням Харківської та Запорізької обл.;
- Розділено функціонал, відповідальність та оцінка результату колцентрів та польових команд з продажу на всіх майданчиках;
- Розроблено та впроваджено єдину систему стандартів роботи та мотивації торгових команд заводів та майданчиків;
- Максимально оптимізовано та уніфіковано асортимент хлібобулочних та кондитерських виробів усіх заводів, налагоджено ротацію асортименту між майданчиками, зі створенням оптимальних стоків продукції на всіх складах для можливості планування та виконання показників з продажу по всій території охоплення та по всіх каналах збуту;
- Введено в асортимент та виведено на ринок кілька нових лінійок хлібобулочних та кондитерських виробів;
- Збільшено обсяг реалізації з 43 т/добу до 53 т/добу;
- Збільшено PFO до 3%
Безпосереднє підпорядкування: комерційні відділи заводів та майданчиків продажів. Кількість персоналу у підпорядкуванні -75 чол.
Відповідальність та обов'язки:
- Участь у розробці комерційної стратегії холдингу;
- Участь у створенні та впровадження бізнес-плану розвитку холдингу виробництво-дистрибуція;
- Планування, бюджетування, організація роботи комерційних відділів заводів та майданчиків продажу;
- Відповідальність за виконання планових показників з обороту та прибутку;
- Організація взаємодії між комерційним відділом, виробництвом, експедицією, транспортно-складською логістикою та іншими підрозділами холдингу;
- Управління функціонуванням та оперативний контроль комерційних відділів заводів та майданчиків продажів;
- Оцінка ефективності роботи підрозділів та впровадження заходів щодо покращення результатів;
- Формування цінової політики та координація маркетингової активності.
Директор з розвитку прямих продаж
Міжнародна компанія «Еліка» (B2B, FMCG), виробництво та реалізація заморожених напівфабрикатів
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 10 месяцев
02.2018 - 12.2020
- Побудовано систему прямої дистрибуції на філіях;
- Сформовано команди з прямих продажів на філіях;
- Розроблено та впроваджено єдину систему стандартів роботи та мотивації на філіях;
- Збільшення PFO на 5%
- Збільшення обороту на 27%.
Безпосереднє підпорядкування: відділи прямого продажу 8 філій. Кількість персоналу у підпорядкуванні – 58 чол.)
Ключові завдання:
- Створення відділу прямого продажу та реалізація проекту прямої дистрибуції, як нового каналу збуту;
- Формування системи взаємодії між відділами та підрозділами на філіях, з ЦО та виробництвом;
- Участь у створенні та впровадження бізнес-плану розвитку холдингу виробництво-дистрибуція, планування, бюджетування щодо відповідальності каналу збуту;
- Постановка пріоритетних цілей та завдань для команд підрозділів, організація роботи, оперативне керування, контроль виконання;
- Розробка та впровадження стандартів роботи торговельного персоналу, контроль виконання;
- Створення систем мотивацій команд із продажу;
- Формування складських залишків, ротація за термінами, організація та контроль своєчасної доставки товару;
- Визначення каналів збуту продукції, планування показників з обороту та прибутку, контроль виконання;
- Розробка та впровадження трейд-маркетингових заходів, спрямованих на просування продукції та збільшення обсягів продажу, контроль виконання.
Директор з продажу та дистрибуції
ТМ "Золотий вік", Компанія "ТриСтар" м. Кропивницький (B2B, FMCG), виробництво та дистрибуція кондитерських виробів
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года
09.2014 - 09.2017
- Щомісячне виконання показників за загальним оборотом, продажу за групами товарів, бюджетними показниками та PFO на 95-105%;
- Щорічний приріст продажу на 27-30%;
- Збільшення частки ринку на 1,5 разу;
- Формування складських запасів за групами товарів на підставі виробничих потужностей та запланованих обсягів реалізації, зберігання продукції та своєчасна ротація за строками;
- Покриття понад 30 000 т.т. по Україні та 90% національних мереж;
- Лідерство з продажу та частки ринку по Україні в сегменті «східні солодощі».
