Працював в 3 компаніях 18 років 2 місяці
FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Regional Director (Ukraine, Moldova, Poland) TM Perfect, Pure Baby, Sleepy.
Kamelya Group
FMCG
2 роки 6 місяців
01.2022 - 07.2024
- Запуск бізнесу з нуля на базі наявного імпортера.
- Виведення на ринок України, Арменії, Грузії, Казахстана турецьких ТМ Sleepy, Perfect -- підгузки, трусики, волога серветка і засоби жіночої гігієни
- Стабільне виконання плану sell in узгодженого з Kamelya Group
- Зростання продажів у 2023 р. порівняно з 2022 р. склало 21%.
- змінено асортимент компанії в продуктовому портфелі дистриб'юторів у 2023 році. В асортимент усіх дистриб'юторів впроваджено продукцію ТМ Pure Baby organic (підгузки та трусики) замість Sleepy.
- У рамках стратегічних цілей компанії до співпраці залучено великого національного дистриб'ютора - компанію Сенат (11 філій)
- Завдяки початку роботи з компанією Сенат вдалося збільшити географію присутності в традиційному роздробі
- Продовжуємо активну участь у тендерах з ультратонкої прокладки для Червоного Хреста та Каритас
- Розроблено та реалізовано низку успішних промоакцій з партнерами: щомісячні акції формату n+1 для традиційного роздробу та формату "все по 3 грн
- Досягли представленості в локальних мережах на рівні 35%: 3 SKU Perfect lady pads і 3 SKU Pure. Ввели продукцію в мережу Епіцентр. Ведуться переговори з іншими національними мережами.
Директор регіону Україна, Молдова, Польща (ТМ OLA жіноча гігієна, підгузники, пелюшки)
АО Хайдженик
FMCG
8 років 7 місяців
06.2013 - 01.2022
1. Стабільне виконання плану продажів з 2013 по 2021 р.р. Зростання продажів у 2020 р. порівняно з 2019 р. становило 11%. Зростання продажів у 2021 році порівняно з продажами 2020 р. становило 9%.2. Суттєво розширено асортимент компанії в продуктовому портфелі дистриб'юторів у 2021 році. В асортимент усіх дистриб'юторів впроваджено асортимент прокладки Ola light, Ola singles та пелюшка TerezaMed. У 2021 р. обсяг продажів продукції Ola Daily зріс на 45% порівняно з 2020 р.3. У рамках стратегічних цілей компанії до співпраці залучено великого національного дистриб'ютора - компанію Прайм Трейд (14 філій)4. Завдяки початку роботи з компанією Прайм Трейд вдалося залучити до співпраці нові регіональні компанії (Західна Україна) та суттєво розширити асортимент 5. Розроблено та успішно реалізовано спеціальні проєкти: проєкт по впровадженню нової бюджетної лінійки продукції Ola Basic, для оптового каналу, зміна російського штрих-коду на кіпрський, спільний проєкт з дистриб'юторами з розвитку продажів в магазинах формату "все по 3 гривні", ми перші, хто сформував дану категорію. Активна участь у тендерах по ультратонкій прокладці6. Досягли високого рівня представленості в інтернет-магазинах7. Розроблено та реалізовано низку успішних промоакцій з партнерами: щомісячні акції формату n+1 для традиційного роздробу та формату магазинів "все по 3 грн", подарункові акції для клієнтів дистриб'юторів - подарунки за закупівлю, мотиваційні програми для торгового персоналу.8. Досягли представленості в локальних мережах на рівні 60%. Середня кількість SKU - 6 (3 daily, 2 ultra, 1 singles)9. Досягнуто високого рівня партнерських взаємовідносин з імпортерами. З 2013 року по 2022 рік партнери працювали тільки за передоплатою.10. Показник ROI в рамках проведених маркетингових заходів з партнерами ніколи не опускався нижче запланованого.
