Працювала в 7 компаніях 21 рік 4 місяці
Недержавні організації / NGO, Державний сектор
Base manager/Керівник офісу Дніпро
ACTED
Недержавні організації / NGO
10 місяців
02.2024 - до теперішнього часу
1. FLATS Management (Finance Management, Logistics & IT Management, Administration and HR Management, Transparency/Compliance Management, Security Management).
2. Positioning (Context analysis, Strategy Implementation: Provide support in the implemetation of ACTED’s coutry program strategy in the base identifying strategic opportunities for expanding ACTED’s work in the base, Networking, positioning and general representation, Proposal development).
3. Management and Internal Coordination:
Staff Management:
- Ensure that all staff in the base understand and are able to perform their roles and responsibilities related to base operations and link with the area Heads of Departments
- Promote team building, productivity and staff welfare
- Mentor and support the team to build capacities, and improve efficiency and performance, and follow career management
- Manage interpersonal conflicts among staff at base levelInternal Coordination:- Facilitate interdepartmental communication and information sharing for a positive working environment
- Ensure implementation of ACTED coordination mechanism at base level (WAM, FLAT meeting, etc.)
Site Management Support Officer
ACTED
Недержавні організації / NGO
1 рік 1 місяць
01.2023 - 02.2024
Координація роботи партнерів та моніторинг надання послуг.Підтримка зв'язку та координація з керівниками центрів та координаторами для збору інформації про потреби ВПО, виявлення прогалин та дублювання у наданні послуг та звітування лінійному керівнику. Оновлення та обмін інформацією про гуманітарні послуги для ВПО, зв'язок і зовнішня комунікація.Організація регулярних зустрічей або телефонних дзвінків з координаторами/менеджерами центрів, організація регулярних тематичних зустрічей у громаді з мешканцями, створення мережі контактів з постачальниками послуг для полегшення перенаправлення, підтримка роботи Механізму розгляду скарг та зворотного зв'язку шляхом надання відповідей на скарги та запити, а також негайного доведення до відома безпосереднього керівника серйозних скарг.Модернізація, адаптація та обслуговування інфраструктури: виявлення потреб у модернізації, адаптації або технічному обслуговуванні центру та інформування про них керівника та інженерної команди.Координація та управління інформацією: підтримка координації шляхом звітування лінійному керівнику та виявлення прогалин в інформації, підтримка у визначенні нових центрів збору та прийому, моніторинг соціальних мереж та неформальних інформаційних мереж у місті.Підтримка розподілу в натуральній формі: проведення оцінки потреб та участь у розподілі допомоги в натуральній формі, забезпечуючи при цьому дотримання процедур розподілу та прозорості ACTED.Збір необхідної супровідної документації та допомога у веденні трекеру та інших інструментів звітності.Підтримка в управлінні запасами натуральної допомоги, забезпечення належного планування та транспортування товарів до центру, а також своєчасне виявлення будь-яких можливих можливостей для підтримки населення, виходячи з потреб та вразливостей, за рахунок залишків товарів, що є на складі.Робота безпосередньо з мешканцями та керівниками або координаторами центрів для забезпечення прозорості у розподілі допомоги.
Capacity bulding officer
ACTED
Недержавні організації / NGO
4 місяці
09.2022 - 01.2023
Адаптування матеріалів СССМ тренінгу, які були надані СССМ кластером, до умов України. Проведення 10 тренінгів з питань управління та координації у місцях колективного перебування ВПО, які були розподілені між Дніпропетровською та Кіровоградською областями. Теми тренінгу охоплювали основні принципи координації та управління сайтом, включаючи, але не обмежуючись: комунікація з громадами; ролі та обов'язки; підзвітність постраждалому населенню; сервісне картографування; встановлення та управління шляхами направлення; участь громади та звітність перед постраждалим населенням (AAP); гуманітарні та мінімальні стандарти управління таборами; захист; принципи SPHERE щодо управління табором та надання послуг.