Кількість персоналу у Компанії - понад 800 чол. Безпосереднє підпорядкування: комерційний відділ, відділ логістики, транспортна ділянка, склад готової продукціїКількість персоналу у підпорядкуванні – 85 чол.
Ключові завдання:
- Участь у створенні та впровадження бізнес-плану розвитку холдингу;
- Планування, бюджетування, організація роботи відділу;
- Створення структури відділу продажу, логістики, маркетингу, відділу роботи з національними мережами, організація роботи та контроль виконання;
- Управління командою – дивізіональні, регіональні, територіальні менеджери, менеджери з роботи з національними мережами, транспортно-складська логістика, склад готової продукції;
- Формування системи взаємодії між відділами та підрозділами холдингу;
- Розробка стандартів роботи, впровадження та контроль;
- Розробка стратегічної моделі розвитку дистрибуції;
- Створення систем мотивацій для всіх операторів ринку;
- Формування складських залишків, зберігання продукції, ротація за строками - логістика, своєчасна доставка товару, згідно з графіком та стандартами доставки;
- Розробка єдиної цінової та комерційної політики, впровадження та контроль;
- Розробка та впровадження трейд-маркетингових заходів, спрямованих на просування продукції та збільшення обсягів продажу, контроль виконання;
- Виконання планових показників з обороту та прибутку.
Виконавчий директор та Директор з продажу
Торговий Альянс "Максимум" (FMCG), мм. Сімферополь, Одеса, Миколаїв, Херсон (дистрибуція лікеро-горілчаних виробів)
FMCG
1 год 8 месяцев
12.2012 - 08.2014
- Створено та запущено в роботу дистрибуторську компанію Півдня України з філіальною структурою з «нуля»;
- Розроблено та впроваджено єдину систему стандартів роботи ТО та відділів забезпечення бізнесу;
- «+» за рентабельністю на 2-му місяці роботи;
- Щомісячне виконання планів з продажу, покриття АКБ, по всіх ТМ, обороту, прибутку.
У підпорядкуванні - 3 філії (84 чол.: Відділи продажів, адміністративний персонал, транспортний відділ, складський персонал)
Ключові завдання:
- Планування, організація та контроль ефективної дистрибуції, розробка та здійснення короткострокових та довгострокових планів продажу, впровадження та забезпечення їх виконання;
- Планування, бюджетування, організація та оперативне управління роботою відділів продажу;
- Розробка та реалізація пропозицій та планів щодо залучення нових ТМ, розвиток та оптимізація каналів збуту;
- Організація діяльності підрозділів, формування доходної частини від усіх видів діяльності, контроль та оптимізація бізнес-процесів всередині підрозділів між усіма функціональними напрямками;
- Розробка пропозицій щодо розвитку нових видів діяльності, ініціювання інвестиційних проектів та керівництво процесами їх реалізації;
- Розробка, впровадження, контроль за виконанням стандартів роботи торгового персоналу;
- Виконання планових показників з обороту та прибутку.
Генеральний директор
ТОВ "ВВС-Миколаїв" (Миколаївська та Херсонська обл.), дистрибуція лікеро-горілчаних виробів та продуктів харчування
FMCG
4 года 2 месяца
09.2008 - 11.2012
- Створена та запущена в роботу дистрибуторська компанія з «нуля»;
- Розроблено та впроваджено систему стандартів роботи ТО та відділів забезпечення бізнесу;
- «+» за рентабельністю на 3-му місяці роботи;
- Щомісячне виконання планів з продажу, за всіма ТМ, оборотом, прибутком.
Безпосереднє підпорядкування: торговий відділ, ФЕВ та бухгалтерія, відділ логістики, транспортна ділянка, склад готової продукціїКількість персоналу у підпорядкуванні – 68 чол.