Директор по продажам в странах СНГ
UPECO
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
6 років 11 місяців
08.2003 - 07.2010
Функціональні обов'язки:
- Комплексне управління бізнесом компанії в Україні та країнах СНД- розробка і реалізація стратегії продажів компанії в рамках України; розробка і контроль комплексу заходів щодо виведення товару на ринки Білорусі, Молдови, Грузії, Азербайджану, Казахстану і Росії та відкриття представництв,
- управління споживчим попитом (розробка стратегії просування, участь у підготовці та проведенні рекламних компаній, підготовка та проведення акцій збуту (від запуску до просування), підготовка проформ виставкових презентацій, участь у PR-акціях, проведення цільових семінарів (проф. консультування щодо споживчих властивостей і якості продукту);
- управління бюджетом маркетингових витрат, забезпечення цільового маркетингу і маркетингових комунікацій всередині корп. структури збуту;
- контроль над позиціонуванням продукту на ринку (система звітності, зовнішній аналіз, статистичні дослідження, внутрішні комунікації, виділені команди чек-продажів тощо);
- формування єдиної системи опрацювання клієнтської бази та аналізу взаємовідносин із клієнтом (дистриб'ютором), часткове реформування моделі продажів (реконструкція системи прямих продажів, удосконалення роботи філіальної мережі, крос-продажу, налагодження call-центру, розробка і впровадження стандартів продажів для регіонів, філій, дистриб'юторів);
- контроль клієнтської бази, впровадження системи звітності в розрізі клієнтської бази (продажі на клієнта, кількість нових клієнтів за період, кількість втрачених угод, системи контрольного і повторного дзвінків під час відпрацювання «відмовного» клієнта), ABC-аналіз відвантажень, переведення системи продажу на автоматичну обробку замовлення (PALM) у шт.(msu);
- реформування sales-структури компанії під канали продажів;
- управління портфелем продажів у сфері FMCG (понад 30 млн USD/рік) (вироблення системи введення нових контрактів, планування і складання розкладу запусків нової продукції в усіх точках продажів (стратегія, рекомендована ціна, мінімальне і рекомендоване замовлення, пакетування, стро-чеки, результат), планування періоду використання контракту
- ціноутворення та управління прайс-листом, управління ціновим ланцюжком збуту; прогнозування ціни на основі сценаріїв; управління інфраструктурою, ціновою географією продажів
- управління бюджетом продажів (контроль продажів у розрізі клієнта, дистриб'ютора, філії, регіону, країни, контроль операційних витрат команди збуту, створення системи контролю ПММ, транспорту доставки, впровадження системи контролю витрат у розрізі кожного каналу продажів (преселлінг, вен-селлінг, прямі продажі та витрати на доставку на аутсорсингу);
- розробка з нуля і відкриття одиниць збуту (представництво, філія), набір персоналу, навчання, введення в продаж регіону і т.д.
- створення єдиної системи кредитного контролю, визначення кредитних лімітів, сегментування боржників, звірки, курирування відділу по роботі з великими боржниками, управління Cash Flow продажів;
- управління логістикою доставки (центральний склад, РЦ, регіональні склади, ТЛС на регіональних складах, відстеження мінімальних стоків, вирішення питання деформації залишків на складах на рівні України)
- управління дистриб'юторами
Ключова інформація
Спеціаліст з продажу, виведення нових марок на український ринок і країн СНД: Раптор, Gardex, Salton, Salamander, Forester, OLA!, TerezaMed, Cosmo, Sleepy, Perfect, Pure Baby.
Навчався в 1 закладі
Академія Національної гвардії України
офіцер управління
Харків, 1997
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Тренинги
Тренинги по маркетингу, продажам, презентации, переговоры, бизнес - процессы и управление временем.
Hillel, Project management
Додаткова інформація
Дополнительная информация
- Завжди орієнтований на клієнта, відкритий, командний гравець, стиль, що керує - координатор і модератор, аналітичні здібності та системний підхід.
- Тренінги з маркетингу, продажів, презентації, переговори, оптимізація бізнес-процесів і управління часом.
- автор кількох статей в українських ЗМІ.
- (http://markets.eizvestia.com/full/konyak-priblizilsya-k-stabilnos
Цель
Зайняти позицію директора з продажу в компанії, де я зможу застосовувати свої аналітичні навички та досвід у сфері продажів і маркетингу для зростання доходу компанії.
Руслан Евгеньевич
Руслан Евгеньевич
Директор по продажам. Коммерческий директор.
Одеса
Готовий переїхати: Київ
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна
Оновлено 1 місяць тому