Site Management Support Officer
ACTED
Недержавні організації / NGO
4 місяці
05.2022 - 09.2022
Координація роботи партнерів та моніторинг надання послуг.Підтримка зв'язку та координація з керівниками центрів та координаторами для збору інформації про потреби ВПО, виявлення прогалин та дублювання у наданні послуг та звітування лінійному керівнику. Оновлення та обмін інформацією про гуманітарні послуги для ВПО, зв'язок і зовнішня комунікація.Організація регулярних зустрічей або телефонних дзвінків з координаторами/менеджерами центрів, організація регулярних тематичних зустрічей у громаді з мешканцями, створення мережі контактів з постачальниками послуг для полегшення перенаправлення, підтримка роботи Механізму розгляду скарг та зворотного зв'язку шляхом надання відповідей на скарги та запити, а також негайного доведення до відома безпосереднього керівника серйозних скарг.Модернізація, адаптація та обслуговування інфраструктури: виявлення потреб у модернізації, адаптації або технічному обслуговуванні центру та інформування про них керівника та інженерної команди.Координація та управління інформацією: підтримка координації шляхом звітування лінійному керівнику та виявлення прогалин в інформації, підтримка у визначенні нових центрів збору та прийому, моніторинг соціальних мереж та неформальних інформаційних мереж у місті.Підтримка розподілу в натуральній формі: проведення оцінки потреб та участь у розподілі допомоги в натуральній формі, забезпечуючи при цьому дотримання процедур розподілу та прозорості ACTED.Збір необхідної супровідної документації та допомога у веденні трекеру та інших інструментів звітності.Підтримка в управлінні запасами натуральної допомоги, забезпечення належного планування та транспортування товарів до центру, а також своєчасне виявлення будь-яких можливих можливостей для підтримки населення, виходячи з потреб та вразливостей, за рахунок залишків товарів, що є на складі.Робота безпосередньо з мешканцями та керівниками або координаторами центрів для забезпечення прозорості у розподілі допомоги.
Начальник юридического отдела
Краматорский городской центр занятосты
Державний сектор
6 років 2 місяці
03.2016 - 05.2022
Головний спеціаліст юрисконсульт
Краматорський міський центр зайнятості
Державний сектор
5 років 3 місяці
12.2010 - 03.2016
Посадові обов'язки: складання та аналіз різних видів договорів, листування з установами всіх форм власності, ведення претензійно-позовної діяльності зі стягнення заборгованості, розробка внутрішніх положень; юридичний супровід господарської діяльності центру, консультаційні послуги.
спеціаліст 1 категорії юридичного сектора
Управління житлового та комунального господарства Краматорської міської ради
Державний сектор
7 років 1 місяць
09.2003 - 10.2010
Посадові обов'язки: складання та аналіз різних видів господарських договорів, складання та робота з договорами оренди та купівлі-продажу майна, листування з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, ведення претензійно-позовної роботи зі стягнення заборгованості, розробка внутрішніх положень; юридичний супровід господарської діяльності Управління, консультування з питань цивільного, господарського, житлового права.
Ключова інформація
Уміння працювати в команді, вміння адаптуватися, здатність переконувати, комуникативність, відповідальність, лідерські якості, досвідчений і цілеспрямований працівник, який не боїться відповідальності.
Навчалась в 2 закладах
Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая
Правознавство
Київ, 2004
Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая
Менеджмент та правові аспекти управління
Київ, 2003
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
CCCM Workshop: Legal Framework for Collective Sites Functioning@
IDP Collective Site Management (CCCM) Training
Пройшла повний курс тренінгу СССМ, здобула навички тренера, який має можливість надати керівникам колективних центрів базову інформацію щодо управління МКП.
Collective Site Сoordination and Management, Training of Trainers
Пройшла 5-денний курс тренінгу для тренерів, який було організовано СССМ cluster.
Створення належного та беpпечного середовища розміщення ВПО
Онлайн тренінг на сайті Redruk
Minimum standarts for Camp managment
Онлайн тренінг на сайті Redruk
Додаткова інформація
Личные качества
комунікабельна, пунктуальна, прагну до самоосвіти, вмію працювати самостійно і в команді, висока працездатність, акуратна, легко навчаюся.
Компьютерные навыки
Microsoft Office: Word, Excel; Internet, Лига - досвідчений користувач.
Увлечения и интересы
Хобі - спорт, читання.
Цель
Отримання роботи у гуманітарній сфері, юриста, юрисконсульта, а також роботи менеджера та помічника керівника.
Альона Володимирівна
Альона Володимирівна
Гуманітарна сфера, юрист
Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 дні тому