Ключові завдання:
- Створення підприємства з «нуля», планування, бюджетування та оперативне управління його роботою;
- Розробка довгострокових та короткострокових планів продажу, їх впровадження та успішне виконання;
- Розробка та успішна реалізація програм, спрямованих на збільшення обсягів продажу, частки ринку, прибутку компанії;
- Розробка та реалізації кадрових, дистриб'юторських, господарських програм;
- Виконання планових показників з обороту та прибутку.
Директор з розвитку прямих продаж, Національний менеджер з непрямих продажів
ТОВ "Аляска ЛД" (B2B, FMCG), м. Київ (імпорт, виробництво та реалізація морепродуктів)
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 4 месяца
05.2007 - 09.2008
- Запущено в роботу дві нові філії прямого продажу морепродуктів у Дніпропетровську та Львові;
- Побудовано систему непрямих продажів продукту ікра червона ж/б з «нуля»;
- Створено команду з непрямих продажів з «нуля»;
- Розроблено та впроваджено систему стандартів роботи;
- Приріст продажів компанії – у 1,25 раза;
- Збільшення частки ринку на 5% у загальному показнику компанії.
Кількість персоналу у підпорядкуванні – торговий відділ (53 чол.)
Ключові завдання:
- Побудова системи непрямих продажів товару в Україні з нуля;
- Розробка довгострокових та короткострокових планів продажу, впровадження та контроль їх виконання;
- Пошук та переговори з дистриб'юторами, формування стратегії продажів, комерційної політики та взаємовідносин з дистриб'юторами;
- Успішна розробка комплексних заходів щодо розвитку бізнесу в регіонах та подолання кризових станів.
Директор з розвитку бізнесу
ТОВ «Компанія «NS Ltd», мм. Харків, Дніпро, Київ, Одеса (дистрибуція лікеро-горілчаних виробів та продуктів харчування)
FMCG
1 год 10 месяцев
07.2005 - 05.2007
- Побудовано систему активної дистрибуції всіх ТМ на філіях;
- Збільшено рентабельність філій на 3%;
- Запущено в роботу дві нові філії;
- Розроблено та впроваджено єдину систему стандартів роботи, навчання та контролю на філіях та в підрозділах;
- Підготовлено три директори філії;
- Збільшення обороту 1,2 разу;
- Підвищення PFO на 8%.
У підпорядкуванні - відділи продажів, адміністративний персонал, транспортно-складський персонал 8-ми філій та дочірніх компаній.
Ключові завдання:
- Створення філій компанії з «нуля», планування, організація та контроль їхньої роботи;
- Успішна розробка та впровадження стандартів роботи торговельного персоналу;
- Розробка та здійснення короткострокових та довгострокових планів продажу;
- Коучинг директорів філій та дочірніх компаній;
- Виконання планових показників з обороту та прибутку.
Комерційний директор
ТОВ «Світ Продуктів» ТГ «Ківіт»; Дистрибуція продуктів харчування, бакалії, продуктів, що швидко псуються, молочної продукції у Миколаївській та Херсонській областях
FMCG
2 года
07.2003 - 07.2005
- Створено та впроваджено систему активної дистрибуції всіх ТМ;
- Розроблено та впроваджено систему стандартів роботи;
- 2-е місце в Україні з продажу ТМ «Вімм-Білль-Данн» (1-е Київ);
- Збільшено оборот у 1,5 рази;
- Збільшено PFO до 12%.
Кількість персоналу у підпорядкуванні – торговий відділ (32 чол.), Транспортний відділ та складський персонал (12 чол.)
Ключові завдання:
- Забезпечення виконання стратегічних цілей компанії шляхом розроблення та реалізації кадрових, дистриб'юторських, господарських програм;
- Розробка та успішна реалізація програм, спрямованих на збільшення обсягів продажу та частки ринку на території Півдня України;
- Планування, організація та здійснення продажу та дистрибуції продуктів усіх ТМ у роздрібній мережі на Півдні України;
- Управління розвитком та професійною підготовкою торгового персоналу;
- Виконання планових показників з обороту та прибутку.
