Працювала в 11 компаніях 25 років 2 місяці
Страхування, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Інше, Державний сектор
Начальник відділу контролю за договорами страхування. Управління обліку та звітності договорів страх
Страхова компанія "USI"
Страхування
2 роки 5 місяців
01.2019 - 06.2021
Створення відділу із "нуля".
-Організація та впровадження системи штрафних санкцій у компанії.
-Координація роботи регіональних управлінь.
-Контроль обліку договорів автострахування (перевірка коректності та повноти інформації, своєчасного введення договорів до облікової системи).
-Навчання та контроль роботи персоналу (надання консультацій працівникам регіональних управлінь, практична допомога в організації роботи за договорами страхування, усунення виявлених недоліків та порушень).
-Організація та контроль документообігу відділу.
Підготовка звітів.
-Контроль ведення коректної бази даних.
-Прийом та перевірка звітів регіональних управлінь з бланків суворої звітності.
-Виявлення фактів фальсифікації та зловживань під час укладання договорів страхування.
-Контроль за виконанням наказів та розпоряджень регіональними управліннями.
-формування інформації за договорами страхування в цілому по Компанії, аналіз, пропозиції щодо вдосконалення обліку бланків суворої звітності в базі даних, тестування нововведень.
Досягнення: Організація та запровадження системи штрафних санкцій компанії з "нуля". Зменшення кількості помилок із боку Регіональних представництв на 90%.
Керівник відділу прийому та обліку товару
Kuehne+Nagel,
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік
12.2017 - 12.2018
.Організація прийому ТМЦ;
-контроль процесів прийому ТМЦ, розміщення, переміщення та відвантаження ТМЦ;
-Організація безперервної роботи відділу;
-Участь у проведенні інвентаризації;
-підготовка та подання звітності керівництву
Волонтер
Волонтерська організація "Твоя допомога армії"
Інше
3 роки 7 місяців
04.2014 - 11.2017
Керівник відділу обліку ТМЦ
BOSCH Україна,
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 місяців
08.2013 - 04.2014
Організація складської діяльності підприємства;
-Організація прийому ТМЦ;
-контроль процесів прийому ТМЦ, розміщення, переміщення та відвантаження ТМЦ;
-Організація безперервної роботи відділу;
-розробка форм та методів ведення звітності;
-контроль правильності та своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу;
-Забезпечення документообігу всіх технологічних процесів;
-координація взаємодії відділу коїться з іншими підрозділами підприємства;
-Участь у проведенні інвентаризації;
-підготовка та подання звітності керівництву;
Начальник відділу операційного обліку
ТДВ СК «Нафтогазстрах»
Страхування
5 місяців
03.2013 - 08.2013
Створення відділу із "нуля".
-Координація роботи регіональних управлінь.
-Контроль обліку договорів автострахування (перевірка коректності та повноти інформації, своєчасного введення договорів до облікової системи, "проведення" договорів страхування).
-Облік страхових платежів (підтвердження про оперативний порядок страхових платежів, що надійшли за укладеними договорами страхування).
-Облік та контроль бланків суворої звітності.
-Навчання та контроль роботи персоналу (надання консультацій працівникам регіональних управлінь, практична допомога в організації роботи з обліку бланків суворої звітності, договорів страхування, усунення виявлених недоліків та порушень).
-Організація та контроль документообігу.
-Координація процесів обліку страхових, агентських договорів, актів виконаних робіт, підготовка звітів.
-Створення системи внутрішнього та операційного обліку.
-Контроль ведення коректної бази даних.
-Прийом та перевірка звітів регіональних управлінь з бланків суворої звітності.
-Виявлення фактів фальсифікації та зловживань під час укладання договорів страхування.
-Контроль за виконанням наказів та розпоряджень регіональними управліннями.
-розробка проектів наказів, розпоряджень та інших нормативних документів.
-Формування інформації за договорами страхування загалом по Компанії, аналіз, пропозиції щодо вдосконалення обліку у базі даних, тестування нововведень.
Досягнення: Формування відділу. Розробка внутрішніх та нормативних документів. Організація операційного обліку договорів у компанії
Директор департаменту страхової звітності
ПАТ УСК "Гарант-АВТО" Київска філія "Сіті"
Страхування
2 місяці
04.2011 - 06.2011
Контроль роботи департаментів з усіх видів страхування.
-Контроль обліку договорів страхування (перевірка коректності та повноти інформації, своєчасного введення договорів до облікової системи, реєстрація договорів страхування)
-Контроль ведення коректної бази даних.
-Облік страхових платежів (підтвердження про оперативний порядок страхових платежів, що надійшли за укладеними договорами страхування)
Облік та контроль бланків суворої звітності.
-Навчання та контроль роботи персоналу.
-Організація та контроль документообігу.
-Координація процесів обліку страхових, агентських договорів, актів виконаних робіт, підготовка звітів.
Досягнення: Закриття вищезгаданого департаменту у зв'язку з реорганізацією КФ "Сіті" УСК "Гарант-АВТО" та скороченням чисельності штатних співробітників.