Заступник комерційного директора (BDM Півдня України )
ТОВ "Валмі Аутомотив" (B2B), м. Київ (Автозапчастини, автохімія)
Автомобильная промышленность и Автобизнес
1 год 2 месяца
05.2002 - 07.2003
- Збільшена нумерична дистрибуція в 2 рази;
- Збільшено оборот у 1,3 рази;
- Збільшено PFO до 18%;
- Підготовлено два директори філії;
- Відкрито регіональний центр у м. Сімферополь.
Ключові завдання:
- Здійснення стратегічних цілей компанії з продажу та дистрибуції автозапчастин та автохімії на Півдні України;
- Створення філій та регіональних центрів компанії, створення та реалізація довгострокових програм, спрямованих на розвиток дилерської мережі;
- Планування обсягів продажу, організація та контроль роботи філій та дилерів на Півдні України.
SL-координатор, Територіальний менеджер, Регіональний менеджер
WRIGLEY-Україна
FMCG
5 лет 11 месяцев
06.1996 - 05.2002
sales coordinator (1996), ТМ (1998), RSM (2001)
Успішне здійснення стратегії бізнесу компанії з продажу та дистрибуції продукту, успішна реалізація маркетингових завдань компанії та виконання запланованого обороту
Ключевая информация
- Понад 20 років управлінського досвіду на ТОП-позиціях Директор з продажу, Комерційний директор, Директор з розвитку у FMCG, В2В;
- Довгостроковий та успішний досвід управління комерційними бізнес-процесами у міжнародних та національних компаніях зі штатом близько 500 осіб;
- Досвід та вміння у створенні підприємств, філіальної структури, розвитку бізнесу та продаж з «0»;
- Досвід побудови системних бізнес-процесів (у т.ч. бюджетування, облік та аналітика продажів, контроль виконання фінансово-економічних цілей), організації прямих та непрямих продажів;
- Вміння планувати, організовувати, координувати, контролювати діяльність комерційної команди для досягнення стратегічних цілей Компанії;
- Довгостроковий досвід у підборі, адаптації, навчання персоналу, створення систем мотивації та KPI;
- Знання дистриб'юторів, виробників різних напрямків та мережевого роздрібу України.
Учился в 1 заведении
Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова
факультет машинобудівний
Миколаїв, 1990
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Немецкий
выше среднего
Русский
свободно
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Тренінги компанії «BusinesSystems»
Тренінги компанії "Федоров и партнеры"
Тренінги компанії «Четвертое измерение»
Дополнительная информация
Особисті якості
- Лідер, цілеспрямований, стресостійкий, вмію приймати оперативні та стратегічні рішення та беру відповідальність за них, працюю на результат.
Знання, вміння та досвід
- вміння побудови підприємства та дистрибуції з «0»
- вміння ефективного управління системою дистрибуції, дистрибуційною структурою регіонального та національного рівнів, за допомогою як «прямих» так і «непрямих» продажів
- знання та вміння у розробці та результативному виконанні стратегічних та тактичних планів щодо обсягів продажу та бюджетів відділів, оптимізація бізнес-процесів, розробка та впровадження стандартів роботи різних підрозділів, розробка та удосконалення систем функціонування та взаємодії підрозділів на підприємстві з метою максимального отримання прибутку
- знання та вміння щодо ефективного підбору та навчання персоналу
- володіння методикою, технологіями з управління командами активних продажів, планування, організації роботи, визначення результативних схем діяльності, мотивації персоналу та контролю досягнення цілей
В даний час проживаю в м. Київ, сам з м. Миколаєва
Комп'ютерні навички
впевнений користувач
Водійське посвідчення
кат. "В", "С", особистий а/м
Мета
Здобути посаду ТОР-менеджера в міжнародних, національних компаніях з метою розробити та впровадити результативні інструменти успішної роботи Компанії, використовуючи власний довгостроковий досвід управління бізнесом.
Вадим Вікторович
Вадим Вікторович
Комерційний директор

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Киев
Работает, но открыт для предложений
полная занятость
Обновлено 1 день назад