Директор департаменту страхової звітності
УСК "Дженералі Гарант" Київська філія "Сіті"
Страхування
2 роки 4 місяці
12.2008 - 04.2011
Контроль роботи департаментів з усіх видів страхування.
-Контроль обліку договорів страхування (перевірка коректності та повноти інформації, своєчасного введення договорів до облікової системи, реєстрація договорів страхування)
-Контроль ведення коректної бази даних.
-Облік страхових платежів (підтвердження про оперативний порядок страхових платежів, що надійшли за укладеними договорами страхування)
Облік та контроль бланків суворої звітності.
-Навчання та контроль роботи персоналу.
-Організація та контроль документообігу.
-Координація процесів обліку страхових, агентських договорів, актів виконаних робіт, підготовка звітів.
Досягнення: Успішна робота департаменту. Вдосконалення системи внутрішньої звітності.
Директор департаменту аналітики, звітності та контролю за страховою діяльністю
УСК"Дженералі Гарант" Київська дирекція "Сіті"
Страхування
1 рік 11 місяців
01.2007 - 12.2008
Створення департаменту з "нуля".
-Координація роботи 9 філій по Києву та області. (штат понад 50 осіб).
-Контроль роботи департаментів з усіх видів страхування.
-Контроль обліку договорів страхування (перевірка коректності та повноти інформації, своєчасного введення договорів до облікової системи, реєстрація договорів страхування)
-Контроль ведення коректної бази даних.
-Облік страхових платежів (підтвердження про оперативний порядок страхових платежів, що надійшли за укладеними договорами страхування).
-Облік та контроль бланків суворої звітності.
-Навчання та контроль роботи персоналу.
-Організація та контроль документообігу.
-Координація процесів обліку страхових, агентських договорів, актів виконаних робіт, підготовка звітів.
-Організація роботи та управління філіальною мережею.
-Взаємодія між центральним офісом та філіальною мережею.
-Підбір кадрів
-Створення системи внутрішнього та оперативного обліку
-Оперативне керівництво підлеглими підрозділами компанії та організація взаємодії між ними.
Досягнення: Сформовано департамент, що успішно функціонує. Розробка внутрішніх та нормативних документів. Налагоджено взаємодію з філіями по Києву та області. Організовано та налагоджено звітність за бланками суворої звітності (полісами)
Фахівець, провідний, головний спеціаліст аналітичного управління
УСК"Гарант-АВТО" Киевська філія "Сіті"
Страхування
4 роки
12.2002 - 12.2006
Аналіз страхового портфеля, ефективність роботи регіональної мережі.
-Моніторинг страхового ринку
-Контроль виконання планів та ведення операційної діяльності
-Аналіз структури та збитковості страхового портфеля.
Досягнення: Виконання поставлених завдань. Підвищення з посади головного спеціаліста посаду директора департаменту.
Провідний фахівець відділу страхування
УСК "Гарант-АВТО" Киевсктй филиал "Ліко"
Страхування
5 років 7 місяців
04.1997 - 11.2002
Пошук нових клієнтів, укладання договорів страхування (КАСКО, ОСГОПВ, майна, вантажів, ЗК) Виконання особистого плану продажу.
Перестрахування (супровід договорів про співпрацю, забезпечення перестрахування договорів страхування, супровід укладених договорів перестрахування, розрахунок перестрахувальних тарифів, розмірів комісій за договорами, що передаються у перестрахування, контроль за своєчасним надходженням та перерахуванням)-
Оператор баз даних
Міністерство транспорту України. Київське обласне бюрю ліцензування перевезень
Державний сектор
2 роки 7 місяців
09.1994 - 04.1997
Ключова інформація
Стаж роботи у страховій сфері понад 15 років, на керівних посадах-більше 5 років. Знання страхового ринку.
Навчалась в 2 закладах
Державна академія керівних кадрів. Магістратура.
Менеджмент організацій із вивченням економіки
Київ, 2010
Державна академія керівних кадрів.
Менеджмент організацій із вивченням економіки. Менеджер.,
Київ, 2008
Володіє мовами
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Університет економіки та права "Крок". Финансовий директор. (січень 2012. 2,5 месяцев)
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
Впевнений користувач (Word, Excel, Outlook, Internet)
Робота з програмами: АСОИ, Sirael, 1С 7:7, EWA
Личные качества
Особисті якості:
Відповідальність, порядність, чесність, робота на результат, здатність до самонавчання, старанність, цілеспрямованість, комунікабельність, пунктуальність, вимогливість, дипломатичність, маю організаторські здібності.
Дополнительно
000
Цель
Здобути перспективну роботу керівника в одній із стабільних компаній з метою застосування 15 досвіду роботи у страхуванні, з можливістю подальшого кар'єрного зростання. Бути корисною роботодавцю, використовуючи свої знання. Отримання гідної зарплати.
Наталія Василівна
Наталія Василівна
Начальник управління операційного обліку договорів страхування
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 дні тому